Tirsdag 19.11. :)

Ja, hun hadde nok egentlig ikke trengt å være hjemme idag. De hadde visst innedag i bhg, og hun har ikke hostet noe særlig nå i formiddag :p Menmen, så får hun gå i bhg i morgen da iallfall!

Ja men det er jo kjempe bra at hun ikke var hosta så mye idag :) får håpe det ikke blir så ille i natt også ;)

☆★hilsen meg★☆

Vi skal ha kjøttboller og spagetti med salat til idag :P Enkelt og godt! :)
Nå har jeg fått skrevet noen hundre ord til i eksamenen min, bare 1 siden eller 2 til så er jeg ferdig :D ...hører det er noen som skravler på trappa, så regner med Hermine er våken nå, da blir det sikkert litt "hei bæ" og en kopp kaffe vil jeg tro ;)

God middag dere skal ha :) jeg og Emira er kjempe glad i pastaretter ;)

Haha "hei bæ" er timmytid eller?:P lille flink som sier så mye :D

☆★hilsen meg★☆

Da vel kontroll vel overstått, hentet nasse klokka to, og vi har koset oss inne. Det begynte å snø noe voldsomt, skikkelig kos:-)
Lillefrøet i magen har det bare bra, romsterte fælt når jordmor sjekket fosterlyden:D

Herlig med romstering i magen :) hvertfall frem til det blir skikkelig trangt :P

☆★hilsen meg★☆

Hei!
Masse god bedring til Neline, Hermine ooooooog Camilla!;)

Her har det snødd i dag og det passer dårlig! Dårlige og glatte veier gjør dagene mer hektisk mtp måking, praksis, levering og henting. I morra er det meldt plussgrader igjen, så jeg håper på snøfrie veier.:)
Vi har nettopp hatt et lite kveldsbesøk av mamma&pappa, vesla er i seng, kaffen fyller koppen, og det er tid for strikking og TV.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei!
Masse god bedring til Neline, Hermine ooooooog Camilla!;)

Her har det snødd i dag og det passer dårlig! Dårlige og glatte veier gjør dagene mer hektisk mtp måking, praksis, levering og henting. I morra er det meldt plussgrader igjen, så jeg håper på snøfrie veier.:)
Vi har nettopp hatt et lite kveldsbesøk av mamma&pappa, vesla er i seng, kaffen fyller koppen, og det er tid for strikking og TV.:)

Kos med kveldsbesøk da! Her også er det kaffe på gang :-) Simone skal legge seg snart.

Det var mye snø og lite brøyting her også.
Har Jenny testa snøen? Simone hata den og ville ikke være nede på bakken ;-p men det var gøy å se på at jeg kasta snøballer på husveggen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kos med kveldsbesøk da! Her også er det kaffe på gang :-) Simone skal legge seg snart.

Det var mye snø og lite brøyting her også.
Har Jenny testa snøen? Simone hata den og ville ikke være nede på bakken ;-p men det var gøy å se på at jeg kasta snøballer på husveggen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Legging her også.. ei som blir hysterisk når vi går ut fra rommet hennes, så det er ikke så lett å legge den lille bestandig. :p

Ja, de testa snøen hos dm i dag. De var ute og når jeg kom for å hente Jenny. Hun var ikke så begeistra for snøen hun heller (skjønner dem godt!!) og fingrene var litt kalde.

Jeg ordnet barnevakt til Lillebror i ettermiddag, for å ta med T uforstyrret på turn :p
Og han sov når vi kom hjem! T har spist kveldsmat nå og skal straks i seng.
Jeg skal rydde litt og se litt serie og strikke tenker jeg :D
God bedring til alle syke!!

God kveld jenter!
Kun vært på butikken idag,og laget 1 kg pepperkaker ;-) Var stooor stas...

Er så trøtt for tiden at hadde jeg ikke hatt mensen her om dagen,så hadde jeg trodd at jeg var gravid haaha....

I morgen får vi besøk av min farmor på lunsj.

Storebror har fått "ny" seng. Fjernet ene veggen på sprinkelsengen,han var stoooorfornøyd ;-)

Mina prater mer og mer for tiden.
Og forstår alle beskjeder vi gir henne.
F.eks : gå til Wael å lek på rommet. Vink litt. Klapp. Gi meg leka på gulvet etc. Spør jeg hvor er bananen så peker hun rett bort dit :-) Morsomt :-).

Blir fort store disse små..

