Tirsdaaaag :)

Mjæ, gidda ikje å rydd :-P la meg i sola :-D tar ryddinga når fie lægg seg før kveiln :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1374589893048.jpg
    1374589893048.jpg
    26,7 KB · Visninger: 22
Eskil elsker tralla si!! Vil bare gå hele tiden
ImageUploadedByBV Forum1374590295.417366.jpg
Og klatre selvsagt!
ImageUploadedByBV Forum1374590310.467435.jpg

Va litt mye sol syns fie <3
Ho kosa seg ute me vannmelon :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1374591059787.jpg
    1374591059787.jpg
    127 KB · Visninger: 20
Eskil elsker tralla si!! Vil bare gå hele tiden
Vis vedlegget 23334
Og klatre selvsagt!
Vis vedlegget 23335

Ser morsomt ut :D hvordan er dem å trille? Vi har en annen type gåtralle, men hjulene triller så veldig lett, så den ruller så fort Liana prøver å reise seg etter den:confused: noe jeg ikke liker, for hun har så dårlig balanse enda og kan fort falle..hehe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ser morsomt ut :D hvordan er dem å trille? Vi har en annen type gåtralle, men hjulene triller så veldig lett, så den ruller så fort Liana prøver å reise seg etter den:confused: noe jeg ikke liker, for hun har så dårlig balanse enda og kan fort falle..hehe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Veldig god. Man kan stramme hjulene på denne :)

Vi har og den vogna,men lurer på om den ikke er helt som den skal...den fyker avsted selv om vi strammer skruene,og hvis vi strammer de mye,så sklir bare hjulene bortover. Men nå har jeg satt en 25 kgs kettlebell oppi vogna.Da funka den bedre,hehe:-)

Vi har og den vogna,men lurer på om den ikke er helt som den skal...den fyker avsted selv om vi strammer skruene,og hvis vi strammer de mye,så sklir bare hjulene bortover. Men nå har jeg satt en 25 kgs kettlebell oppi vogna.Da funka den bedre,hehe:)
Ja det fungerer bra å legge noe oppi også.
Merket i dag at det er veldig lite skruing som skal til. Nesten på millimeteren :D Men det funket!

Så masse fiiine bilder av nydelige små:D<3<3<3
Nå er kaka ferdigbakt og står til kjøling også er det på med smør/ostekremen og pynt;) Mannen er igang med middag;) Neline hadde bæsja på seg i bhgen idag, så hu kom hjem med bleie på, noe jeg ikke er så veldig glad for. Da mener jeg heller de skal ta på henne ny truse! Spent på hva crp viser hos legen i morra, mistenker ørene har blitt verre og det er derfor hu har uhell i trusa og veldig trassig, pleier og bli sånn når hu har vondt! Sitter nå og daffer litt og hiver meg straks i dusjen:)

Vi har sykla tur i ettermiddag til bestemor:) Hermine STORKOSA seg i sykkelsetet, og sovna nesten på den 15 minutter lange turen;) så har hun fått prøvd skoene sine og ble jo SÅ mye mer stødig på beina:D 1374605111767.jpg1374605123748.jpg

*Surfer mobilt*

Nå er kaka ferdigbakt og står til kjøling også er det på med smør/ostekremen og pynt;) Mannen er igang med middag;) Neline hadde bæsja på seg i bhgen idag, så hu kom hjem med bleie på, noe jeg ikke er så veldig glad for. Da mener jeg heller de skal ta på henne ny truse! Spent på hva crp viser hos legen i morra, mistenker ørene har blitt verre og det er derfor hu har uhell i trusa og veldig trassig, pleier og bli sånn når hu har vondt! Sitter nå og daffer litt og hiver meg straks i dusjen:)
Så dumt at de tok på bleie?
T hadde masse uhell etter bleieslutt, men de skiftet bare truse da!

Vi har sykla tur i ettermiddag til bestemor:) Hermine STORKOSA seg i sykkelsetet, og sovna nesten på den 15 minutter lange turen;) så har hun fått prøvd skoene sine og ble jo SÅ mye mer stødig på beina:D Vis vedlegget 23357Vis vedlegget 23358

*Surfer mobilt*
Så fin hun er!
Vi prøvde sykkelsete med Eskil i i går :D
Men hjelmen var så veldig stor... Må prøve å stramme bedre :D

okey :) Denne er av plast, så kan nok ikke stramme hjulene.. så har litt lyst å skaffe en ny.. for den vi har er etter Emira, og husker vi måtte holde den når hun skulle gå med den, før hun fikk bedre balanse, for ellers rullet den for fort og hun falt..

Så fin hun er!
Vi prøvde sykkelsete med Eskil i i går :D
Men hjelmen var så veldig stor... Må prøve å stramme bedre :D
Hjelmen er veeeldig innstrammet i alle kanter :p ;) har sykkelvogn også, men hodet ble så pressa framover av hjelmen at hun satt ikke noe godt der :confused: dessuten sitter hun stødigere og får bedre støtdemping i setet ;)

Så teit at de tok på henne bleie! :eek: vi tar aldri på unger bleier uten at foreldrene har sagt at det er greit!!! Det er jo du som må vaske bæsjen utav trusa, ikke de! ;)

Hva? bleie på isteden for truse?:eek: de skjønner vel at det bare var et uhell velo_O er greit om dem er i do/pottetrening, men ellers dao_O
Klager hun over vondt øret å eller? stakkars lille snupp! Håper det ikke er så ille ;)

Flink du er som baker :D

Vi har sykla tur i ettermiddag til bestemor:) Hermine STORKOSA seg i sykkelsetet, og sovna nesten på den 15 minutter lange turen;) så har hun fått prøvd skoene sine og ble jo SÅ mye mer stødig på beina:D Vis vedlegget 23357Vis vedlegget 23358

*Surfer mobilt*

Kjempe fine bilder :D de blir med engang mye stødigere med sko som er høye i anklene ja :D Flinke, søte Hermine :)

Back
Topp