Tirsdaaaag :)

God tirsdag!
Vi hadde en super natt!
Og jeg sov til nesten 11 for å lade opp før min første nattevakt! Det blir utrolig spennende! Men om lillebror sover som i natt burde det gå fint her hjemme og :)
Lillebror og jeg har vært hos mampap og endelig fått gåtrillla han var blitt lovet!
Han gikk masse rundt med den! Koste seg veldig :)
Nå ligger vi slik
Vis vedlegget 23328
Han våknet med er hyl etter å ha sovet altfor kort i vogna! Håper han sover litt til :)
Spennende med nattevakt ja!!! Får han flaske i natt hvis han vil ha melk da?
Så søt han var der han sov :rolleyes: :)

Kjempe fine bilder :D de blir med engang mye stødigere med sko som er høye i anklene ja :D Flinke, søte Hermine :)
Ja, hun går jo rundt uansett, og så at anklene liksom seg innover mot hverandre når hun har fotposer på, så skoene gjorde anklene hennes mer stabile! :)

God kveld :)

Vi har vært hos "bestemor" idag og jentene har kosa seg :):) Emira har badet litt i sprederen og ellers lekt og styra på ;) Liana har sittet mye i reisesenga ute, for hun orker ikke å sitte på fanget så lenge og der vi satt ute (i skyggen) så er det sånne "stein plater" eller noe, så de blir så vonde å krabbe på :P Gress liker hun heller ikke! hahaha.. men var fornøyd med reisesenga da ;):)

Nå slapper jeg av litt... akkurat spist brødskive og kost meg med cookies :P Og skal snart begynne å male gangen! noe som ikke frister så mye :P

Ja, hun går jo rundt uansett, og så at anklene liksom seg innover mot hverandre når hun har fotposer på, så skoene gjorde anklene hennes mer stabile! :)

ja riktige sko gjør susen :P:) Har noen ordentlige sko etter Emira, men Liana har så vindt begynt å reise seg opp etter ting, så er ikke noe vits å ta de fram enda.. sikkert for store også.. hehe..

Hjelmen er veeeldig innstrammet i alle kanter :p ;) har sykkelvogn også, men hodet ble så pressa framover av hjelmen at hun satt ikke noe godt der :confused: dessuten sitter hun stødigere og får bedre støtdemping i setet ;)
Ja, vi har vært veldig glad i setet. ALdri sett behov for vogn egentlig :D

ja riktige sko gjør susen :P:) Har noen ordentlige sko etter Emira, men Liana har så vindt begynt å reise seg opp etter ting, så er ikke noe vits å ta de fram enda.. sikkert for store også.. hehe..
Ja, for en måneds tid siden ble hun bare hemmet i krabbinga av sko ;) nå virker det ikke som at hun merker at de er på engang :p disse er str 18, og enda er de 1cm for lange inni ;)

Spennende med nattevakt ja!!! Får han flaske i natt hvis han vil ha melk da?
Så søt han var der han sov :rolleyes: :)
Han får flaske ja.
Men nå en time før jeg skal dra er jeg redd vi ikke har gjort klart nok melk...
Eller, nok melk er det nok, to flasker på 200 ml. Men det kan jo hende han våkner for mat mer enn to ganger...
HM!

Ja, vi har vært veldig glad i setet. ALdri sett behov for vogn egentlig :D
Vi hadde vogn fra før av, som vi hadde hunden i :p ;) men er glad vi kjøpte setet på tilbud! MYE lettere for den som sykler også ;)

Ja, for en måneds tid siden ble hun bare hemmet i krabbinga av sko ;) nå virker det ikke som at hun merker at de er på engang :p disse er str 18, og enda er de 1cm for lange inni ;)
Men trenger de egentlig sko sånn helt i starten, og i det hele tatt før de kan gå?

Vi hadde vogn fra før av, som vi hadde hunden i :p ;) men er glad vi kjøpte setet på tilbud! MYE lettere for den som sykler også ;)
Ja, det er uproblematisk å sykle med sete :D
Jeg syklet med T i fjor, med gravidmagen :p
Vårt kan tiltes bakover i sovestilling, elsker det!

