Tirsdag 10.12 (???)

Nei har nok ikke det..jeg har ikke fått beskjed hvertfall:p det er hun dama med mørkt hår og gul genser/overdel, om du skulle sett reklamen;) men ble litt overrasket når jeg så reklamen:p

☆★hilsen meg★☆

Jeg tror ikke jeg har sett den, skal sjekke neste gang reklamen står på:-)

Så bra at hun sov godt og ikke våknet sååå tidlig:) deilig for deg å slappe litt ekstra av:) også så koselig med besøk da! Merker også at det sosiale liv har blitt dempet veldig, alle jobber når jeg har tid til folk:p ikke har jeg fått vært på barselgruppe enda heller..

☆★hilsen meg★☆

Det har lett for å bli slik, tror det er bra man ikke stresser og gjør ting i sitt eget tempo:-)

Å, så bra at Nassen sov godt..Det gjør godt til både liten og stor. :)
Så fint at du har venner som kommer på besøk! Syns det er rett og rimelig at andre kommer til deg når du ikke er i form..Kos dere masse!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Blir vanskelig for meg å komme til henne, for hun har flyttet til en annen kommune, men hun har familien sin her i tr.heim da, så er hun i permisjon enda:-)

Ja, det var godt at alle endelig fikk sove igjen, nå er humøret på topp hos alle mann:-)

Haha ja men jeg er kjempe flink til å bake :p hahah.. det er jo er bra mulighet! Som du sier, jeg kan lage en god glasur eller noe :) er søsteren min som akkurat har fått bekreftet at hun har cøliaki, så tenke å lage en eller flere kaker uten gluten, når Emira har bursdag:)
Kan tenke meg at denne eleven ble glad ja:D hadde jeg hvertfall blitt:)

Tenkte å prøve meg på en av disse også
http://detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-med-nougatkrem

http://detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-meringue-cake#sthash.F3IHw6g7

http://detsoteliv.no/oppskrift/after-eight-kake

☆★hilsen meg★☆

Du store min hvor gode de kakene så ut, jeg skjønner ikke at folk klarer å lage sånt jeg hehe:D

god dag, skravlehøner :p

Jeg og Hermine har vært på 15 månederskontroll. Hun er nå 10,3kg og 80 cm :D Ligger akkurat på svartstreken i normalkurva ;) ...men hun har hatt et veksthopp, for hun har tidligere ligget i nedre sjikt av normalkurven ;) Hun fikk vaksine også, så jeg tok feil, hun skreik litt da hun fikk sprøyta men det var fordi vi holdt henne fast og hun ikke fikk fortsette å tegne :eek: Når vi slapp henne så løpe hun bare tilbake til tegnebordet og var SÅ fornøyd, skulle ikke få henne med meg ut av kontoret til hs :P

Så posta vi julekort og ukeshandla, og etterpå stakk vi innom Åpen Barnehage og lekte en time siden det likevel lå like ved butikken :) Hermine løp rundt og skravla og skravla, litt morsomt for vi har jo vært der siden hun var 6 uker, så de ansatte syntes det var SÅ koselig at vi kom innom så de fikk se hvor stor hun var blitt ;)

Nå sover snuppa og mamman tar seg kaffe og litt mat :) DEILIG med en fridag! :D

Haha ja men jeg er kjempe flink til å bake :P hahah.. det er jo er bra mulighet! Som du sier, jeg kan lage en god glasur eller noe :) er søsteren min som akkurat har fått bekreftet at hun har cøliaki, så tenke å lage en eller flere kaker uten gluten, når Emira har bursdag:)

☆★hilsen meg★☆
Jaaada, jeg vet jo at du er en tryllekunstner med baking og kaking da.;)
Kakene fra det søte liv ser flotte ut!

Blei dato og dag rett nå da?:p

God morgen!!
Vi har hatt ei fantastisk natt og det er så HERLIG!! Det var litt tull med legginga, men når Jenny først sovna kl.20.30, sov hun til 08.05.:D
Nå har vi spist brødskiver og kokt egg ned stor matlyst begge to. Skal ut en tur når det lysner litt mer, tenker jeg. Forargelig at det kommer så masse snø i en smell, for så at det skal bli mange plussgrader etter noen dager, slik at det smelter til sørpe og is...

