denne kan du lage glutenfri med glutenfrie kjeks i bunnen og potetmel i stedet for hvetemel i ostemassen! Den er HIMMELSK, spesielt med en bærsaus til![]()
![]()
http://detsoteliv.no/oppskrift/new-york-cheesecake
Åja, den ser såå god ut!
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
denne kan du lage glutenfri med glutenfrie kjeks i bunnen og potetmel i stedet for hvetemel i ostemassen! Den er HIMMELSK, spesielt med en bærsaus til![]()
![]()
http://detsoteliv.no/oppskrift/new-york-cheesecake
God ettermiddag, jenter
Dagen går i ett her, så har ikke så mye tid til og være innom! Var hos legen idag og han finner ingenting gærli. Crp er på 3, så ikke noe feil der. Eneste han trodde det kunne være var da noe med magen når jeg nevnte at avføringen hans lukter oppkast og han som ofte har diarè! Huff! Så er sendt ny henvisning til strømmen barnelegesenter!
Og fikk beskjed om og komme inn med han igjen så vi fikk sjekka ører og alt igjen jevnlig! Skal sjekke urinen hans også, for og utelukke UVI, da det ikke trengte og slå ut på crp, noe jeg trodde..
Kl 16.00 skal Figgis hentes hos dyrlegen, og må ærlig innrømme at nå er jeg veldig spent og litt nervøs for hva vi får vite!
Og før vi henter pusejenta må vi ukeshandle-HALLELUJA
Ha en fin dag alle sammen<3
Ser ut som han er god å slitenTrollet mitt lekte ivrig helt til 13.40, da kledde vi oss og handlet ullsåler. Begynte nettopp gåtur hjem
Vis vedlegget 43132
De ser veldig gode ut!må lage en av dem..men vet ikke hvem
Er bare å prøve og øve seg, så går det
☆★hilsen meg★☆
Hehe ser sjeldent reklamer her i hus, siden jeg tar opp alt jeg skal se på
☆★hilsen meg★☆
Jeg hører de sier det hehehe![]()
Sjelden tvn står på her, det er jo ingenting som går lenger synes jeg, bare repriser hehe![]()
Jeg bruker å lage den på pepperkakebunnÅja, den ser såå god ut!mmmmm...
☆★hilsen meg★☆
For en herlig gjengUt på tur, aldri surhehe på vei hjem fra barnehagen! Nå har vi fått kommet oss inn, og jeg er i gang med å lage mat
Vis vedlegget 43142
Vis vedlegget 43143
Vis vedlegget 43144
Vis vedlegget 43145
☆★hilsen meg★☆
Ut på tur, aldri surhehe på vei hjem fra barnehagen! Nå har vi fått kommet oss inn, og jeg er i gang med å lage mat
Vis vedlegget 43142
Vis vedlegget 43143
Vis vedlegget 43144
Vis vedlegget 43145
☆★hilsen meg★☆
For en herlig gjeng
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Genialt med sånt akebrett når man har mange med på ferden![]()

Hermine er ikke helt i slaget, sikkert litt ubehag etter vaksina! Så vi koser oss med en gammel Disney julefilm, kaffe og pepperkaker
Snuppa sitter og følger spent med på brøytebilen som driver og rydder snø vekk, laster den på lastebiler og så kjøres det bort SPENNENDE!!!
Vis vedlegget 43155
Ja, den er bare helskjønn! Vår er i 86, så hun svømmer ennå i denSå søt den kattedrakten, nasse sin er for liten nå![]()
Ja, den er bare helskjønn! Vår er i 86, så hun svømmer ennå i denSynes Ida T er litt stor på str i grunnen!
De har så utrolig mye fint ja! Digger den regndressen med kuer på!!! Tenker at en sånn MÅ vi nok ha til sommeren!Ja, holdt lenge nasse sin også, liker det merket veldig godt![]()