Gjør det! Holder nok i massevisHar ikke MME på lur, det har han ikke villet ha så mye av når vi har prøvd heller.
Jeg omgjør litt på flaskene, til 180 ml, pumper meg før jeg drar og lager klar en tredje flaske med det. Så får vi se![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det! Holder nok i massevisHar ikke MME på lur, det har han ikke villet ha så mye av når vi har prøvd heller.
Jeg omgjør litt på flaskene, til 180 ml, pumper meg før jeg drar og lager klar en tredje flaske med det. Så får vi se![]()
Hvis Hermine bare får mme til et måltid tar hun glatt 210ml om hunr tilbudet!Har ikke MME på lur, det har han ikke villet ha så mye av når vi har prøvd heller.
Jeg omgjør litt på flaskene, til 180 ml, pumper meg før jeg drar og lager klar en tredje flaske med det. Så får vi se
Det er forresten ikke bare på natt han har fått flaske før da, og villet ha mye! Slik var Teodor også, drakk gjerne minst 180 før han var fornøyd!
YEYOg da var kaka klar til i morra![]()
Føler han bør få det han ønsker da det blir stor nok omveltning at jeg er borte og skal være ganske mye borte den kommende uken. Han rykker stadig tilbake til start når det gjelder inntak av fast føde, så melken er det ganske viktig for oss at han får i seg.Hvis Hermine bare får mme til et måltid tar hun glatt 210ml om hunr tilbudet!men hun protesterer ikke om det er fritt etter 120ml, så vi bestemmer egentlig hvor mye hun får! Veldig greit i grunn, siden hun tydeligvis kan drikke til hun spyr!
![]()
![]()
Det er vel ingen fare for at han ikke får i seg melken sinFøler han bør få det han ønsker da det blir stor nok omveltning at jeg er borte og skal være ganske mye borte den kommende uken. Han rykker stadig tilbake til start når det gjelder inntak av fast føde, så melken er det ganske viktig for oss at han får i seg.
Jepp, derfor omgjør jeg litt, som du sa. For når det først er varmet opp må det jo hives om det blir noe igjen. Har litt i fryseren om det skulle skje og han våkner en ekstra gang ogsåDet er vel ingen fare for at han ikke får i seg melken sinmente bare at han nok fint klarer seg på det du har klart til han, og 400ml er MYE melk på ei natt
![]()
Jeg varma faktisk mm to ganger innimellom! om det var MYE melk igjen i flaska så hadde jeg ikke hjerte til å kaste de verdifulle dråpeneJepp, derfor omgjør jeg litt, som du sa. For når det først er varmet opp må det jo hives om det blir noe igjen. Har litt i fryseren om det skulle skje og han våkner en ekstra gang også
men det er tint melk han i hovedsak får i natt, flere måneder siden jeg pumpet og frøs det... kan til nød gi han litt uten å varme det opp igjen da.Jeg varma faktisk mm to ganger innimellom! om det var MYE melk igjen i flaska så hadde jeg ikke hjerte til å kaste de verdifulle dråpenefikk ok fra hs på det, når melken var nylig pumpa skulle det gå bra! Og Hermine ble aldri syk!
![]()
Ja, nei da ville ikke jeg heller varmet det to ganger! Synes tint melk lukter surt med en gang det er varmetmen det er tint melk han i hovedsak får i natt, flere måneder siden jeg pumpet og frøs det... kan til nød gi han litt uten å varme det opp igjen da.
Jepp. Men nå har vi også en liten flaske på 125 ml som de kan starte med om han våkner tidlig, eller som de har å spare til morgenkvisten om han trenger. Ellers tror jeg de to store flaskene på ca 180 ml skal holde!Ja, nei da ville ikke jeg heller varmet det to ganger! Synes tint melk lukter surt med en gang det er varmet![]()
![]()
![]()
Da tror jeg mannen er godt utrustet for natta altså! Ta med deg pumpa på jobb daJepp. Men nå har vi også en liten flaske på 125 ml som de kan starte med om han våkner tidlig, eller som de har å spare til morgenkvisten om han trenger. Ellers tror jeg de to store flaskene på ca 180 ml skal holde!
Ja, den er pakketDa tror jeg mannen er godt utrustet for natta altså! Ta med deg pumpa på jobb da
God vakt!![]()
Mm er jo holdbar 8 timer i romtemp, så om han får den når du kommer hjem så kan det jo gåJa, den er pakketHar ikke tilgang på kjøleskap da, så mulig jeg må kaste melken, men.. Får se meg om litt!
Ja, for en måneds tid siden ble hun bare hemmet i krabbinga av skonå virker det ikke som at hun merker at de er på engang
disse er str 18, og enda er de 1cm for lange inni
![]()
Ja, men når jeg kommer hjem vil jeg jo amme han, heheMm er jo holdbar 8 timer i romtemp, så om han får den når du kommer hjem så kan det jo gå...jeg fikk for øvrig kjølebag med kjølelement med Freestylepumpa, så dem var virkelig ment for å ha med på farta!
![]()
mmmmm så godt! skulle ønske jeg å gikk i den bhgenhaha.. flinka!
![]()
He he, kan og bake du og, søtaHihi, tror nok unga blir fornøyd
![]()