Tirsdag 10.12 (???)

Hvor er alle???

Jeg har lagt "mamma bebbi" (hun som nekter å være mammas skatt :p ), vaska opp, rydda vekk leker og landa i sofaen. Sitter nå å tenker på at jeg burde pakke inn julegaver, men kjenner ikke at jeg orker akkurat nå :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvor er alle???

Jeg har lagt "mamma bebbi" (hun som nekter å være mammas skatt :p ), vaska opp, rydda vekk leker og landa i sofaen. Sitter nå å tenker på at jeg burde pakke inn julegaver, men kjenner ikke at jeg orker akkurat nå :p

Det er lenge til jul, så det kan du trygt utsette :D :D
Det skal være koselig, og ikke noe ork å pakke inn gaver, synes jeg :)
Jeg har lagt ungene. De var ikke i seng før 20.30 :o
T sovna mens han ventet på at jeg skulle legge Lillebror!
Mannen er hjemme om en liten time, og nå får jeg endelig spist litt etter å ha ryddet litt her!

bra dere får oppfølging! Kanskje han har flere matvareallergier? Må jo være noe mer han ikke tåler, siden han er så mye dårlig i magen :confused:

Jeg håper at han ikke har flere allergier, men skal aldri si aldri!
Uansett veldig betryggende og bli tatt på alvor:)
Hvordan går det med Hermine? Sover hu? Håper reaksjonen på sprøyta er borte i morgen:)

Hvor er alle???

Haha, det blei med tanken på og pakke inn julegaver?:)
Så søt hu er, mammas lille baby, ja;):p Flink du er:) Fått rydda en del idag jeg og;) Er så deilig med rydda hus, enn inntil i morra tidlig når småtrolla står opp og roter alt ut på nytt;)

Bra dere hvertfall blir henvist videre! For noe er det jo.. håper bare at noen finner ut av dette! Lille gutten <3

Spent på å høre hva som skjer med pusen deres også!håper på gode nyheter;)

☆★hilsen meg★☆

Er glad vi blir tatt på alvor:)
Ja, legen synes også det er veldig rart han er så utilpass når vi ikke finner noe!
De fant betennelse i blodet hennes, så hu har fått antibiotika kur og smertestillende, men de visste ikke hvor hu hadde betennelse!?

Hermine er ikke helt i slaget, sikkert litt ubehag etter vaksina! Så vi koser oss med en gammel Disney julefilm, kaffe og pepperkaker :)
Snuppa sitter og følger spent med på brøytebilen som driver og rydder snø vekk, laster den på lastebiler og så kjøres det bort SPENNENDE!!!
Vis vedlegget 43155

Søte lille Hermine som er litt skrall etter vaksina:( Håper hu er bedre til i morgen:) Kjempesøtt bilde<3<3<3

Haha ja men jeg er kjempe flink til å bake :p hahah.. det er jo er bra mulighet! Som du sier, jeg kan lage en god glasur eller noe :) er søsteren min som akkurat har fått bekreftet at hun har cøliaki, så tenke å lage en eller flere kaker uten gluten, når Emira har bursdag:)
Kan tenke meg at denne eleven ble glad ja:D hadde jeg hvertfall blitt:)

Tenkte å prøve meg på en av disse også
http://detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-med-nougatkrem

http://detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-meringue-cake#sthash.F3IHw6g7

http://detsoteliv.no/oppskrift/after-eight-kake

☆★hilsen meg★☆
Vi har også laget Toro, eller fått Toro av søs som en enkel løsning. Og de er jo helt greie, spesielt om man har dårlig tid. Men jeg er også mest glad i å lage selv.
Å herremin for noen kaker du linket til :D NAM!!!

Ser ut som han er god å sliten ;)
Så lyst det er hos dere kl 14 :eek: her blir det mørkt kl 13 :p

Hehe ja, er lyst litt lenger her ja :p Men i dag var det et litt merkelig lys :o
Veldig fint da :D

Det er lenge til jul, så det kan du trygt utsette :D :D
Det skal være koselig, og ikke noe ork å pakke inn gaver, synes jeg :)
Jeg har lagt ungene. De var ikke i seng før 20.30 :o
T sovna mens han ventet på at jeg skulle legge Lillebror!
Mannen er hjemme om en liten time, og nå får jeg endelig spist litt etter å ha ryddet litt her!
Ja, jeg liker også å pakke inn gaver, når jeg har tid, men føler tida renner litt fra meg nå de neste to ukene (2uker til julaften idag :eek: ) så vil helst bare bli ferdig med gavene så fort som mulig :p ;)

