Tirsdaaaag :)

Da var begge strøka i gangen tatt :D og det ser myyyye bedre ut nå altså.. så gleder meg til å få tatt panelveggene på torsdag, for det er der den største forandringen kommer til å være ;):)

Ja, men når jeg kommer hjem vil jeg jo amme han, hehe :D
Om jeg pumper meg på morgenkvisten kan jeg jo fryse det ned når jeg kommer hjem?
Det kan du nok helt fint gjøre! Men en liten kjølebag og et par elementer er kjempelurt å ha i sånne tilfeller;):D

*Surfer mobilt*

Det kan du nok helt fint gjøre! Men en liten kjølebag og et par elementer er kjempelurt å ha i sånne tilfeller;):D

*Surfer mobilt*
Du har rett!
Men jeg tror ikke det blir flere nattevakter på meg annet enn de to til uken som jeg allerede har sagt ja til. Så vi får se. Blir så vanskelig når mannen er i jobb igjen, da vakten går til 9.15. Han begynner på jobb kl 7.30!!
Da må Lillebror sove borte...

Du har rett!
Men jeg tror ikke det blir flere nattevakter på meg annet enn de to til uken som jeg allerede har sagt ja til. Så vi får se. Blir så vanskelig når mannen er i jobb igjen, da vakten går til 9.15. Han begynner på jobb kl 7.30!!
Da må Lillebror sove borte...
Nei det blir jo fort problematisk da! Da må du vel eventuelt kun jobbe natt i helgene!

*Surfer mobilt*

Back
Topp