Tirsdag 10.juni.

God kveld. Ungene sover og jeg har syklet til byen for å møte ei god venninne :-D
Håper alle får en fin kveld!

Surfer mobilt!
Kos deg :)

Jeg sykla til og fra Uit for første gang i år idag...var så skjelven da jeg kom hjem at jeg skulle ikke klare å gå til bhg for å hente Hermine :p

Pjuh! Hektisk dag! Har egentlig ikke gjort så mye, men lille Nathaniel er ikke i kjempehumør for tida, for han har fått tann...i hvert fall bittelitt av den. Trodde først at det var sopp eller hva som helst annet, men det er spisst og hardt. Litt vanskelig for han å bite på biteleker, for han bare suger om han får noe i munnen. Dentinox skal vi helst ikke gi når han er så liten, men sine egne hender er visst gode å gnage på.
Og Simone er ikke i kjempehumør om ettermiddagene for tida. Hun blir så sliten av varmen. Skjønner hun godt.
I hvert fall så ble det hektisk med besøk og to slitne unger, men har lest gjennom. Orker bare ikke å svare alle.

Nå skal jeg ringe og bestille cheeseburger til oss, så skal jeg henge opp litt klær og opp på loftet med vinterklærne våres (litt på etter skudd).

Ha en super duper kveld folkens!

Næææ har han fått en tann:D Leoh har ingen:P hehe..

Blir slitsomt med varmen ja! Har ofte ungene inne de få timene etter bhg og legging..så får de både roet seg og kjølt seg ned :) men hadde nok vært ute om vi hadde hatt egen hage forde:P

Kos deg masse med cheeseburger! Snadder:)

God kveld:)

Her sitter jeg med Leoh på fanget!:) han sov i 3 timer istad før vi vekte han kl 19:eek: så han har fått flaske og skal snart legges :) jeg var ute en tur med pappa for å handle og levere en stor pose med klær til Frelsesarmeen:) ellers har jentene hatt en fin dag i barnehagen, Liana hadde vært ute både formiddag og ettermiddag + vært på en gåtur:D OG sovet!! Hehe..

Ønsker dere en fin kveld :D

Ja, er vel endel vikarer innimellom her også. Men er alltid en fast på jobb som jeg instruerer, ringer de om det ikke er noen kjente på jobb om morran, så videreformidler de beskjedene til de andre :) ...jeg er nok litt kontrollfreak og en sånn "slitsom og krevende" mor som alltid har en hel haug med beskjeder og formaninger :p ;)

Greit å ha noen faste å snakke med :) skjønner godt at du ringer dersom du ikke ser noen kjente ved levering. Jeg har aldri levert jeg..hihi..men sambo snakker med de bpde ved henting og levering :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jøsses, skal si mini-mini var tidlig ute med tenner :eek: Han er jo bare nyfødtbaby jo :) Du får fryse biteringer og holde de i munnen hans så han får sutte på de ;) Evt fyll vann i ei tåteflaske og sett den opp ned i fryseren så vannet fryser i tutten, så kan han sutte/gnage på den :)

Skjønner godt barna blir preget av varmen! :( Jeg er egentlig glad til med 11 grader og overskyet :p

Kos dere med cheeseburger, hørtes uforskammet fristende ut!!!

Takk for tips! Skal finne fram de flaskene vi ikke bruker og fryse noen av de :) biteringene vi har er så tykke, så skal handle det i morgen. Husker Simone hadde en myk en med vann inne i. Den er selvfølgelig borte, men håper å finne noe slikt også :)

Tidlig ute med tenner ja! Simone fikk "seint" tenner! Forrige uke på barseltreffet så sa hun ene til hs at hun trodde babyen holdt på å få tenner pga sikling og gnaging. Da sa hs at det mest sannsynlig ikke var tenner helt med en gang og at det kan ta lang tid med gnaging osv. Og jeg tenkte i mitt lille hode: jaja..her blir det sikkert ikke tenner før han nærmer seg året. Haha..derfor ble jeg en smule overrasket ;-p men det er ikke annet enn en tann det kan være når det er hvitt, hardt og spisst..tok et bilde. Spennende å se om det tar lang tid før den komme helt ut!

ImageUploadedByBV Forum1402437788.653427.jpg

Næææ har han fått en tann:D Leoh har ingen:P hehe..

Blir slitsomt med varmen ja! Har ofte ungene inne de få timene etter bhg og legging..så får de både roet seg og kjølt seg ned :) men hadde nok vært ute om vi hadde hatt egen hage forde:P

Kos deg masse med cheeseburger! Snadder:)

Hehe..den tanna er litt tidlig ute ja! Tror Leoh følger mer normalen. Håper egentlig at det blir med denne først, for det er greit om de holder biteringer selv ;)

Lurt å holde ungene inne etter bhg tror jeg. Kjente at vi ble kokt og utslitt alle mann, men inne kan vi spise frukt med varmepumpa på kjøling.

Takk for tips! Skal finne fram de flaskene vi ikke bruker og fryse noen av de :) biteringene vi har er så tykke, så skal handle det i morgen. Husker Simone hadde en myk en med vann inne i. Den er selvfølgelig borte, men håper å finne noe slikt også :)

Tidlig ute med tenner ja! Simone fikk "seint" tenner! Forrige uke på barseltreffet så sa hun ene til hs at hun trodde babyen holdt på å få tenner pga sikling og gnaging. Da sa hs at det mest sannsynlig ikke var tenner helt med en gang og at det kan ta lang tid med gnaging osv. Og jeg tenkte i mitt lille hode: jaja..her blir det sikkert ikke tenner før han nærmer seg året. Haha..derfor ble jeg en smule overrasket ;-p men det er ikke annet enn en tann det kan være når det er hvitt, hardt og spisst..tok et bilde. Spennende å se om det tar lang tid før den komme helt ut!

Vis vedlegget 64788

Se der ja, der har han ei tann! :) Noen får jo tenner allerede ved tre måneder, så det er ikke helt uvanlig;)
Mam har noen gode biteringer med vann i, de ser ut som tre fingre på en ring :P Jeg kjøpte vår i dagligvarebutikken, men tror de finnes på apotek også!

Vis vedlegget 64788

Ja se der:D hehe.. syns jeg ser to?? Men den ene er hvertfall nesten gjennom:D

Hehe..den tanna er litt tidlig ute ja! Tror Leoh følger mer normalen. Håper egentlig at det blir med denne først, for det er greit om de holder biteringer selv ;)

Lurt å holde ungene inne etter bhg tror jeg. Kjente at vi ble kokt og utslitt alle mann, men inne kan vi spise frukt med varmepumpa på kjøling.

Ja det er nok greitnat de tennene venter til ungene kan holde ting selv:) søsteren til sambo sin baby holder på å få de to fortennene nede nå..og hun er jo bare 2 mnd..hehe.. Leoh er nok med i normalen, men jeg syns det har blitt hvitere nede nå, og han gnager veldig! Men som du skrev oppi her, så kan det fortsatt ta tid før dem bryter ut;)

Ja jeg tenkte på det at når dem har vært i barnehagen hele dagen + vært mye ute, såner det nok greit med litt innekos..hehe..selvom Liana maste om å ut:P hun låser igjen låsen på døra når hun lissom skal åpne døra:D hehe..

Back
Topp