Tirsdag 04.02.

Lillemor hadde feber nå i kveld :( Hadde håpet hun skulle bli bedre av å være hjemme, ikke verre...huff, håper ikke det er en ny ørebetennelse på vei altså!

Ånei, får da ikke håpe det er ørebetennelse igjen:(
Stakkars, ikke noe godt med feber:(:( God bedring til lillemor:)
Emmeth ligger og hoster og han var varm idag, så nok en omgang med forkjølelse m.m på vei her og!Blæh!!!

Ja det nytter ikke å begynne på noe sånt og bare gjøre det halvferdig:p hehe.. flink du er da! Jeg skulle også ha rydda i resten av skapene på kjøkkenet :p

Han vender seg sikkert raskt til lyden også :) kansje han etterhvert merker at han blir bedre når han sitter med den?:)

Vi har begynt og la han ha kosekluten sin, så går det helt fint:) Da sitter han helt rolig og venter til han er ferdig:)
hahahah, nei er nettopp det vettu, går ikke ann og gi seg når man kun er HALVT ferdig, ikke ferdig da, da vel;):D*KNIS*
Du er flink, er du:)<3

Takk som spør:)

Legen ringte i stad!
Jeg har 11 i jernnivå og skulle ligge på 50-70 for og være greit for meg(?) Så jeg har for lite jern og dermed for lite blod når det var så lavt. Og har og D-vitaminmangel. Så skal ut i morgen og kjøpe jern og D-vitaminer(kosttilskudd) Og han lurte og veldig på og jeg hadde blod i avføringa, han tenker da på magesmertene mine, men mener ikke og ha observert det, nei;) Uansett, skal levere avføringsprøve for og utelukke tarmkreft og magesår!
Har litt nerver angående morgendagen. Skal på møte i bhgen mht N og diverse;)

Ja da er det kansje ikke så rart at formen din har vært dårlig:eek: håper det ikke er noe mer enn det ;)

Oj skjønner du har nerver! Du må informere oss om hvordan det går på møtet ;)

Vi har begynt og la han ha kosekluten sin, så går det helt fint:) Da sitter han helt rolig og venter til han er ferdig:)
hahahah, nei er nettopp det vettu, går ikke ann og gi seg når man kun er HALVT ferdig, ikke ferdig da, da vel;):D*KNIS*
Du er flink, er du:)<3

Så godt med koseklut :) den støtter han sikkert godt opp;)

Hahaha nei jammen sant det du!:eek::P finnes dager hvor jeg angrer på at jeg har starta med sånn rydding, for er så kjedelig :P haha

Ja da er det kansje ikke så rart at formen din har vært dårlig:eek: håper det ikke er noe mer enn det ;)

Oj skjønner du har nerver! Du må informere oss om hvordan det går på møtet ;)

Hehe, nei i grunn ikke;)
Går nok så fint så, tenker det bare er vitaminmangel som har ødelagt litt for meg;)
Ja, er en SMULE spent:D Lover og opdatere;)

Så godt med koseklut :) den støtter han sikkert godt opp;)

Hahaha nei jammen sant det du!:eek::p finnes dager hvor jeg angrer på at jeg har starta med sånn rydding, for er så kjedelig :p haha

Kosekluten er hans beste venn, så den kurerer gruff;) hahaha
Oh yes, fikk kjenne på den i stad da jeg begynte og rydde i kommoden:o "hvorfor MÅTTE jeg akkurat gjøre dette ikveld?"

Legen ringte i stad!
Jeg har 11 i jernnivå og skulle ligge på 50-70 for og være greit for meg(?) Så jeg har for lite jern og dermed for lite blod når det var så lavt. Og har og D-vitaminmangel. Så skal ut i morgen og kjøpe jern og D-vitaminer(kosttilskudd) Og han lurte og veldig på og jeg hadde blod i avføringa, han tenker da på magesmertene mine, men mener ikke og ha observert det, nei;) Uansett, skal levere avføringsprøve for og utelukke tarmkreft og magesår!
Da får vi håpe at litt vitaminer gjør susen, 11 var jo veldig lavt syns jeg:eek:

Blir spennende å høre fra deg i morgen, krysser fingrene for at det blir et godt møte.

Legen ringte i stad!
Oioioi, det var lav du!!! :eek: Får håpe det tar seg opp med jerntilskudd og d-vitamin da!!! Anbefaler Aminojern på det sterkeste!!! Eneste type jerntilskudd som ikke tas opp i kroppen før den når tarmen, så man får ingen bivirkninger av den :D Tok de etter fødselen og mannen bruker de når han har gitt blod ;) Håper du blir frisk og rask når du får bedre verdier i kroppen ;)

Da får vi håpe at litt vitaminer gjør susen, 11 var jo veldig lavt syns jeg:eek:

Blir spennende å høre fra deg i morgen, krysser fingrene for at det blir et godt møte.

