Tirsdag 19.11. :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God tirsdag :)
Jeg sitter med en karamell-espresso mens snuppa sitter i vippestolen og koser seg med litt cheerios og timmy tid. Vi blir hjemme idag også vi. Var så usikker om det er nødvendig, men hun hoster og surkler, er snørrete og hadde 37.3 i temp nå på morran så hun er iallfall ikke på tur å bli noe bedre iallfall!

Skal få svigermor bort en tur i formiddag og underholde snuppa litt, så får jeg skrevet litt på eksamenen min.

Hva gjør dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God morgen:)
Jeg er på vei til ukeshandling og har flere steder jeg må innom;)
Neline er dårlig , så hu ligger rett ut. Nå sitter hu slapp i bilstolen. Hu sitter i bilen med mannen mebs jeg kommer til og fly hit og dit. Prøver og forte meg mest mulig:) Koselig med timmy tid og cheerios:):) Hvordan har natten gått?:) God bedring til Hermine:):)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Her har natten ikke bydd på mye søvn, akkurat:oops:
Damn, jeg er trøtt idag.. Blei vekt av en hylskrikende Mathea kl 2 i natt. Neline hadde tissa på gulvet, hadde ikke rekt doen stakkars. Og da blei emmeth vekt. Hehe..
Ha en fin dag alle mann:p
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Uff! God bedring til Hermine og Neline! Håper formen deres blir raskt bedre!

Her snør det i dag :-) merkelig nok så liker jeg det siden jeg sjelden må måke bil tidlig om morgenen. Får litt julestemning!

Skal til legen i dag for en kontroll. Han ringte i går og ville ha meg inn. Er spent på om jeg har brista et ribbein pga hostinga, for hoster mindre og mindre og får mer og mer vondt. Tror ihvertfall jeg må be om en sykemelding ut uka. Latterlig egentlig når jeg jobber så lite ;-) Det positive et jo at sambo drar på jobb om morningene og gjør seg ferdig med møter for så å komme hjem og jobbe :-)

Her blir det sikkert innedag, men håper sambo orker å ta med Simone ut i snøen en tur i dag! Hun skal få akebrett til jul, men skulle jo egentlig hatt det nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen:)
Jeg er på vei til ukeshandling og har flere steder jeg må innom;)
Neline er dårlig , så hu ligger rett ut. Nå sitter hu slapp i bilstolen. Hu sitter i bilen med mannen mebs jeg kommer til og fly hit og dit. Prøver og forte meg mest mulig:) Koselig med timmy tid og cheerios:):) Hvordan har natten gått?:) God bedring til Hermine:):)
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Hehe, grei løsning for å få ærendene gjort da! :)
Hermine våkna rundt 22.30 i går kveld for da var hun helt tett i nesen, etter nesesuging og nesedråper ble det litt lettere for henne men da var hun LYS våken :eek: tok henne i senga sammen med oss kl 23, men hun lå våken leeenge, vet ikke riktig hvor lenge for jeg sovna av :p Kl 01.30 sov hun iallfall så da flytta vi henne over i hennes seng, så fikk hun selvfølgelig hosteanfall :confused: Men SÅ sov hun til 06.30, fikk mme og sov til 07.40. ...når jeg tenker ettet er det ikke så rart jeg er så trett idag :p ;)

Damn, jeg er trøtt idag.. Blei vekt av en hylskrikende Mathea kl 2 i natt. Neline hadde tissa på gulvet, hadde ikke rekt doen stakkars. Og da blei emmeth vekt. Hehe..
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Huffda, for en uflaks at hele gjengen våkna sånn midt på natta da!

Masse god bedring til de små, og lykke til på svangerskapskontroll i dag bebe:-)

Jeg skal på svangerskapskontroll hos jordmor i dag, det blir med den ene gangen tenker jeg. Føler ikke samme behovet som jeg hadde med nr 1.
Finvær enn så lenge, så det blir en liten rusletur i byen etterpå om jeg gidder. Bekkenet og jeg kranglet en del i natt, så er trøtt.

Masse god bedring til de små, og lykke til på svangerskapskontroll i dag bebe:-)

Jeg skal på svangerskapskontroll hos jordmor i dag, det blir med den ene gangen tenker jeg. Føler ikke samme behovet som jeg hadde med nr 1.
Finvær enn så lenge, så det blir en liten rusletur i byen etterpå om jeg gidder. Bekkenet og jeg kranglet en del i natt, så er trøtt.

