Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pjuh! Hektisk dag! Har egentlig ikke gjort så mye, men lille Nathaniel er ikke i kjempehumør for tida, for han har fått tann...i hvert fall bittelitt av den. Trodde først at det var sopp eller hva som helst annet, men det er spisst og hardt. Litt vanskelig for han å bite på biteleker, for han bare suger om han får noe i munnen. Dentinox skal vi helst ikke gi når han er så liten, men sine egne hender er visst gode å gnage på.
Og Simone er ikke i kjempehumør om ettermiddagene for tida. Hun blir så sliten av varmen. Skjønner hun godt.
I hvert fall så ble det hektisk med besøk og to slitne unger, men har lest gjennom. Orker bare ikke å svare alle.
Nå skal jeg ringe og bestille cheeseburger til oss, så skal jeg henge opp litt klær og opp på loftet med vinterklærne våres (litt på etter skudd).
Ha en super duper kveld folkens!
Ja, er vel endel vikarer innimellom her også. Men er alltid en fast på jobb som jeg instruerer, ringer de om det ikke er noen kjente på jobb om morran, så videreformidler de beskjedene til de andre...jeg er nok litt kontrollfreak og en sånn "slitsom og krevende" mor som alltid har en hel haug med beskjeder og formaninger
![]()
![]()
Jøsses, skal si mini-mini var tidlig ute med tennerHan er jo bare nyfødtbaby jo
Du får fryse biteringer og holde de i munnen hans så han får sutte på de
Evt fyll vann i ei tåteflaske og sett den opp ned i fryseren så vannet fryser i tutten, så kan han sutte/gnage på den
![]()
Skjønner godt barna blir preget av varmen!Jeg er egentlig glad til med 11 grader og overskyet
![]()
Kos dere med cheeseburger, hørtes uforskammet fristende ut!!!
![]()

Næææ har han fått en tannLeoh har ingen
hehe..
Blir slitsomt med varmen ja! Har ofte ungene inne de få timene etter bhg og legging..så får de både roet seg og kjølt seg nedmen hadde nok vært ute om vi hadde hatt egen hage forde
Kos deg masse med cheeseburger! Snadder![]()
Se der ja, der har han ei tann!Takk for tips! Skal finne fram de flaskene vi ikke bruker og fryse noen av debiteringene vi har er så tykke, så skal handle det i morgen. Husker Simone hadde en myk en med vann inne i. Den er selvfølgelig borte, men håper å finne noe slikt også
![]()
Tidlig ute med tenner ja! Simone fikk "seint" tenner! Forrige uke på barseltreffet så sa hun ene til hs at hun trodde babyen holdt på å få tenner pga sikling og gnaging. Da sa hs at det mest sannsynlig ikke var tenner helt med en gang og at det kan ta lang tid med gnaging osv. Og jeg tenkte i mitt lille hode: jaja..her blir det sikkert ikke tenner før han nærmer seg året. Haha..derfor ble jeg en smule overrasket ;-p men det er ikke annet enn en tann det kan være når det er hvitt, hardt og spisst..tok et bilde. Spennende å se om det tar lang tid før den komme helt ut!
Vis vedlegget 64788
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for tips! Skal finne fram de flaskene vi ikke bruker og fryse noen av debiteringene vi har er så tykke, så skal handle det i morgen. Husker Simone hadde en myk en med vann inne i. Den er selvfølgelig borte, men håper å finne noe slikt også
![]()
Tidlig ute med tenner ja! Simone fikk "seint" tenner! Forrige uke på barseltreffet så sa hun ene til hs at hun trodde babyen holdt på å få tenner pga sikling og gnaging. Da sa hs at det mest sannsynlig ikke var tenner helt med en gang og at det kan ta lang tid med gnaging osv. Og jeg tenkte i mitt lille hode: jaja..her blir det sikkert ikke tenner før han nærmer seg året. Haha..derfor ble jeg en smule overrasket ;-p men det er ikke annet enn en tann det kan være når det er hvitt, hardt og spisst..tok et bilde. Spennende å se om det tar lang tid før den komme helt ut!
Vis vedlegget 64788
Hehe..den tanna er litt tidlig ute ja! Tror Leoh følger mer normalen. Håper egentlig at det blir med denne først, for det er greit om de holder biteringer selv![]()
Lurt å holde ungene inne etter bhg tror jeg. Kjente at vi ble kokt og utslitt alle mann, men inne kan vi spise frukt med varmepumpa på kjøling.
Syntes også det ser ut som to hehe. Gratis med tann :-D :-D:-D:-DJa se derhehe.. syns jeg ser to?? Men den ene er hvertfall nesten gjennom
![]()