Ja, det kanskje litt lavt, men tar seg nok fort opp igjen;) Håper det iallfall;) ja, har vondt i magen, sitter og grugleder meg litt til møtet:)

•☆tastedingsen☆•

Ja, det kanskje litt lavt, men tar seg nok fort opp igjen;) Håper det iallfall;) ja, har vondt i magen, sitter og grugleder meg litt til møtet:)

•☆tastedingsen☆•
Skjønner du er nervøs, men det går nok bare godt, skal mannen være med?

Oioioi, det var lav du!!! :eek: Får håpe det tar seg opp med jerntilskudd og d-vitamin da!!! Anbefaler Aminojern på det sterkeste!!! Eneste type jerntilskudd som ikke tas opp i kroppen før den når tarmen, så man får ingen bivirkninger av den :D Tok de etter fødselen og mannen bruker de når han har gitt blod ;) Håper du blir frisk og rask når du får bedre verdier i kroppen ;)

Ja, var litt lavt, kanskje! Håper det er jernmangel som har gjort meg så inni hampen sliten:p hehe, er det nok helt sikkert:) Takk for tipset, søta:)

•☆tastedingsen☆•

Skjønner du er nervøs, men det går nok bare godt, skal mannen være med?

Jeg håper jo det skal gå bra:) Ja, vi begge skal være med på møtet:)

•☆tastedingsen☆•

Hehe, nei i grunn ikke;)
Går nok så fint så, tenker det bare er vitaminmangel som har ødelagt litt for meg;)
Ja, er en SMULE spent:D Lover og opdatere;)

Ja med tanke på vitamin mangel og jernmangel (og evt litt mindre blod) + alt dette du har gått gjennom i det siste med barna og lite søvn, så er det ikke noe rart du ikke har følt deg bra!;) blir nok nye tider hos dere nå fremover:) *krysser fingre for det hvertfall*

Kosekluten er hans beste venn, så den kurerer gruff;) hahaha
Oh yes, fikk kjenne på den i stad da jeg begynte og rydde i kommoden:o "hvorfor MÅTTE jeg akkurat gjøre dette ikveld?"

Hahaha men man har lissom ikke noe valg å gjøre det ferdig heller (syns man sjøl hvertfall) haha..

Ja med tanke på vitamin mangel og jernmangel (og evt litt mindre blod) + alt dette du har gått gjennom i det siste med barna og lite søvn, så er det ikke noe rart du ikke har følt deg bra!;) blir nok nye tider hos dere nå fremover:) *krysser fingre for det hvertfall*

Tenker det blir kjempebra med vitamintilskudd innabords:p:cool:;):D Dessverre leste jeg at det kunne ta litt tid før jernlageret tok seg opp, men med positivitet går alt:D:D

•☆tastedingsen☆•

Hahaha men man har lissom ikke noe valg å gjøre det ferdig heller (syns man sjøl hvertfall) haha..

Hahaha, nei, for da er det jo påbegynt:D:D:D:D:eek: oh nooo:p

•☆tastedingsen☆•

Tenker det blir kjempebra med vitamintilskudd innabords:p:cool:;):D Dessverre leste jeg at det kunne ta litt tid før jernlageret tok seg opp, men med positivitet går alt:D:D

•☆tastedingsen☆•

Ja kan ta en stund, men som du sier! Vær positiv og tenk at det blir bare bedre! :D så jo det på søsteren min som hadde lite av alt omtrent, hun mente hun ikke kjente noe forskjell etter at hun kuttet ut gluten og fikk i seg alt av vitaminer osv, men mamma og dem merket raskt at hun var i bedre humør enn før;):P så tenker at bare jernlageret ditt stiger, så burde du vel føle deg litt og litt bedre? Enda det ikke kommer på topp med engang?

Ja, var litt lavt, kanskje! Håper det er jernmangel som har gjort meg så inni hampen sliten:p hehe, er det nok helt sikkert:) Takk for tipset, søta:)

•☆tastedingsen☆•
Jeg husker selv hvor slapp, svimmel og uvel jeg var rett etter fødselen, var nok pga lite blod ;) En enkel årsak å fikse på da! :) Sjekka de B-12 nivå også? Svigersøstra mi var kvalm i flere måneder og da var det pga B-12 mangel, hun måtte få flere injeksjoner med det på legekontoret over noen uker så ble hun bedre ;)

Back
Topp