Tirsdag 15. april

Da er jo mesteparten av jobben unnagjort da:D
Sitter nok som støpt skal du se:)<3 Gleder meg til og se bilde av lillekosen i finstasen sin:):D
Den skryten er velfortjent, du, så sug den til deg:D:)
Blir spennende å se den på. Jeg må nok sy den sammen i kveld. Får ikke til slikt småtteri når Lillebror er våken :p

Blir spennende å se den på. Jeg må nok sy den sammen i kveld. Får ikke til slikt småtteri når Lillebror er våken :p
ja, den er skikkelig fin:):D

Nru, vettu, skjønner det er en dårlig kombi:D;):p

•☆Tastedingsen☆•

Stakkars lille tutta:(
Veldig forkjølet med tett nese og hoste eller? Prøvd snørrsuger?det kan funke:) Eller saltvannsdråper!
God bedring til lillesnuppen:)
Kjører på med saltvann:-) Bruker nesesugeren av og til, siden det kan bli verre sies det:-(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Da var Lillebror lagt, han sovnet på slaget kl 18. Stod ved grinda og ville opp kl 17 fordi han var så trøtt. Badet han og så lå vi og leste lenge før han sovnet etter en sang :D
Da har jeg inntatt sofaen og planlegger å bli her :p

Da var Lillebror lagt, han sovnet på slaget kl 18. Stod ved grinda og ville opp kl 17 fordi han var så trøtt. Badet han og så lå vi og leste lenge før han sovnet etter en sang :D

Så godt at han sovnet så fint :) nå krysser jeg fingre for at han sover godt sånn at formen hans er bedre imårra! :)

Hehe så det blir en skikkelig date med sofan altså? :P:D deilig!

Så godt at han sovnet så fint :) nå krysser jeg fingre for at han sover godt sånn at formen hans er bedre imårra! :)

Hehe så det blir en skikkelig date med sofan altså? :p:D deilig!
Nå nå gikk lufta ut av meg gitt :p
Snakket med mannen og T. De hadde brukt 2 timer på ski inn til hytta :o
Til vanlig bruker vi voksne kanskje 40 minutter om vi går rolig tur. Men mannen hadde jo veldig tung sekk og pulk med 4 matvareposer fulle av varer :p
De er hvertfall vel fremme og jeg er litt misunnelig...!
Men det er godt for Lillebror å bli frisk hjemme :D

Liana legges nå, og Emira er min personlige frisør akkurat nå :P:) heldige meg som blir så fin på håret.. haha :D imårra skal jeg være litt alene med gjengen, så håper de er snille med meg :P hehe..

Jeg skal se om jeg kan få noen til å kjøre meg til byen etterpå.. ellers blir det å slappe av i sofan :)

Jentene hadde fått is i barnehagen idag..og av 12 unger, så ble Liana først ferdig! Haha og ble sur fordi hun ikke fikk mer:P

Nå nå gikk lufta ut av meg gitt :p
Snakket med mannen og T. De hadde brukt 2 timer på ski inn til hytta :o
Til vanlig bruker vi voksne kanskje 40 minutter om vi går rolig tur. Men mannen hadde jo veldig tung sekk og pulk med 4 matvareposer fulle av varer :p
De er hvertfall vel fremme og jeg er litt misunnelig...!
Men det er godt for Lillebror å bli frisk hjemme :D

Oj da har han hatt bagasje ja:eek: men så koselig det må være for de to største guttene å være sammen :D og fint for Eskil å være med mamma i ro og fred også :)

Liana legges nå, og Emira er min personlige frisør akkurat nå :p:) heldige meg som blir så fin på håret.. haha :D imårra skal jeg være litt alene med gjengen, så håper de er snille med meg :p hehe..

Jeg skal se om jeg kan få noen til å kjøre meg til byen etterpå.. ellers blir det å slappe av i sofan :)

Jentene hadde fått is i barnehagen idag..og av 12 unger, så ble Liana først ferdig! Haha og ble sur fordi hun ikke fikk mer:p
Hehe, godt med is ja :D

Så bra at han tok kveld relativt tidlig. Krysser fingrene for ei god natt!:) Hvordan har det vært med oppkast i dag da?

MEGET fornuftige kveldsplaner du hadde. Unner deg å slappe godt av.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Guten Abend!!
I dag dro vi til byen og tok passbilde av Jen. Etterpå lunsja vi sammen med bestevenninna mi. Kosa oss lenge på kafé i byen og Jenny nøt oppmerksomheten og viste alle sine kunster og grimaser.:p Vi traff Ringo-maskoten på kjøpesenteret og junior fikk plukke med seg en påskeballong fra kurven til den digre bamsen. Stas.:)

Nå er J i seng og vi sitter som to slakt på hver vår sofa. Tror vi henger oss på Lillehammermoten..;)

Så bra at han tok kveld relativt tidlig. Krysser fingrene for ei god natt!:) Hvordan har det vært med oppkast i dag da?

MEGET fornuftige kveldsplaner du hadde. Unner deg å slappe godt av.:)

Ingen oppkast i dag, men jeg gav han ikke melk på flaske heller. Kun noen korte super fra puppen :p
Han tok mer initiativ til å spise i dag også. Spiste 1,5 banan til sammen som han ba om selv.
Et par meget flytende bleier har det vært, men det henger nok i en stund.

Guten Abend!!
I dag dro vi til byen og tok passbilde av Jen. Etterpå lunsja vi sammen med bestevenninna mi. Kosa oss lenge på kafé i byen og Jenny nøt oppmerksomheten og viste alle sine kunster og grimaser.:p Vi traff Ringo-maskoten på kjøpesenteret og junior fikk plukke med seg en påskeballong fra kurven til den digre bamsen. Stas.:)

Nå er J i seng og vi sitter som to slakt på hver vår sofa. Tror vi henger oss på Lillehammermoten..;)

Haha, har den fått navn og :p :D

Ingen oppkast i dag, men jeg gav han ikke melk på flaske heller. Kun noen korte super fra puppen :p
Han tok mer initiativ til å spise i dag også. Spiste 1,5 banan til sammen som han ba om selv.
Et par meget flytende bleier har det vært, men det henger nok i en stund.
Så bra at det bare kommer ut "der det skal", selv om konsistesen er løs. Det går seg nok til.:) Ble det til at du ringte legen for å høre eller?

Så godt Eskil sover søtt:rolleyes::) Tenker T og paps kommer til og kose seg på hytta, bare gutta Boys:cool:

Har akkurat bada og sofaen er inntatt, da var det kvelden jenter:p;):)

Hahahs, søte Liana;):)
Skjønner a godt, jeg, for is er sååå godt:D

•☆Tastedingsen☆•

Så bra at det bare kommer ut "der det skal", selv om konsistesen er løs. Det går seg nok til.:) Ble det til at du ringte legen for å høre eller?

Nei jeg gjorde ikke det, for han er tydelig bedre i dag og han har drukket greit hele veien =)
Hadde han vært slapp og kastet opp ALT han spiste hadde jeg nok ringt lege.

I dag er Arian også 1 1/2 år! :D

Vi har vært på Hopp i havet i Oslo i dag, og guttene koste seg stort! Nå har Arian akkurat sovnet, og det er klart for legging nummer to. Joachim kan jo legge seg selv, men det er fortsatt godt for ham å få litt ekstra oppmerksomhet og kos før han skal sove!

God bedring til alle som ikke er helt i form! Arian har blitt snørrete, men jeg håper han ikke blir ordentlig syk.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp