Tirsdag 15. april

Fult med klesvask i gang her også :)
Lillebror sov ikke så lenge jeg håpet, men da sovner han sikkert tidlig i kveld :)

Surfer mobilt!

Hehe, klesvasken tar aldri slutt;):p Ikke her i huset desverre;):o
Årh, det var dumt, men plusset er at han da kanskje sovner litt tidligere ikveld og at det da blir rolig for dere begge:)
Har du gang i noe strikkeprosjekt om dagen, da?:)<3

Haha nei hadde man bare blitt mett på denne maten ungene serverer så! :p en gang serverte Emira makaroni med kamel-pulver, til bestefaren sin :p hahaha..

Jeg så at skobutikken har åpent til kl 20 :) så mulig jeg kan ta meg en tur ikveld :)

Hahahaha, jeg dævver:D:D Kamelpulver?:D Fy fader, det var dagens;)
Nais, samma på senteret her, men skal ut i morgen tidlig og shoppe ny dress, sko og skjorte til mannen, jentene skal ha skaut til bunaden og emmeth på ha caps til sin og bunadsko;) Skal i dåp på søndag og jeg gleder meg:)

Hei alle sammen:)

Her har det blitt liten tid til å skrive,men har fulgt med litt på dere innimellom. Lillesøster har blitt forkjølet så det har vært ekstremt lite søvn om natten, og hun er utrolig våken på dagtid. Skjønner ikke at den ungen klarer å være så mye våken:eek:
Nasse sover godt om nettene nå heldigvis, og blir mer og mer glad i lillesøster, som hun nå har lært navnet på:rolleyes::rolleyes:
Det blir riktig nok mer Eiiyje...eller noe:D

Vi har ordnet pass til Elise i dag, og venter middagsbesøk av tanta mi ikveld, synd hun ikke rekker å komme før etter nasse har lagt seg.

Ellers er det skikkelig påskevær, masse snø og sol kom plutselig, vi skal ut en tur etter nasse våkner fra luren sin tenkte jeg:)

Masse god bedring til de syke små. Håper virkelig lillebror har sluttet å kaste opp Fru H:(

Stakkars lille tutta:(
Veldig forkjølet med tett nese og hoste eller? Prøvd snørrsuger?det kan funke:) Eller saltvannsdråper!
God bedring til lillesnuppen:)

Så fin dress han har :D
OG så fine negler.
Passe slapp ja. :(

Takk, den er kjøpt brukt:) Har og en reimadress til med små pinnsvin på<3 Synes den er så søt:) Den er mørkeblå og litt grønn:)
Kjøpte 3 dresser og 2 stappfulle poser med klær i str 86 og ga 500 kr for de;) Synes det er ganske så rimelig:)

Hehe, snuppa var såå fornøyd og skulle ned til nabojenta og brife med en gang;):D
Er så fint med gellack for den tørker med èn gang i UV-lampa og holder lenge:)
Mhm, ganske så slapp, la han i senga, men virker ikke som han vil sove, smånynner litt av og til.

Ntååå så søte negler da :) er nok stas det tenker jeg :D

Søte bilder av Emmeth å:) fiiin gutt! Men synd han ikke er i form :(

Ja, liker ikke helt at han er dårlig i formen, da vi skal i dåp på søndag og kan ikke melde avbud heller da mannen skal være fadder, så unga MÅ være friske;)
Taaakk<3

Hahaha, ja Mathea blei såå glad:) Moro og tørke gellacken i UV-lampa, så det synes hu var såå gøy;) Ikke så mye som skal til:)

Hehe, klesvasken tar aldri slutt;):p Ikke her i huset desverre;):o
Årh, det var dumt, men plusset er at han da kanskje sovner litt tidligere ikveld og at det da blir rolig for dere begge:)
Har du gang i noe strikkeprosjekt om dagen, da?:)<3

Åjada :)
Vest til E til 17.mai :)
ImageUploadedByBV Forum1397561934.359347.jpg
Og tunikaen til meg som jeg måtte rekke opp igjen pga en feil :-o
ImageUploadedByBV Forum1397562003.461481.jpg

Surfer mobilt!

Åjada :)
Vest til E til 17.mai :)
Vis vedlegget 57503
Og tunikaen til meg som jeg måtte rekke opp igjen pga en feil :-o
Vis vedlegget 57504

Surfer mobilt!

Eeeeej, fy fader du er FLINK:D*MÅPE* OG litt misunnelig, bare;) Du kan og strikke altså mor;):p Var sååå fin vest og for en fiiin strikka genser!
Oh noooo, det liker vi ikke, bra du fikk retta oppi det da;)

Eeeeej, fy fader du er FLINK:D*MÅPE* OG litt misunnelig, bare;) Du kan og strikke altså mor;):p Var sååå fin vest og for en fiiin strikka genser!
Oh noooo, det liker vi ikke, bra du fikk retta oppi det da;)
Tusen takk :)
Jeg hadde strikket den helt ferdig og måtte få hjelp av mamma til å rekke opp igjen :-o men nå er det bare rundt og rundt til den er ferdig da :)
Og jeg har mange prosjekter jeg har lyst til å begynne på etter det :-D

Surfer mobilt!

Tusen takk :)
Jeg hadde strikket den helt ferdig og måtte få hjelp av mamma til å rekke opp igjen :-o men nå er det bare rundt og rundt til den er ferdig da :)
Og jeg har mange prosjekter jeg har lyst til å begynne på etter det :-D

Surfer mobilt!