Åssen går det med dere andre?:)

så bra at hun har sovet godt :D Går seg til med sovinga her også, idag sov vi til 07.30, våkna til og med før snuppa :)

Blei dato og dag rett nå da?:p

God morgen!!
Vi har hatt ei fantastisk natt og det er så HERLIG!! Det var litt tull med legginga, men når Jenny først sovna kl.20.30, sov hun til 08.05.:D
Nå har vi spist brødskiver og kokt egg ned stor matlyst begge to. Skal ut en tur når det lysner litt mer, tenker jeg. Forargelig at det kommer så masse snø i en smell, for så at det skal bli mange plussgrader etter noen dager, slik at det smelter til sørpe og is...

Åssen går det med dere andre?:)

så bra at hun har sovet godt :D Går seg til med sovinga her også, idag sov vi til 07.30, våkna til og med før snuppa :)

God morgen snuppiser:)

Natten har vel vært grei..Liana var litt våken inatt.. skravla, sov, skravla, sov... og holdt det gående fra kl 23 til halv 1.. men var blid og virket uthvilt idag når hun våkna :) MEN Leoh har hatt 4 natta på rad hvor han ikke har trengt mat! Og inatt slo han rekorden sin og sov i 10 timer i strekk!!:eek::D:D nå må han bare sovne tidligere på kvelden, så er det perfekt:p

Igår så hadde nissen lusket rundt utenfor barnehagen:p han pleier å gjøre det noen av dagene i desember.. når det smått har begynt å lysne litt så går han rundt der med en lykt og gjemmer seg litt, for så å dukke opp igjen, og gjør dette såååååå spennende for barna:D (altså, det er bare en av de ansatte som har kledd seg ut.. er ikke den ordentlige julenissen:p)

☆★hilsen meg★☆
hmh, jeg skal virkelig bestille meg en sånn Leoh neste gang altså! Høres mye mer lukkerativt ut enn kolikk, skravling på natta og amming hver 2.time...Hermine begynte å sove natta gjennom uten en lyd og mat ved 15 måneder :eek:

Er nisse i bhg her også som sniker rundt, er SIKKER på at det er den ordentlige julenissen jeg da! :p

Heisann

Her har det vært en god natt, nasse sov tungt med en gang vi la henne, våknet litt før halv syv. Jeg sov til elve, det var etterlengtet å få tatt igjen litt søvn nå. Venter på besøk av ei venninne og hennes to små om en halvtime, det blir koselig:) Jeg ser jo nesten ikke folk fortiden føler jeg.
deilig å få ladet opp litt :)

Haha ja men jeg er kjempe flink til å bake :p hahah.. det er jo er bra mulighet! Som du sier, jeg kan lage en god glasur eller noe :) er søsteren min som akkurat har fått bekreftet at hun har cøliaki, så tenke å lage en eller flere kaker uten gluten, når Emira har bursdag:)

☆★hilsen meg★☆

denne kan du lage glutenfri med glutenfrie kjeks i bunnen og potetmel i stedet for hvetemel i ostemassen! Den er HIMMELSK, spesielt med en bærsaus til :D :rolleyes:

http://detsoteliv.no/oppskrift/new-york-cheesecake

God ettermiddag, jenter:)
Dagen går i ett her, så har ikke så mye tid til og være innom! Var hos legen idag og han finner ingenting gærli. Crp er på 3, så ikke noe feil der. Eneste han trodde det kunne være var da noe med magen når jeg nevnte at avføringen hans lukter oppkast og han som ofte har diarè! Huff! Så er sendt ny henvisning til strømmen barnelegesenter!
Og fikk beskjed om og komme inn med han igjen så vi fikk sjekka ører og alt igjen jevnlig! Skal sjekke urinen hans også, for og utelukke UVI, da det ikke trengte og slå ut på crp, noe jeg trodde..

Kl 16.00 skal Figgis hentes hos dyrlegen, og må ærlig innrømme at nå er jeg veldig spent og litt nervøs for hva vi får vite!

