Tirsdag 19.11. :)

Ja, jeg koser meg ennå med å ha henne inne hos oss, og sålenge vi alle sover godt med den løsningen så ser jeg ikke noe problem med å ha henne så nærme ;) Selv om alle rundt oss visstnok mener det er på HØY tid å få henne på eget rom :confused: ...bortsett fra mamma, som mener at man skal samspve sålenge barnet har behov for det...lillebroren min sov på deres rom til han var 11 :eek: men det blir litt vel lenge igjen for min del :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja hvorfor ikke fortsette når alle trives med det!? :D Ser jeg ingen problem med!!

Mmm, pepperkaker! Tror du dere har noen igjen når det blir jul? :p Vi skal bake første søndag i advendt, liker å spise pepperkaker hele desember jeg for. For når jula kommer så har vi så mye annet godt at jeg har ikke lyst på pepperkaker da ;)

Så lurt å ta av sengeveggen på sprinkelsenga da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Pepperkaker er best :)
Tenkte å lage en runde tilmed p.kaker hehe....... Skullebare hatt gløgg,men har glemt å kjøpe det....søren altså...
Håper Hermine ikke hoster i natt.... Er så ubehagelig for de....

Sent from my iPad using BV Forum

God kveld jenter!
Kun vært på butikken idag,og laget 1 kg pepperkaker ;-) Var stooor stas...

Er så trøtt for tiden at hadde jeg ikke hatt mensen her om dagen,så hadde jeg trodd at jeg var gravid haaha....

I morgen får vi besøk av min farmor på lunsj.

Storebror har fått "ny" seng. Fjernet ene veggen på sprinkelsengen,han var stoooorfornøyd ;-)

Mina prater mer og mer for tiden.
Og forstår alle beskjeder vi gir henne.
F.eks : gå til Wael å lek på rommet. Vink litt. Klapp. Gi meg leka på gulvet etc. Spør jeg hvor er bananen så peker hun rett bort dit :-) Morsomt :-).

Blir fort store disse små..

God bedring til alle små og syke :'(

Sent from my GT-I9300

Ja disse små vokser fort:eek::D flink jente du har som forstår så mye ;)

Også såå søt da:D moro når de har så mye hår som hun:rolleyes: hvem av dere har hun fått den hårveksten fra?

☆★hilsen meg★☆

Kikket innom han, T og jeg før vi gikk for å synge. Han sov nesten sittende over/ inntil dyna si :p Raringen. "Han er jo ganske søt, da", sa T :D :D

Haha for noen herlige barn!:rolleyes::D

☆★hilsen meg★☆

Ja disse små vokser fort:eek::D flink jente du har som forstår så mye ;)

Også såå søt da:D moro når de har så mye hår som hun:rolleyes: hvem av dere har hun fått den hårveksten fra?

☆★hilsen meg★☆
Takk....
Det er nok pappaen hennes :) han har masse tykt hår hehe.....

Hvordan går det med trekløveret ditt? :)

Takk....
Det er nok pappaen hennes :) han har masse tykt hår hehe.....

Hvordan går det med trekløveret ditt? :)

Hehe heldig hun er som har fått så fint hår ;) kommer godt med når man er jente.. hehe..

Her går det bare bra, takk :D litt forkjølelser på Emira og Liana, men ellers har alle 3 det bra:D Leoh vokser og strekker seg..har måtte begynne smått med str 62 på han:eek::p:rolleyes: hehe..

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp