Tirsdag 15. april

Klatre opp dørkarmen? :o
Ja, uten særlig hell!:p hun holdt seg fast i dørkarmen, løfta beina og prøvde å finne fotfeste, men sklei liksom bare ned til gulvet, så hun ga opp til slutt. Kan ikke skjønne hvor hun henta ideen fra..:p
Jenny har ikke klatra så mye før nå, så nå skal vel alt bestiges - om og om igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Siste dag i barnehagen på jentene :) men er nok gøy, for de to avdelingene er sammenslått nå i "påska":D sambo må jobbe litt imårra også! Leoh våknet litt før 7:30, noe som er tidlig til å være han..så han fikk i seg mme, et bad og litt studering på stellebordet mens jeg stelte meg selv..så sovna han på gulvet rundt 8:30:P sover i senga si nå:) så da koser mamman seg med mocha:D hehe..

Ikke voldsomme planene, men jeg ville vært innom skobutikken fordi dem har 3 for 2 idag! Meeen med 240kr på konto, så får jeg vel bare kjøpt én sko:P hahaha.. så får se hva jeg gjør når sambo har kommet hjem med kortet ditt;):P

Lille Leoh-gutten min:D
1397545633084.jpg
1397545643562.jpg

Haha, Hermine letter ikke engang når hun hopper :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha det ene beinet til Liana henger fast i gulvet når hun hopper :P bare noen få ganger hun klarer å få med begge beina :D

Det er helt utrolig at han har tid til å ammes, sier nå jeg :p
Så aktiv som han er, så er det helt fantastisk at han vil enda.
Ja det er god næring om han ikke kaster opp, det har han gjort et par ganger etter amming de siste dagene.
Men jeg regner med det er fordi han er veldig sulten og spiser/drikker så fort at det lett kommer opp igjen.
Men på nettene har det gått bra, og det er jeg glad for!

Haha ja er ikke dårlig av han å ta seg tid til det :D

Ja med tom mage som i tillegg ikke er seg selv, så skal det nok ikke mye til før det kommer opp igjen:( så har nok mye å gjøre med at magen får "sjokk" om det kan komme for store mengder mat/væske fort..

Litt ekkelt vær idag :P
ImageUploadedByBV Forum1397549364.320022.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har mannen og T reist, og Lillebror har allerede sovet en halvtimes tid i sengen sin. Håper han sover litt, han var passe sliten.
Nå blir det litt kake på meg (den må jo spises opp!) og litt TV-serie :D

FruH: Jada, får da gjort litt på norran nåt viljen er der:D Igang med andre maskina med klesvask:D
Var ute med Emmeth en times tid, men blåser så innmari:eek:

Så godt han holder litt på maten nå:)
Hahaha, så søt han er:D Takk for nyset lissom:D Gjør seg med en liten pust i bakken når formen ikke er helt på topp:)

Lilla -87: Åååh, din heldiggris:D
Omelett OG jordbær, da får det jo ikke blitt bedre;)
Hahahs, ja, gjør seg med liksom mat og gavmilde unger:D

Anita87:
For en herlig liten Leoh du har♡
Hahaha, får nok ikke mange par sko for de kr, nei, synd du ikke hadde andre kortet:p;)

Marianne:
Fysjameg, det så ikke mye koselig ut:eek::confused: Slafd og snø savner jeg ikke akkurat nå;)

•☆Tastedingsen☆•

Hei alle sammen:-)

Her har det blitt liten tid til å skrive,men har fulgt med litt på dere innimellom. Lillesøster har blitt forkjølet så det har vært ekstremt lite søvn om natten, og hun er utrolig våken på dagtid. Skjønner ikke at den ungen klarer å være så mye våken:eek:
Nasse sover godt om nettene nå heldigvis, og blir mer og mer glad i lillesøster, som hun nå har lært navnet på:rolleyes::rolleyes:
Det blir riktig nok mer Eiiyje...eller noe:D

Vi har ordnet pass til Elise i dag, og venter middagsbesøk av tanta mi ikveld, synd hun ikke rekker å komme før etter nasse har lagt seg.