God bedring til alle små og syke :'(

Sent from my GT-I9300

Jeg ordnet barnevakt til Lillebror i ettermiddag, for å ta med T uforstyrret på turn :p
Og han sov når vi kom hjem! T har spist kveldsmat nå og skal straks i seng.
Jeg skal rydde litt og se litt serie og strikke tenker jeg :D
God bedring til alle syke!!
Herlig å komme hjem til sovende baby da :) kos deg med tv og strikking! Her blir det bare tv på meg ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hermine var i seng 18.45 etter et laaangt plaskebad i balja :) I morgen skal hun i bhg, om hun ikke blir betraktelig dårligere i natt, for hun kjeeeder seg hjemme sammen med mamman hele dagen lang :eek: :p
Jeg er også kjempesliten idag, helt matt og trøtt, så da Hermine var i seng så var det bare å la rot og klær være og synke ned i sofaen :p Mannen har vært på trening, handla og regner med han setter igang å rydde kjøkken nå...bra noen av oss har tiltakslyst iallfall :D

God kveld jenter!
Kun vært på butikken idag,og laget 1 kg pepperkaker ;-) Var stooor stas...

Er så trøtt for tiden at hadde jeg ikke hatt mensen her om dagen,så hadde jeg trodd at jeg var gravid haaha....

I morgen får vi besøk av min farmor på lunsj.

Storebror har fått "ny" seng. Fjernet ene veggen på sprinkelsengen,han var stoooorfornøyd ;-)

Mina prater mer og mer for tiden.
Og forstår alle beskjeder vi gir henne.
F.eks : gå til Wael å lek på rommet. Vink litt. Klapp. Gi meg leka på gulvet etc. Spør jeg hvor er bananen så peker hun rett bort dit :-) Morsomt :-).

Blir fort store disse små..

God bedring til alle små og syke :'(

Sent from my GT-I9300
Mmm, pepperkaker! Tror du dere har noen igjen når det blir jul? :p Vi skal bake første søndag i advendt, liker å spise pepperkaker hele desember jeg for. For når jula kommer så har vi så mye annet godt at jeg har ikke lyst på pepperkaker da ;)

Så lurt å ta av sengeveggen på sprinkelsenga da :)

Herlig å komme hjem til sovende baby da :) kos deg med tv og strikking! Her blir det bare tv på meg ;)

Kikket innom han, T og jeg før vi gikk for å synge. Han sov nesten sittende over/ inntil dyna si :p Raringen. "Han er jo ganske søt, da", sa T :D :D

Kikket innom han, T og jeg før vi gikk for å synge. Han sov nesten sittende over/ inntil dyna si :p Raringen. "Han er jo ganske søt, da", sa T :D :D
Hihihi, så herlig! :rolleyes:
Hadde Hermine mellom oss en periode i natt, men da hun plutselig lå med hodet på magen min og rumpa i været fant jeg ut at det var på tide å legge henne over i si seng :p

God kveld jente :) Her e full fart med matematikk eksamens lesning….
Gjekk sånn passe bra på eksamen eg hadd i går, trur eg står værtfall :)

Fekk svare i dag på den første eksamen vi hadd :) Det va en gruppe-innleveringsoppgave :)
Oooooog den fekk vi B på :D kjæææmpe fornøyd :D

Hihihi, så herlig! :rolleyes:
Hadde Hermine mellom oss en periode i natt, men da hun plutselig lå med hodet på magen min og rumpa i været fant jeg ut at det var på tide å legge henne over i si seng :p

Hehe. ÅH, som jeg savner å ha Lillebror inne hos oss :( :(

Fekk svare i dag på den første eksamen vi hadd :) Det va en gruppe-innleveringsoppgave :)
YEY for B-en :D :D
Lykke til med eksamen videre!

Hehe. ÅH, som jeg savner å ha Lillebror inne hos oss :( :(
Ja, jeg koser meg ennå med å ha henne inne hos oss, og sålenge vi alle sover godt med den løsningen så ser jeg ikke noe problem med å ha henne så nærme ;) Selv om alle rundt oss visstnok mener det er på HØY tid å få henne på eget rom :confused: ...bortsett fra mamma, som mener at man skal samspve sålenge barnet har behov for det...lillebroren min sov på deres rom til han var 11 :eek: men det blir litt vel lenge igjen for min del :p

Grattis med en B, all grunn til å være fornøyd med det :)

Back
Topp