Jo takk :-) er nok ikke svangerskapskontroll på meg før på torsdag hos jordmor :-) liker veldig godt jordmora så kommer til å gå dit til jeg føder :-) skal sjekke om det er forbedringer mtp lungebetennelsen i dag :-) lykke til til deg k dag da! :-) skal ikke du gå og sjekke urin og blodtrykk regelmessig heller? Håper bekkenet ditt ikke blir verre enn det allerede er! Skikkelig plaget du. Var du det sist også?

Hermine sover, og jeg skal forsøke å skrive litt på eksamen...men vil helst sove litt jeg også etter den natta vi har hatt :p
Ringte legekontoret men fastlegen vår var ikke der, og hun som vi snakket med ville henvise oss til barnepoliklinikk i stedet for å forsøke ventoline først o_O Så jeg la på og sa jeg skulle ringe tilbake, men det orker jeg ikke. Når fastlegen vår sa det ikke er noen vits i å stå 3 måneder på venteliste til barnepol. når de vil gjøre akkurat det samme: forsøke med astmamedisin så lar jeg iallfall ikke vikaren henvise! Får heller holde ut hosten til medisinene begynner å virke om ei ukes tid!

God tirsdag :)
Jeg sitter med en karamell-espresso mens snuppa sitter i vippestolen og koser seg med litt cheerios og timmy tid. Vi blir hjemme idag også vi. Var så usikker om det er nødvendig, men hun hoster og surkler, er snørrete og hadde 37.3 i temp nå på morran så hun er iallfall ikke på tur å bli noe bedre iallfall!

Skal få svigermor bort en tur i formiddag og underholde snuppa litt, så får jeg skrevet litt på eksamenen min.

Hva gjør dere idag?

Får da ikke håpe at Hermine blir forkjøla eller noe:oops: godt å ha svigermor som kan steppe inn som lekekamerat :D er snuppa fin i formen ellers da?

☆★hilsen meg★☆

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Full rulle med andre ord:eek::p tok det lang tid før alle sovna igjen? Ikke noe gøy å ikke rekke doen! Men sånt skjer jo ;) Emira har bleie på natta enda, stort sett er den tørr, fordi hun våkner om hun må på do, men kommer inn i perioder hvor hun tisser litt i bleia..men tror det skjer om morgen, for hun har slutta å stå opp med engang hun våkner:P hun sitter i senga å leker til andre har stått opp:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Uff! God bedring til Hermine og Neline! Håper formen deres blir raskt bedre!

Her snør det i dag :-) merkelig nok så liker jeg det siden jeg sjelden må måke bil tidlig om morgenen. Får litt julestemning!

Skal til legen i dag for en kontroll. Han ringte i går og ville ha meg inn. Er spent på om jeg har brista et ribbein pga hostinga, for hoster mindre og mindre og får mer og mer vondt. Tror ihvertfall jeg må be om en sykemelding ut uka. Latterlig egentlig når jeg jobber så lite ;-) Det positive et jo at sambo drar på jobb om morningene og gjør seg ferdig med møter for så å komme hjem og jobbe :-)

Her blir det sikkert innedag, men håper sambo orker å ta med Simone ut i snøen en tur i dag! Hun skal få akebrett til jul, men skulle jo egentlig hatt det nå!

Er jo greit å bli hjemme til man er helt frisk ;) god tur til legen!

☆★hilsen meg★☆

Liana har også begynt å hoste, men her er det slimhoste da! Så hun var urolig i noen timer etter at hun hadde lagt seg igår, men sov hele natten etter kl 12 :) Emira begynte vel rett før helgen, så er nok hun som har smitta Liana..kansje ikke så rart når Liana stjeler vannflaska til Emira heletida :P for hun har visst sååå mye bedre vann!;) haha.. jeg og samboer har også hatt småsår hals og er litt småsnørrete/tett i nesa, har vært sånn i en uke uten at det har blitt bedre eller verre.. men går hvertfall ikke utover formen:)

Jeg sitter å sløver på sofan med fyr i peisen:D deilig! Men kjenner jeg blir litt slapp av det:P så får nok se å legge sammen noen klær å sånt:) idag gidder jeg ikke å lage middag! Så får ta opp noe fra fryseren til jentene, også får sambo klare seg på egg:P haha..