Han får flaske ja.
Men nå en time før jeg skal dra er jeg redd vi ikke har gjort klart nok melk...
Eller, nok melk er det nok, to flasker på 200 ml. Men det kan jo hende han våkner for mat mer enn to ganger...
HM!
Himmel og hav, drikker han mer enn 400ml mm på natta så er han jammen meg god! :p men du, omfordel bare melken litt. Lag to flasker med 150ml og ei med 100! Ofte kan di jo være fornøyd med en mindre mengde, bare de får melk når de krever det ;)

Himmel og hav, drikker han mer enn 400ml mm på natta så er han jammen meg god! :p men du, omfordel bare melken litt. Lag to flasker med 150ml og ei med 100! Ofte kan di jo være fornøyd med en mindre mengde, bare de får melk når de krever det ;)
Joda, men de få gangene han har fått flaske har han tatt ganske mye. Men da har han bare fått én flaske mens jeg har vært borte da. Som sagt, mengden er nok mer enn nok, men det er litt kjipt å stå der alene midt på natten med en flaske med for lite melk i, eller en flaske for lite...

Men trenger de egentlig sko sånn helt i starten, og i det hele tatt før de kan gå?
Jeg synes hun trenger de ja! Hun fikk fryktelig dårlig fotstilling i fotposene, beina sklir inni de og ankelene blir skeive. De heller liksom innover mot hverandre, så ser hun som at hun er i ferd med å tråkke over hele tiden :confused:

Jeg synes hun trenger de ja! Hun fikk fryktelig dårlig fotstilling i fotposene, beina sklir inni de og ankelene blir skeive. De heller liksom innover mot hverandre, så ser hun som at hun er i ferd med å tråkke over hele tiden :confused:
Åh, skjønner. Vi brukte bare stonz til Teodor, så ikke den problematikken der bortsett fra da vi prøvde neste størrelse før de var passe. Her er det så varmt nå at Lillebror er ute barbeint, i sokker, skinntøfler eller By Nord-skoene sine..

Joda, men de få gangene han har fått flaske har han tatt ganske mye. Men da har han bare fått én flaske mens jeg har vært borte da. Som sagt, mengden er nok mer enn nok, men det er litt kjipt å stå der alene midt på natten med en flaske med for lite melk i, eller en flaske for lite...
De fleste barn tømmer flasken automatisk i søvne, uavhengig av mengde. Slik er det iallfall her ;) men hun er like fornøyd med 120ml som med 180, og snorker videre som bare det :) men gir mye for at hun skal få mest mulig fett i kroppen :p men har dere noe mme på lur da? Så kan han eventuelt lage ei ekstra flaske med det å ha i reserve ;)

Åh, skjønner. Vi brukte bare stonz til Teodor, så ikke den problematikken der bortsett fra da vi prøvde neste størrelse før de var passe. Her er det så varmt nå at Lillebror er ute barbeint, i sokker, skinntøfler eller By Nord-skoene sine..
Er stonz vi har, men de er nok litt for store, er str L! :p men orker ikke å bruke 500kr på et par stonz til nå, siden det går mot høst og når hun får inliners i, eller ullsokker, så vil de passe mye bedre ;) har brukt skinntøfler ute når det er varmt nok, men nå har hun slitt hull i de :eek: så da går vi over på sko! :)

De fleste barn tømmer flasken automatisk i søvne, uavhengig av mengde. Slik er det iallfall her ;) men hun er like fornøyd med 120ml som med 180, og snorker videre som bare det :) men gir mye for at hun skal få mest mulig fett i kroppen :p men har dere noe mme på lur da? Så kan han eventuelt lage ei ekstra flaske med det å ha i reserve ;)
Har ikke MME på lur, det har han ikke villet ha så mye av når vi har prøvd heller.
Jeg omgjør litt på flaskene, til 180 ml, pumper meg før jeg drar og lager klar en tredje flaske med det. Så får vi se :D
Det er forresten ikke bare på natt han har fått flaske før da, og villet ha mye! Slik var Teodor også, drakk gjerne minst 180 før han var fornøyd!

Ja, det er uproblematisk å sykle med sete :D
Jeg syklet med T i fjor, med gravidmagen :p
Vårt kan tiltes bakover i sovestilling, elsker det!
Det kan ikke vårt, er enkleste variant fra Hamax :p men ser at det vil bli litt problematisk når hun sovner i setet! Får kjøpe sånn nakkepute som skal være i bilen, og sette den på henne foran om hun sovner der ;)

Back
Topp