Tirsdag 10.12 (???)

God ettermiddag, jenter:)
Dagen går i ett her, så har ikke så mye tid til og være innom! Var hos legen idag og han finner ingenting gærli. Crp er på 3, så ikke noe feil der. Eneste han trodde det kunne være var da noe med magen når jeg nevnte at avføringen hans lukter oppkast og han som ofte har diarè! Huff! Så er sendt ny henvisning til strømmen barnelegesenter!
Og fikk beskjed om og komme inn med han igjen så vi fikk sjekka ører og alt igjen jevnlig! Skal sjekke urinen hans også, for og utelukke UVI, da det ikke trengte og slå ut på crp, noe jeg trodde..

Kl 16.00 skal Figgis hentes hos dyrlegen, og må ærlig innrømme at nå er jeg veldig spent og litt nervøs for hva vi får vite!

Og før vi henter pusejenta må vi ukeshandle-HALLELUJA:D

Ha en fin dag alle sammen:)<3

Bra dere hvertfall blir henvist videre! For noe er det jo.. håper bare at noen finner ut av dette! Lille gutten <3

Spent på å høre hva som skjer med pusen deres også!håper på gode nyheter;)

☆★hilsen meg★☆

Trollet mitt lekte ivrig helt til 13.40, da kledde vi oss og handlet ullsåler. Begynte nettopp gåtur hjem
Vis vedlegget 43132
Ser ut som han er god å sliten ;)
Så lyst det er hos dere kl 14 :eek: her blir det mørkt kl 13 :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Dagens ord fra vesla: putte og podei (leverpostei) :p

De ser veldig gode ut! :D må lage en av dem..men vet ikke hvem :p
Er bare å prøve og øve seg, så går det ;):)

☆★hilsen meg★☆

Jeg hører de sier det hehehe:cool::D

Hehe ser sjeldent reklamer her i hus, siden jeg tar opp alt jeg skal se på :p

☆★hilsen meg★☆

Sjelden tvn står på her, det er jo ingenting som går lenger synes jeg, bare repriser hehe:-)

Åja, den ser såå god ut! :D mmmmm...

☆★hilsen meg★☆
Jeg bruker å lage den på pepperkakebunn :rolleyes: men da blir den jo ikke glutenfri ;)

Ut på tur, aldri sur :P hehe på vei hjem fra barnehagen! Nå har vi fått kommet oss inn, og jeg er i gang med å lage mat :)

1386686873813.jpg
1386686884750.jpg
1386686893349.jpg
1386686900783.jpg

☆★hilsen meg★☆

Fine bildet! :D :D Herlig med akebrett ja!
Eskil sov i 40 minutter hjem fra byen. Da vi kom hjem byttet vi til snowracer og gikk for å hente T som hadde storkost seg med nissefeiring i bhg! Nå har vi spist middag og er snart klare for avslutning på turn (med nok en godtepose fra nissen antar jeg…!!!).
Mannen kommer hjem en gang sent i kveld.
Prøver å rekke en kaffekopp nå før vi skifter og gjør oss klare :D

Hermine er ikke helt i slaget, sikkert litt ubehag etter vaksina! Så vi koser oss med en gammel Disney julefilm, kaffe og pepperkaker :)
Snuppa sitter og følger spent med på brøytebilen som driver og rydder snø vekk, laster den på lastebiler og så kjøres det bort SPENNENDE!!!
ImageUploadedByBV Forum1386694309.536405.jpg

Hermine er ikke helt i slaget, sikkert litt ubehag etter vaksina! Så vi koser oss med en gammel Disney julefilm, kaffe og pepperkaker :)
Snuppa sitter og følger spent med på brøytebilen som driver og rydder snø vekk, laster den på lastebiler og så kjøres det bort SPENNENDE!!!
Vis vedlegget 43155

Så søt den kattedrakten, nasse sin er for liten nå:rolleyes:

Så søt den kattedrakten, nasse sin er for liten nå:rolleyes:
Ja, den er bare helskjønn! Vår er i 86, så hun svømmer ennå i den :p Synes Ida T er litt stor på str i grunnen!

Ja, den er bare helskjønn! Vår er i 86, så hun svømmer ennå i den :p Synes Ida T er litt stor på str i grunnen!

Ja, holdt lenge nasse sin også, liker det merket veldig godt:-)

Ja, holdt lenge nasse sin også, liker det merket veldig godt:-)
De har så utrolig mye fint ja! Digger den regndressen med kuer på!!! Tenker at en sånn MÅ vi nok ha til sommeren! ;)

Back
Topp