Tirsdag 9.9.

God dag.
Jen var våken en par ganger i natt, men jeg pirka bare borti mannen og sa "nå er det din tur..", for da høres det ut som at jeg har vært oppe tidligere på natta.:p Deretter stod vi opp 07.30 - opplagte som bare det, åt frokost, og dro til bhg kl.09.:)

Jeg er ferdig med PEL-forelesninga i dag, men har en del å lese i Norsk Litteraturhistorie: Vis vedlegget 76816

Til slik litteratur er det obligatorisk med kaffe og mørk sjokolade. ;)
Til enkelte fag MÅ man ha en viss motivator ja!!!

Haha, du den metoden bruker jeg også på natta...han er som regel så forvirra og i svime at han løper ut soveromsdøra :p


 
Til enkelte fag MÅ man ha en viss motivator ja!!!

Haha, du den metoden bruker jeg også på natta...han er som regel så forvirra og i svime at han løper ut soveromsdøra :p


Hehe..Jeg får som regel et "offf!!" til svar, men dagen etter husker han ikke at han har vært oppe en gang.:p OG i motsetning til meg sovner han med en gang han legger seg igjen. Grei deal - synes jeg, da.;)
 
Jøss..Skal si du ordner deg bra, med mat, kaffe og tente lys! Har en skikkelig romantisk morgen med deg selv du?:)

Hehe ja litt romantikk i hverdagen må man ha! Med eller uten mann;):p
 
God dag.
Jen var våken en par ganger i natt, men jeg pirka bare borti mannen og sa "nå er det din tur..", for da høres det ut som at jeg har vært oppe tidligere på natta.:p Deretter stod vi opp 07.30 - opplagte som bare det, åt frokost, og dro til bhg kl.09.:)

Jeg er ferdig med PEL-forelesninga i dag, men har en del å lese i Norsk Litteraturhistorie: Vis vedlegget 76816

Til slik litteratur er det obligatorisk med kaffe og mørk sjokolade. ;)

Hahaha for en luring du er da!:D "nå er det din tur..":p haha..
 
Lennypenny: Hvordan ble du på håret? Bilde, takk:D God bedring med hodet og bihulene dine, er det ikke noe man får gjort med det?

Marianne: Skjønner hu våkner når hu må tisse, men er jo ikke lett og vite;) Flinka som omtrent er helt bleiefri, Emmeth er ikke i nærheten og blir det nok ikke før neste år. Hodevondt er så intenst vondt, lammer en på en måte. Jeg sitter selv med vondt i hodet og forkjølelse. God bedring:)
 
Jeg har slående argumenter for lureriet mitt da..Det er ikke BARE latskapen som råder!;)

Er vel like greit å gjøre ting på den måten når mannen ikke husker at han har vært oppe engang :p haha
 
Jeg ligger på sofaen og skikkelig forkjøla og tett i pappen;)fått ukeshandla. Slapper av før trollunga skal hentes. Neste fredag henter vi denne lille frøkna, Rosie:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Det blir en overraskelse for barna, dog har vi nevnt for de at vi etter hvert skulle ha en liten hund til:) Hu nlir 8 uker på fredag og er en langhåra Dachs dverg/kanin størrelse. Det er den minste str, de sies og være den mest "familievennlige" rasen av dachsene. De brukes ikke til jakt.
1410261101830.jpg
1410261120130.jpg
 
Jeg ligger på sofaen og skikkelig forkjøla og tett i pappen;)fått ukeshandla. Slapper av før trollunga skal hentes. Neste fredag henter vi denne lille frøkna, Rosie:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Det blir en overraskelse for barna, dog har vi nevnt for de at vi etter hvert skulle ha en liten hund til:) Hu nlir 8 uker på fredag og er en langhåra Dachs dverg/kanin størrelse. Det er den minste str, de sies og være den mest "familievennlige" rasen av dachsene. De brukes ikke til jakt.
Vis vedlegget 76824
Vis vedlegget 76825
Næmmen for ei nydelig lita frøken :rolleyes:

Kan tenke meg at hun og Selma blir et morsomt par :D hihihi, liten og stor ;)

Masse god bedring!


 
Jeg ligger på sofaen og skikkelig forkjøla og tett i pappen;)fått ukeshandla. Slapper av før trollunga skal hentes. Neste fredag henter vi denne lille frøkna, Rosie:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Det blir en overraskelse for barna, dog har vi nevnt for de at vi etter hvert skulle ha en liten hund til:) Hu nlir 8 uker på fredag og er en langhåra Dachs dverg/kanin størrelse. Det er den minste str, de sies og være den mest "familievennlige" rasen av dachsene. De brukes ikke til jakt.
Vis vedlegget 76824
Vis vedlegget 76825

Åh for en søt liten valp:D beundrer deg/dere for at dere orker å ha dyr i tillegg til 3 barn! Hehe her syns jeg det er mer enn nok med trolla våre:p men håper vi kan få en hund om noen år:)

God bedring til deg!
 
