Tirsdag 9.9.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Urolig natt her, mest sannsynlig fordi hun måtte tisse men jeg ikke skjønte det så våt bleie i morges for første gang på flere måneder :oops: Hjalp ikke på at jeg ikke fikk sove mellom oppvåkningene :p

Jeg er hjemme idag, fortsatt hodepine så skal ta det litt rolig. Dessuten plaskregner det så orker ikke å sykle til Uit i DET været :p Skal jobbe hjemmefra istedenfor idag!

Ha en fin dag alle :)


 
God bedring til deg.. Slitsomt med hodepine :( Tung i hodet selv...
Håper du kanskje får sovet litt idag? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
God bedring til deg.. Slitsomt med hodepine :( Tung i hodet selv...
Håper du kanskje får sovet litt idag? :)


Sent from my iPad using BV Forum
Nei, sove på dagtid gjør jeg aldri :p Hjelper ikke noe på hodepinen heller, blir bare trøttere og tyngre i kroppen ;)

Men hjelper å være hjemme og jobbe rolig i mitt eget tempo, og ikke stresse avgårde med tung ryggsekk i plaskevær. Så kan jeg slappe litt av i sofaen og se litt på tv innimellom :)


 
Nei, sove på dagtid gjør jeg aldri :p Hjelper ikke noe på hodepinen heller, blir bare trøttere og tyngre i kroppen ;)

Men hjelper å være hjemme og jobbe rolig i mitt eget tempo, og ikke stresse avgårde med tung ryggsekk i plaskevær. Så kan jeg slappe litt av i sofaen og se litt på tv innimellom :)


Syntes det hjelper med 2 paracet å sove når jeg har skikkelig hodepine :)

Kos deg med sofakos :)
 
Skal klippe meg om 1 time... gruer meg litt... mulig jeg bare stusser litt :-D

Sov til 8, da dro Mina og K i bhg og skolen :)

Hva skal dere idag? :)
 
God morgen :)

Urolig natt her, mest sannsynlig fordi hun måtte tisse men jeg ikke skjønte det så våt bleie i morges for første gang på flere måneder :oops: Hjalp ikke på at jeg ikke fikk sove mellom oppvåkningene :p

Jeg er hjemme idag, fortsatt hodepine så skal ta det litt rolig. Dessuten plaskregner det så orker ikke å sykle til Uit i DET været :p Skal jobbe hjemmefra istedenfor idag!

Ha en fin dag alle :)



Så dumt med en sånn natt når du har så vondt fra før!:( ta det rolig høres veldig lurt ut :)
 
Skal klippe meg om 1 time... gruer meg litt... mulig jeg bare stusser litt :-D

Sov til 8, da dro Mina og K i bhg og skolen :)

Hva skal dere idag? :)

Godt å få klippet seg litt da:D heldig du som har så langt hår! Mitt ser bare slitt og tynt ut når jeg får litt lengde på det:confused:

Er formen til W bedre?
 
God morgen Norge og Sverige:p

Idag sto jeg opp kl 7..men var våken fra 05:45! Da vekte Liana meg, tror hun hadde drømt fordi hun trengte litt kos før hun sov videre;)

Så var det å stelle seg selv og barna, drikke en mocca (eller halv) og sette på en klesvask, før vi dro til barnehagen:) jeg var der til dem skulle spise frokost idag.. tenkte at det var greit å si hade når Leoh satt ved bordet, for da er han rolig.. (Glad i mat:p )

Nå har jeg brettet klær, ryddet, støvsugd og vasket badet!:D og skal slappe av med frokost og nok en kaffekopp:) tent lys har jeg å:p:rolleyes:

Ha en finfin dag, jenter:)
 
Jeg la meg før 21.30 i går, og det kjenner jeg var lurt :p
Rolig morgen hjemme med mannen og gutta før jeg leverte Lillebror kl 9, og det gikk kjempebra!!
Han er utrolig klengete på meg om dagen, så det overrasket meg litt, men ingenting er bedre enn at leveringen gikk bra!
Nå er jeg på skolen og kom i gang litt tidlgere enn i går. Fant en lesesal som ikke føles så innestengt som den jeg har sittet på før, og det er rett ved en cafe, slik at det ikke blir dødsens stille - for det takler jeg ikke :p
Tenker jeg sitter her til halv fire ca, lovte Lillebror å hente han i dag. Han ble litt skuffet da "bare" pappaen og broren kom i går :p
 
God morgen :)

Urolig natt her, mest sannsynlig fordi hun måtte tisse men jeg ikke skjønte det så våt bleie i morges for første gang på flere måneder :oops: Hjalp ikke på at jeg ikke fikk sove mellom oppvåkningene :p

Jeg er hjemme idag, fortsatt hodepine så skal ta det litt rolig. Dessuten plaskregner det så orker ikke å sykle til Uit i DET været :p Skal jobbe hjemmefra istedenfor idag!