Ellers er det skikkelig påskevær, masse snø og sol kom plutselig, vi skal ut en tur etter nasse våkner fra luren sin tenkte jeg:-)

Masse god bedring til de syke små. Håper virkelig lillebror har sluttet å kaste opp Fru H:(

FruH: Jada, får da gjort litt på norran nåt viljen er der:D Igang med andre maskina med klesvask:D

Hahaha, så søt han er:D Takk for nyset lissom:D Gjør seg med en liten pust i bakken når formen ikke er helt på topp:)

Anita87:
Hahaha, får nok ikke mange par sko for de kr, nei, synd du ikke hadde andre kortet:p;)

Marianne:
Fysjameg, det så ikke mye koselig ut:eek::confused: Slafd og snø savner jeg ikke akkurat nå;)

•☆Tastedingsen☆•
Fult med klesvask i gang her også :)
Lillebror sov ikke så lenge jeg håpet, men da sovner han sikkert tidlig i kveld :)

Surfer mobilt!

Her har det blitt liten tid til å skrive,men har fulgt med litt på dere innimellom. Lillesøster har blitt forkjølet så det har vært ekstremt lite søvn om natten, og hun er utrolig våken på dagtid. Skjønner ikke at den ungen klarer å være så mye våken:eek:
Nasse sover godt om nettene nå heldigvis, og blir mer og mer glad i lillesøster, som hun nå har lært navnet på:rolleyes::rolleyes:

Vi har ordnet pass til Elise i dag, og venter middagsbesøk av tanta mi ikveld, synd hun ikke rekker å komme før etter nasse har lagt seg.

Ellers er det skikkelig påskevær, masse snø og sol kom plutselig, vi skal ut en tur etter nasse våkner fra luren sin tenkte jeg:-)

Masse god bedring til de syke små. Håper virkelig lillebror har sluttet å kaste opp Fru H:(
Så synd hun er forkjølet.
Får håpe det gir seg snart :)

Surfer mobilt!

Noen bilder fra vi var ute i stad:)
Formen til Emmeth var visst ikke helt topp, han la seg rett ut på sofaen da vi kom inn fra en times utelek. Noe som ikke har skjedd før.. og har ordna neglene til Mathea med gellack og pynt med glitterblomster og glittersteiner;)1397560588302.jpg
1397560336746.jpg
1397560363567.jpg
1397560400701.jpg
1397560425185.jpg
1397560454854.jpg
1397560502278.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Anita87:

Marianne:

•☆Tastedingsen☆•

Haha nei hadde man bare blitt mett på denne maten ungene serverer så! :P en gang serverte Emira makaroni med kamel-pulver, til bestefaren sin :P hahaha..

Jeg så at skobutikken har åpent til kl 20 :) så mulig jeg kan ta meg en tur ikveld :)

Formen til Emmeth var visst ikke helt topp, han la seg rett ut på sofaen da vi kom inn fra en times utelek. Noe som ikke har skjedd før.. og har ordna neglene til Mathea med gellack og pynt med glitterblomster og glittersteiner;)Vis vedlegget 57500
Vis vedlegget 57493
Vis vedlegget 57495
Vis vedlegget 57496
Vis vedlegget 57497
Vis vedlegget 57498
Vis vedlegget 57499

•☆Tastedingsen☆•

Så fine bilder, nydelig er han:-)

Formen til Emmeth var visst ikke helt topp, han la seg rett ut på sofaen da vi kom inn fra en times utelek. Noe som ikke har skjedd før.. og har ordna neglene til Mathea med gellack og pynt med glitterblomster og glittersteiner;)Vis vedlegget 57500
Vis vedlegget 57493
Vis vedlegget 57495
Vis vedlegget 57496
Vis vedlegget 57497
Vis vedlegget 57498
Vis vedlegget 57499

•☆Tastedingsen☆•
Så fin dress han har :D
OG så fine negler.
Passe slapp ja. :(

Ntåå stakkars liten da:( og deg! Er hun plaget at tett nese eller hoste? Eller begge deler kansje?

Haha så flink nasse er da:D er gøy når de prøver å si navnet på andre :) Liana kaller Leoh får Liam/Lia haha..

Ntåå stakkars liten da:( og deg! Er hun plaget at tett nese eller hoste? Eller begge deler kansje?

Haha så flink nasse er da:D er gøy når de prøver å si navnet på andre :) Liana kaller Leoh får Liam/Lia haha..

Begge deler:(

Hehe, de er så søte:rolleyes::D

Vis vedlegget 57493
Vis vedlegget 57495
Vis vedlegget 57496
Vis vedlegget 57497
Vis vedlegget 57498
Vis vedlegget 57499

•☆Tastedingsen☆•

Ntååå så søte negler da :) er nok stas det tenker jeg :D

Søte bilder av Emmeth å:) fiiin gutt! Men synd han ikke er i form :(

Back
Topp