Haha, det blei med tanken på og pakke inn julegaver?:)
Så søt hu er, mammas lille baby, ja;):p Flink du er:) Fått rydda en del idag jeg og;) Er så deilig med rydda hus, enn inntil i morra tidlig når småtrolla står opp og roter alt ut på nytt;)
Hermine fikk en paracet før hun ble lagt, hun var litt varm og veldig utilpass så tolka det som at hun ikke hadde det helt godt. Men nå sover hun godt :)

Ja, når oppvaskmaskinen er starta og lekene rydda er det SÅ ryddig i et par timer, må bare nyte det før man må begynne helt på nytt igjen i morgen :p

Er glad vi blir tatt på alvor:)
Ja, legen synes også det er veldig rart han er så utilpass når vi ikke finner noe!
De fant betennelse i blodet hennes, så hu har fått antibiotika kur og smertestillende, men de visste ikke hvor hu hadde betennelse!?

Viktigste er at man finner ut hva som feiler/plager han, og at han da får noe form for behandling;) men var det ikke sånn at antibiotika hjalp veldig fram til han slutta å ta det?

Dakkar lille pus, godt hun får noe for det! Men merkelig at dem ikke vet hvor betennelsen er?:eek:

☆★hilsen meg★☆

Vi har også laget Toro, eller fått Toro av søs som en enkel løsning. Og de er jo helt greie, spesielt om man har dårlig tid. Men jeg er også mest glad i å lage selv.
Å herremin for noen kaker du linket til :D NAM!!!

Jeg visste ikke at dem var uten gluten før Lilla sa det.. meeen så har jeg vel kansje ikle brukt dem før heller, så sikkert derfor:P;)
ja as, ble kakesyk når jeg var innpå den siden:)

Men kom på at søsteren min ikke skal ha laktose nå på 2-3 mnd heller..pga tarmene eller noe.. hadde en sammenheng med at hun har glutenallergi hvertfall.. så da blir det enten den nougat-kaken eller så lager jeg en peanøtt/snickers-kake :)

☆★hilsen meg★☆

Æsj! For noen år siden ble fødestua her lagt ned, og nå vil de jammen legge ned AKUTTMOTTAKET her på Rjukan å:eek::mad: dem kan da ikke gjøre det?? Tenk når noen trenger hjelp umiddelbart, så må de reise til Skien!! Som ligger 2,5 time unna:eek::confused::mad: skulle ikke vært lov!!!

☆★hilsen meg★☆

Æsj! For noen år siden ble fødestua her lagt ned, og nå vil de jammen legge ned AKUTTMOTTAKET her på Rjukan å:eek::mad: dem kan da ikke gjøre det?? Tenk når noen trenger hjelp umiddelbart, så må de reise til Skien!! Som ligger 2,5 time unna:eek::confused::mad: skulle ikke vært lov!!!

☆★hilsen meg★☆
Uff, det er ingen god utvikling…!
Føde/barsel her har nettopp blitt "kvinneklinikk", byene kjempet om å få den. Men forholdene blir mye værre da de får mye mer å gjøre og ikke mer bemanning...

Hermine fikk en paracet før hun ble lagt, hun var litt varm og veldig utilpass så tolka det som at hun ikke hadde det helt godt. Men nå sover hun godt :)

Ja, når oppvaskmaskinen er starta og lekene rydda er det SÅ ryddig i et par timer, må bare nyte det før man må begynne helt på nytt igjen i morgen :p

Stakkar!:(
Er hu bedre i formen idag?
hehe, huset ser helt bomba ut når unga er våkne her;) Ryddig på kvelden og det er ok for meg:p

Viktigste er at man finner ut hva som feiler/plager han, og at han da får noe form for behandling;) men var det ikke sånn at antibiotika hjalp veldig fram til han slutta å ta det?

Dakkar lille pus, godt hun får noe for det! Men merkelig at dem ikke vet hvor betennelsen er?:eek:

☆★hilsen meg★☆

Jo, synes det hjalp da han fikk penicilin, men blei dårlig igjen etter han var ferdig med kuren sin!
Uansett, skal sjekke urin hans for og utelukke det er UVI, men tviler sterkt på at den ikke er fin:)
Ja, synes det litt kjedelig de ikke fant betennelsen? Håper hu nå holder seg frisk:)

Hihi ja :D blir gøy neste vinter, da er det Leoh som sitter på akebrettet :eek::D

☆★hilsen meg★☆

Hihi, går så fort atte:o Brått så har det gått ett år til før du aner det;):)

Back
Topp