Ha en fin dag alle :)


God bedring! Kos deg med lunsjen.:D
 
God morgen Norge og Sverige:p

Idag sto jeg opp kl 7..men var våken fra 05:45! Da vekte Liana meg, tror hun hadde drømt fordi hun trengte litt kos før hun sov videre;)

Så var det å stelle seg selv og barna, drikke en mocca (eller halv) og sette på en klesvask, før vi dro til barnehagen:) jeg var der til dem skulle spise frokost idag.. tenkte at det var greit å si hade når Leoh satt ved bordet, for da er han rolig.. (Glad i mat:p )

Nå har jeg brettet klær, ryddet, støvsugd og vasket badet!:D og skal slappe av med frokost og nok en kaffekopp:) tent lys har jeg å:p:rolleyes:

Ha en finfin dag, jenter:)
Jøss..Skal si du ordner deg bra, med mat, kaffe og tente lys! Har en skikkelig romantisk morgen med deg selv du?:)
 
Syntes det hjelper med 2 paracet å sove når jeg har skikkelig hodepine :)

Kos deg med sofakos :)
Tar som regel 2 paracet og fortsetter med det jeg må gjøre :p Men er det skikkelig ille legger jeg meg nedpå og ser på tv. Idag forsvant hodepinen med paracet så da ble det skolearbeid :)


 
Jeg la meg før 21.30 i går, og det kjenner jeg var lurt :p
Rolig morgen hjemme med mannen og gutta før jeg leverte Lillebror kl 9, og det gikk kjempebra!!
Han er utrolig klengete på meg om dagen, så det overrasket meg litt, men ingenting er bedre enn at leveringen gikk bra!
Nå er jeg på skolen og kom i gang litt tidlgere enn i går. Fant en lesesal som ikke føles så innestengt som den jeg har sittet på før, og det er rett ved en cafe, slik at det ikke blir dødsens stille - for det takler jeg ikke :p
Tenker jeg sitter her til halv fire ca, lovte Lillebror å hente han i dag. Han ble litt skuffet da "bare" pappaen og broren kom i går :p
Så bra at leveringa gikk bra!:)
Kjekt å sitte nær caféen på skolen, da - av ulike grunner.;)
Ha en fin arbeidsdag!
 
Jeg la meg før 21.30 i går, og det kjenner jeg var lurt :p
Rolig morgen hjemme med mannen og gutta før jeg leverte Lillebror kl 9, og det gikk kjempebra!!
Han er utrolig klengete på meg om dagen, så det overrasket meg litt, men ingenting er bedre enn at leveringen gikk bra!
Nå er jeg på skolen og kom i gang litt tidlgere enn i går. Fant en lesesal som ikke føles så innestengt som den jeg har sittet på før, og det er rett ved en cafe, slik at det ikke blir dødsens stille - for det takler jeg ikke :p
Tenker jeg sitter her til halv fire ca, lovte Lillebror å hente han i dag. Han ble litt skuffet da "bare" pappaen og broren kom i går :p
Så bra at leveringa gikk fint :) Det er den beste starten på dagen, og et godt utgangspunkt for god konsentrasjon :)

Hermine ville helst at pappan skulle hente henne idag :eek: Men vi har også hatt noen flotte leveringer i det siste. Selv om hun ikke vil til barnehagen om morran så løper hun til vinduet for å vinke når jeg skal gå, og smiler og vinker når jeg går :rolleyes:


 
God morgen Norge og Sverige:p

Idag sto jeg opp kl 7..men var våken fra 05:45! Da vekte Liana meg, tror hun hadde drømt fordi hun trengte litt kos før hun sov videre;)

Så var det å stelle seg selv og barna, drikke en mocca (eller halv) og sette på en klesvask, før vi dro til barnehagen:) jeg var der til dem skulle spise frokost idag.. tenkte at det var greit å si hade når Leoh satt ved bordet, for da er han rolig.. (Glad i mat:p )

Nå har jeg brettet klær, ryddet, støvsugd og vasket badet!:D og skal slappe av med frokost og nok en kaffekopp:) tent lys har jeg å:p:rolleyes:

Ha en finfin dag, jenter:)
Nyt freden mens du kan ;)


 
God dag.
Jen var våken en par ganger i natt, men jeg pirka bare borti mannen og sa "nå er det din tur..", for da høres det ut som at jeg har vært oppe tidligere på natta.:p Deretter stod vi opp 07.30 - opplagte som bare det, åt frokost, og dro til bhg kl.09.:)

Jeg er ferdig med PEL-forelesninga i dag, men har en del å lese i Norsk Litteraturhistorie: 1410258329722.jpg

Til slik litteratur er det obligatorisk med kaffe og mørk sjokolade. ;)
 
Back
Topp