Ha en fin dag! :)

☆★hilsen meg★☆

Jo! Også må jeg jo fortelle at jeg drømte vi hadde treff inatt :P var jo sååå koselig og gøy!:D ble litt skuffa når jeg våkna:P thihi:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

☆★hilsen meg★☆
Ja, hun hadde nok egentlig ikke trengt å være hjemme idag. De hadde visst innedag i bhg, og hun har ikke hostet noe særlig nå i formiddag :p Menmen, så får hun gå i bhg i morgen da iallfall!

Liana har også begynt å hoste, men her er det slimhoste da! Så hun var urolig i noen timer etter at hun hadde lagt seg igår, men sov hele natten etter kl 12 :) Emira begynte vel rett før helgen, så er nok hun som har smitta Liana..kansje ikke så rart når Liana stjeler vannflaska til Emira heletida :p for hun har visst sååå mye bedre vann!;) haha.. jeg og samboer har også hatt småsår hals og er litt småsnørrete/tett i nesa, har vært sånn i en uke uten at det har blitt bedre eller verre.. men går hvertfall ikke utover formen:)

Jeg sitter å sløver på sofan med fyr i peisen:D deilig! Men kjenner jeg blir litt slapp av det:p så får nok se å legge sammen noen klær å sånt:) idag gidder jeg ikke å lage middag! Så får ta opp noe fra fryseren til jentene, også får sambo klare seg på egg:p haha..

Ha en fin dag! :)

☆★hilsen meg★☆
Vi skal ha kjøttboller og spagetti med salat til idag :P Enkelt og godt! :)
Nå har jeg fått skrevet noen hundre ord til i eksamenen min, bare 1 siden eller 2 til så er jeg ferdig :D ...hører det er noen som skravler på trappa, så regner med Hermine er våken nå, da blir det sikkert litt "hei bæ" og en kopp kaffe vil jeg tro ;)

Jo takk :) er nok ikke svangerskapskontroll på meg før på torsdag hos jordmor :) liker veldig godt jordmora så kommer til å gå dit til jeg føder :) skal sjekke om det er forbedringer mtp lungebetennelsen i dag :) lykke til til deg k dag da! :) skal ikke du gå og sjekke urin og blodtrykk regelmessig heller? Håper bekkenet ditt ikke blir verre enn det allerede er! Skikkelig plaget du. Var du det sist også?

Jo de sjekker det regelmessig, men hos legen, skal til legen igjen 2. desember:-) Hadde bekkenløsning sist også ja, men det er verre denne gangen dessverre. Enda godt premien er så fin:p

Hvordan gikk det med deg i dag?

Da vel kontroll vel overstått, hentet nasse klokka to, og vi har koset oss inne. Det begynte å snø noe voldsomt, skikkelig kos:-)
Lillefrøet i magen har det bare bra, romsterte fælt når jordmor sjekket fosterlyden:D

Jo de sjekker det regelmessig, men hos legen, skal til legen igjen 2. desember:-) Hadde bekkenløsning sist også ja, men det er verre denne gangen dessverre. Enda godt premien er så fin:p

Hvordan gikk det med deg i dag?

OK :-) bare nysgjerrig jeg vet du ;-) det er jammen bra premien er så fin ja! Jeg merker lite til graviditeten jeg. Sist hadde jeg problemer med bekkenet. Men det er ennå halve tiden igjen, så skal ikke juble for tidlig ;-) håper virkelig du slipper å bli verre!

Det gikk fint i dag :-) er på bedringens vei ifølge prøvene, og kjenner ho det selv også. Jeg hadde rett i at jeg har hosta på meg et brudd i et ribbein, så er sykemeldt til og med mandag. Litt småkomisk egentlig ;-)

OK :) bare nysgjerrig jeg vet du ;-) det er jammen bra premien er så fin ja! Jeg merker lite til graviditeten jeg. Sist hadde jeg problemer med bekkenet. Men det er ennå halve tiden igjen, så skal ikke juble for tidlig ;-) håper virkelig du slipper å bli verre!

Det gikk fint i dag :) er på bedringens vei ifølge prøvene, og kjenner ho det selv også. Jeg hadde rett i at jeg har hosta på meg et brudd i et ribbein, så er sykemeldt til og med mandag. Litt småkomisk egentlig ;-)

Huff, det høres skikkelig vondt ut:(
Får håpe du slipper bekkenløsning ja, men ser jo ut til at det skal gå bra:-) Jeg tar livet veldig med ro, så det holder seg litt i sjakk, merker med en gang om jeg har vært for aktiv. Det ble ingen byrusling i dag, så skal ikke mye til før ting blir for vondt.

Back
Topp