Hahaha, jeg kan kun strikke skjerf og pannebånd:o hehe, ikke akkurat mesterstrikker som deg, nei:D

Vettu, den var knallFIN:) Synes fargene i den og var veldig flotte:) Og vesten til Eskilfisen var jo bare HELSKJØNN:D<3 Tenk hvor fin han blir i den:)

Hahahaha, jeg dævver:D:D Kamelpulver?:D Fy fader, det var dagens;)
Nais, samma på senteret her, men skal ut i morgen tidlig og shoppe ny dress, sko og skjorte til mannen, jentene skal ha skaut til bunaden og emmeth på ha caps til sin og bunadsko;) Skal i dåp på søndag og jeg gleder meg:)

Hahaha ja da lo jeg godt hvertfall! Unger har fantasi hvertfall! :D:D hahaha..

Så gøy med shopping :D hihi.. er det dåp til familie eller?

Hahaha ja da lo jeg godt hvertfall! Unger har fantasi hvertfall! :D:D hahaha..

Så gøy med shopping :D hihi.. er det dåp til familie eller?

Den kommer jeg til og smile av en stund kan jeg si deg:D Smiler ennå:D
Ja, altså, det er barndomsvennen til mannen som har ei datter som skal døpes<3 Vi er veldig mye sammen med dette venneparet og deres 2 barn og ser på dem som familie<3

Shopping er terapi for sjelen mener jeg og ha hørt?:D

Ja, liker ikke helt at han er dårlig i formen, da vi skal i dåp på søndag og kan ikke melde avbud heller da mannen skal være fadder, så unga MÅ være friske;)
Taaakk<3

Hahaha, ja Mathea blei såå glad:) Moro og tørke gellacken i UV-lampa, så det synes hu var såå gøy;) Ikke så mye som skal til:)

Nei da har de ikke noe annet valg enn å bli friske :D er jo heldigvis noen dager til da :)

Hehehe kan tenke meg det er gøy å pynte negler for disse jentene :D Emira syns også det er stas :) og føler seg sååå fin :D

Hahaha, jeg kan kun strikke skjerf og pannebånd:eek: hehe, ikke akkurat mesterstrikker som deg, nei:D

Vettu, den var knallFIN:) Synes fargene i den og var veldig flotte:) Og vesten til Eskilfisen var jo bare HELSKJØNN:D<3 Tenk hvor fin han blir i den:)
Takk, så hyggelig med skryt :D
Håper vesten passer. Jeg har strikket bak- og fremstykket. mangler bare å sy sammen, fete tråder og kjøpe og sy på knapper :D

Nei da har de ikke noe annet valg enn å bli friske :D er jo heldigvis noen dager til da :)

Hehehe kan tenke meg det er gøy å pynte negler for disse jentene :D Emira syns også det er stas :) og føler seg sååå fin :D

Må jo innrømme jeg er glad jeg har noen små tuller og styre, stelle og "pynte" på:D
Er så gør når de selv lyser opp og føler seg SÅ fine:)

Ja, håper jo på at formen skal gå seg til, men redd det smitter og vi har det gående:o
men er vi heldige så går det nok fint:)

Den kommer jeg til og smile av en stund kan jeg si deg:D Smiler ennå:D
Ja, altså, det er barndomsvennen til mannen som har ei datter som skal døpes<3 Vi er veldig mye sammen med dette venneparet og deres 2 barn og ser på dem som familie<3

Shopping er terapi for sjelen mener jeg og ha hørt?:D

Hahaha barn er jo så herlige! :D

Ah okey:) så koselig når det er noen som er spåass såpass nære da :D

Haha ja shopping er terapi for sjelen, men ikke lommeboka :P hahaha..

Takk, så hyggelig med skryt :D
Håper vesten passer. Jeg har strikket bak- og fremstykket. mangler bare å sy sammen, fete tråder og kjøpe og sy på knapper :D

Da er jo mesteparten av jobben unnagjort da:D
Sitter nok som støpt skal du se:)<3 Gleder meg til og se bilde av lillekosen i finstasen sin:):D
Den skryten er velfortjent, du, så sug den til deg:D:)

Hahaha barn er jo så herlige! :D

Ah okey:) så koselig når det er noen som er spåass såpass nære da :D

Haha ja shopping er terapi for sjelen, men ikke lommeboka :p hahaha..

Ja, kommer så mye bra og rart ut av dem noen ganger;):D^^

På ebay får man mye bra for en liten slant:)
Ja, det er veldig koselig, så er heldige sånn:) Glad i ungene som mine egne<3

Hahaha, ikke alltid det er like bra, nei:p

Må jo innrømme jeg er glad jeg har noen små tuller og styre, stelle og "pynte" på:D
Er så gør når de selv lyser opp og føler seg SÅ fine:)

Ja, håper jo på at formen skal gå seg til, men redd det smitter og vi har det gående:o
men er vi heldige så går det nok fint:)

Hehe ja er moro når dem blir så fornøyde selv :D Emira er veldig jålete :) elsker kjoler, smykker og annet dilldall :D

Vi får bare krysse alt vi har for at dere er friske nok til dåp på søndag :D;) sykdom kommer ofte på tider hvor det passer dårligst! :(

Ja, kommer så mye bra og rart ut av dem noen ganger;):D^^

På ebay får man mye bra for en liten slant:)
Ja, det er veldig koselig, så er heldige sånn:) Glad i ungene som mine egne<3

Hahaha, ikke alltid det er like bra, nei:p

Haha ja.. hvertfall sånn når dem er rundt 3år og oppover:D

Herlig:D jeg har ikke noen i nærheten som jeg både står nær OG som har unger selv.. alle bor et annet sted :P

Back
Topp