Så søt hund Mie :D
Vi gav jo opp prosjektet katt delvis pga tid og delvis pga mannens irritasjon :p
Heldigvis kunne vi omplassere henne hos foreldrene mine da, så T har "sin katt" der :D
Og "min katt" bor også der da hun nektet å flytte da jeg flyttet hjemme fra. Så der har vi vårt behov for husdyr :p
T har så lyst på hund! Men slik vi bor nå er det ikke aktuelt, jeg vet ikke helt om jeg hadde orket det heller, selvom jeg elsker dyr! :D
 
Nei, nå har jeg sittet og lest siden kl 10, med litt pauser.
Tror jeg har fått lest endel, og kjenner at konsentrasjonen begynner å ta slutt :p
Jeg stresser litt med at jeg har to arbeidskrav til neste uke, og jeg føler jeg har mye igjen å lese før jeg får begynt skrivingen.
Men det har jeg ikke tid til!
I morgen har jeg Lillebror hjemme OG skal være "sjef" på Barnetreffen, så jeg får ikke egentlig gjort så mye mer før torsdag heller. Jeg må bare bruke kveldene mer effektivt!
Nå er det bussen som står på planen, dra og hente Lillebror som lovet :D
Ha en fin ettermiddag!
 
Jeg ligger på sofaen og skikkelig forkjøla og tett i pappen;)fått ukeshandla. Slapper av før trollunga skal hentes. Neste fredag henter vi denne lille frøkna, Rosie:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Det blir en overraskelse for barna, dog har vi nevnt for de at vi etter hvert skulle ha en liten hund til:) Hu nlir 8 uker på fredag og er en langhåra Dachs dverg/kanin størrelse. Det er den minste str, de sies og være den mest "familievennlige" rasen av dachsene. De brukes ikke til jakt.
Vis vedlegget 76824
Vis vedlegget 76825
Åååå, for en fin voffs!:D
Jeg har aldri vært spesielt glad i hunder og har dermed ikke følt behov for å ha en, men den der var fin altså. Det blir nok en kjempefin overraskelse for barna!! :)
 
Lennypenny: Hvordan ble du på håret? Bilde, takk:D God bedring med hodet og bihulene dine, er det ikke noe man får gjort med det?

Marianne: Skjønner hu våkner når hu må tisse, men er jo ikke lett og vite;) Flinka som omtrent er helt bleiefri, Emmeth er ikke i nærheten og blir det nok ikke før neste år. Hodevondt er så intenst vondt, lammer en på en måte. Jeg sitter selv med vondt i hodet og forkjølelse. God bedring:)
Takk ♡ Ble bare stusset, og klippet litt skjev lugg... ikke store greiene ;-) ja er bihulene nå. Og halsen. Føles ut som om jeg har blitt smitta av lillegutt. Skal til legen i morgen. Så skal be om en grundig undersøkelse :) Hvordan går det med dere? :-D :-D
 
Så søt hund Mie :D
Vi gav jo opp prosjektet katt delvis pga tid og delvis pga mannens irritasjon :p
Heldigvis kunne vi omplassere henne hos foreldrene mine da, så T har "sin katt" der :D
Og "min katt" bor også der da hun nektet å flytte da jeg flyttet hjemme fra. Så der har vi vårt behov for husdyr :p
T har så lyst på hund! Men slik vi bor nå er det ikke aktuelt, jeg vet ikke helt om jeg hadde orket det heller, selvom jeg elsker dyr! :D

Så fin ordning med kattene da:D hehe
 
Nei, nå har jeg sittet og lest siden kl 10, med litt pauser.
Tror jeg har fått lest endel, og kjenner at konsentrasjonen begynner å ta slutt :p
Jeg stresser litt med at jeg har to arbeidskrav til neste uke, og jeg føler jeg har mye igjen å lese før jeg får begynt skrivingen.
Men det har jeg ikke tid til!
I morgen har jeg Lillebror hjemme OG skal være "sjef" på Barnetreffen, så jeg får ikke egentlig gjort så mye mer før torsdag heller. Jeg må bare bruke kveldene mer effektivt!
Nå er det bussen som står på planen, dra og hente Lillebror som lovet :D
Ha en fin ettermiddag!

Syns du har vært flink!! Godt jobba:D
 
Back
Topp