Tirsdag 15. april

I dag er Arian også 1 1/2 år! :D

Vi har vært på Hopp i havet i Oslo i dag, og guttene koste seg stort! Nå har Arian akkurat sovnet, og det er klart for legging nummer to. Joachim kan jo legge seg selv, men det er fortsatt godt for ham å få litt ekstra oppmerksomhet og kos før han skal sove!

God bedring til alle som ikke er helt i form! Arian har blitt snørrete, men jeg håper han ikke blir ordentlig syk.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hipp hurra for 1,5 år :D
Så koselig med tur på lekeland!

Som dere har skravla idag :P

Jeg har ikke ork til å lese gjennom alt idag ;)

Vi har kosa oss hos et vennepar hele dagen! De små har lekt, spist og sovet sammen. Begge fedrene var på jobb men kom hjem på likt og laget middag til oss :) Så stelte vi Hermine før vi dro hjem. Hadde ikke med melkeflaske da, så når vi kom hjem begynte Hermine å mase om "mekk" :P hun fikk ei flaske og sovna inntil meg i storsenga med nesa inni halsgropa mi :rolleyes:

Jeg er ikke helt i slaget kjenner jeg, verk i kroppen, hodepine, tett i nesa og ørene :confused: Nå skal jeg finne noe te og litt påskegodt og krype under et pledd!

Som dere har skravla idag :p

Vi har kosa oss hos et vennepar hele dagen! De små har lekt, spist og sovet sammen. Begge fedrene var på jobb men kom hjem på likt og laget middag til oss :) Så stelte vi Hermine før vi dro hjem. Hadde ikke med melkeflaske da, så når vi kom hjem begynte Hermine å mase om "mekk" :p hun fikk ei flaske og sovna inntil meg i storsenga med nesa inni halsgropa mi :rolleyes:

Jeg er ikke helt i slaget kjenner jeg, verk i kroppen, hodepine, tett i nesa og ørene :confused: Nå skal jeg finne noe te og litt påskegodt og krype under et pledd!

Så koselig dag dere har hatt! :D
Høres ut som det er helt perfekt å sitte under pleddet nå :D

Vi har vært på Hopp i havet i Oslo i dag, og guttene koste seg stort! Nå har Arian akkurat sovnet, og det er klart for legging nummer to. Joachim kan jo legge seg selv, men det er fortsatt godt for ham å få litt ekstra oppmerksomhet og kos før han skal sove!

God bedring til alle som ikke er helt i form! Arian har blitt snørrete, men jeg håper han ikke blir ordentlig syk.

Gratulerer til Arian!!:D
Koselig for Joachim å få ha mamma for seg selv litt.
Kos dere begge to!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer med 1.5år :D

Mamma leste på sengekanten til meg helt til jeg var 12år, det syntes jeg alltid var så stas ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så koselig dag dere har hatt! :D
Høres ut som det er helt perfekt å sitte under pleddet nå :D
Ja, vi har hatt det kjempehyggelig! Hermine har til og med fått sitt første kyss på munnen av en gutt :p :rolleyes: Først sa hun nei ikke, men han forsøkte igjen og igjen å gi henne en suss og til slutt lot hun ham få lov :p ;)

Nå blir det nøttemix fra Iherb og film!!! :D

Hva gjør du alene? Er E bedre?

Han så kvikk ut på trampolina iallfall! :D

Ja, vi har hatt det kjempehyggelig! Hermine har til og med fått sitt første kyss på munnen av en gutt :p :rolleyes: Først sa hun nei ikke, men han forsøkte igjen og igjen å gi henne en suss og til slutt lot hun ham få lov :p ;)

Nå blir det nøttemix fra Iherb og film!!! :D

Hva gjør du alene? Er E bedre?

Han så kvikk ut på trampolina iallfall! :D

Han var superkvikk i ettermiddag og lo da jeg spurte om vi skulle ut. Han ville ut på fremsiden, men jeg synes bakhagen holder når han ikke er helt frisk.
Jeg har bare småryddet litt etter at han sovnet og så landet på sofaen :D
Har allerede vært inne hos han og ammet, han virket veldig sulten. Så jeg tror matlysten tar seg opp nå :D

Så godt Eskil sover søtt:rolleyes::) Tenker T og paps kommer til og kose seg på hytta, bare gutta Boys:cool:

Har akkurat bada og sofaen er inntatt, da var det kvelden jenter:p;):)

Hahahs, søte Liana;):)
Skjønner a godt, jeg, for is er sååå godt:D

•☆Tastedingsen☆•

Nå er det kvelden ja! Og kos deg masse med det :D hehe..

Hihi ja is er utrolig godt!:D så forstår fortvilelsen hennes :P

Hurra for Arian :D

Jeg gleder meg til alle ungene steller og kan legge seg selv :D:P hehe..

Som dere har skravla idag :P

Vi har kosa oss hos et vennepar hele dagen! De små har lekt, spist og sovet sammen. Begge fedrene var på jobb men kom hjem på likt og laget middag til oss :) Så stelte vi Hermine før vi dro hjem. Hadde ikke med melkeflaske da, så når vi kom hjem begynte Hermine å mase om "mekk" :P hun fikk ei flaske og sovna inntil meg i storsenga med nesa inni halsgropa mi :rolleyes:

Så koselig dag :D

Uff, du som var syk for en kort stund siden :( god bedring!

Han var superkvikk i ettermiddag og lo da jeg spurte om vi skulle ut. Han ville ut på fremsiden, men jeg synes bakhagen holder når han ikke er helt frisk.
Jeg har bare småryddet litt etter at han sovnet og så landet på sofaen :D
Har allerede vært inne hos han og ammet, han virket veldig sulten. Så jeg tror matlysten tar seg opp nå :D
Så bra at han er kvikkere :D hvis melka får bli i magen er jo det helt supert! :)

Så koselig dag :D

Uff, du som var syk for en kort stund siden :( god bedring!
Takk for det!
Ja, har visst skikkelig uflaks mht sykdom denne måneden :confused: Men heller meg enn Hermine ;) Og en forkjølelse/influensa tar jeg gladelig over omgangssyke :p

Takk for det!
Ja, har visst skikkelig uflaks mht sykdom denne måneden :confused: Men heller meg enn Hermine ;) Og en forkjølelse/influensa tar jeg gladelig over omgangssyke :p

Hehe sånn tenker jeg også! Heller meg enn barna, og hvertfall heller forkjølelse enn omgangssyke! :D det er lissom ikke like mye styr da :P

Så bra at han er kvikkere :D hvis melka får bli i magen er jo det helt supert! :)

Ja det er veldig bra :D
Om han er like kvikk i morgen skal vi våge oss på en trilletur til butikken :)

Ja det er veldig bra :D
Om han er like kvikk i morgen skal vi våge oss på en trilletur til butikken :)
Høres ut som en knallplan :)

Hehe sånn tenker jeg også! Heller meg enn barna, og hvertfall heller forkjølelse enn omgangssyke! :D det er lissom ikke like mye styr da :P
Ja, det går greit å ligge på sofaen altså! Bare det ikke blir for mange dager, for vi skal jo reise på hytta i morra :p

Ja, det går greit å ligge på sofaen altså! Bare det ikke blir for mange dager, for vi skal jo reise på hytta i morra :p

Ahhh typisk å bli syk når man har sånne planer!

Back
Topp