Og før vi henter pusejenta må vi ukeshandle-HALLELUJA:D

Ha en fin dag alle sammen:)<3

God ettermiddag, jenter:)
Dagen går i ett her, så har ikke så mye tid til og være innom! Var hos legen idag og han finner ingenting gærli. Crp er på 3, så ikke noe feil der. Eneste han trodde det kunne være var da noe med magen når jeg nevnte at avføringen hans lukter oppkast og han som ofte har diarè! Huff! Så er sendt ny henvisning til strømmen barnelegesenter!
Og fikk beskjed om og komme inn med han igjen så vi fikk sjekka ører og alt igjen jevnlig! Skal sjekke urinen hans også, for og utelukke UVI, da det ikke trengte og slå ut på crp, noe jeg trodde..

Kl 16.00 skal Figgis hentes hos dyrlegen, og må ærlig innrømme at nå er jeg veldig spent og litt nervøs for hva vi får vite!

Og før vi henter pusejenta må vi ukeshandle-HALLELUJA:D

Ha en fin dag alle sammen:)<3
bra dere får oppfølging! Kanskje han har flere matvareallergier? Må jo være noe mer han ikke tåler, siden han er så mye dårlig i magen :confused:

Jeg tror ikke jeg har sett den, skal sjekke neste gang reklamen står på:-)

Hehe ser sjeldent reklamer her i hus, siden jeg tar opp alt jeg skal se på :P

☆★hilsen meg★☆

Det har lett for å bli slik, tror det er bra man ikke stresser og gjør ting i sitt eget tempo:-)

Ja det er sant.. og hvertfall når man er gravid ;)

☆★hilsen meg★☆

Du store min hvor gode de kakene så ut, jeg skjønner ikke at folk klarer å lage sånt jeg hehe:D

De ser veldig gode ut! :D må lage en av dem..men vet ikke hvem :P
Er bare å prøve og øve seg, så går det ;):)

☆★hilsen meg★☆

god dag, skravlehøner :p

Jeg og Hermine har vært på 15 månederskontroll. Hun er nå 10,3kg og 80 cm :D Ligger akkurat på svartstreken i normalkurva ;) ...men hun har hatt et veksthopp, for hun har tidligere ligget i nedre sjikt av normalkurven ;) Hun fikk vaksine også, så jeg tok feil, hun skreik litt da hun fikk sprøyta men det var fordi vi holdt henne fast og hun ikke fikk fortsette å tegne :eek: Når vi slapp henne så løpe hun bare tilbake til tegnebordet og var SÅ fornøyd, skulle ikke få henne med meg ut av kontoret til hs :P

Så posta vi julekort og ukeshandla, og etterpå stakk vi innom Åpen Barnehage og lekte en time siden det likevel lå like ved butikken :) Hermine løp rundt og skravla og skravla, litt morsomt for vi har jo vært der siden hun var 6 uker, så de ansatte syntes det var SÅ koselig at vi kom innom så de fikk se hvor stor hun var blitt ;)

Nå sover snuppa og mamman tar seg kaffe og litt mat :) DEILIG med en fridag! :D

Så fine mål på lille snupp :) hahah sånn var det med Liana sist hun fikk vaksine å..slutta å gråte så fort jeg slapp hun:P tror hun ga mest fokus på at jeg holdt hun fast, enn sprøyta:)

Høres ut som om dere har hatt det koselig idag da:)

☆★hilsen meg★☆

Jaaada, jeg vet jo at du er en tryllekunstner med baking og kaking da.;)
Kakene fra det søte liv ser flotte ut!

Haha er nok desverre maaaange som er flinkere enn meg:P tror jeg skal kjøpe noe av dette fra toro også, så jeg har noe i sikkerhet :)

☆★hilsen meg★☆

hmh, jeg skal virkelig bestille meg en sånn Leoh neste gang altså! Høres mye mer lukkerativt ut enn kolikk, skravling på natta og amming hver 2.time...Hermine begynte å sove natta gjennom uten en lyd og mat ved 15 måneder :eek:

Er nisse i bhg her også som sniker rundt, er SIKKER på at det er den ordentlige julenissen jeg da! :p

Haha ja jeg anbefaler virkelig en sånn Leoh:P jeg er hvertfall glad vi har sluppet unna kolikk med alle 3!:D;) det må vel være det verste?

☆★hilsen meg★☆

Trollet mitt lekte ivrig helt til 13.40, da kledde vi oss og handlet ullsåler. Begynte nettopp gåtur hjem
ImageUploadedByTapatalk1386681174.106505.jpg

Back
Topp