Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja rotet går intet stedMjæ, gidda ikje å ryddla meg i sola :-D tar ryddinga når fie lægg seg før kveiln
<3 Fie Elise <3
Eskil elsker tralla si!! Vil bare gå hele tiden
Vis vedlegget 23334
Og klatre selvsagt!
Vis vedlegget 23335
Eskil elsker tralla si!! Vil bare gå hele tiden
Vis vedlegget 23334
Og klatre selvsagt!
Vis vedlegget 23335
Veldig god. Man kan stramme hjulene på denneSer morsomt uthvordan er dem å trille? Vi har en annen type gåtralle, men hjulene triller så veldig lett, så den ruller så fort Liana prøver å reise seg etter den
noe jeg ikke liker, for hun har så dårlig balanse enda og kan fort falle..hehe
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Veldig god. Man kan stramme hjulene på denne![]()
Ja det fungerer bra å legge noe oppi også.Vi har og den vogna,men lurer på om den ikke er helt som den skal...den fyker avsted selv om vi strammer skruene,og hvis vi strammer de mye,så sklir bare hjulene bortover. Men nå har jeg satt en 25 kgs kettlebell oppi vogna.Da funka den bedre,hehe![]()
Ja det fungerer bra å legge noe oppi også.
Merket i dag at det er veldig lite skruing som skal til. Nesten på millimeterenMen det funket!
Så dumt at de tok på bleie?Så masse fiiine bilder av nydelige små<3<3<3
Nå er kaka ferdigbakt og står til kjøling også er det på med smør/ostekremen og pyntMannen er igang med middag
Neline hadde bæsja på seg i bhgen idag, så hu kom hjem med bleie på, noe jeg ikke er så veldig glad for. Da mener jeg heller de skal ta på henne ny truse! Spent på hva crp viser hos legen i morra, mistenker ørene har blitt verre og det er derfor hu har uhell i trusa og veldig trassig, pleier og bli sånn når hu har vondt! Sitter nå og daffer litt og hiver meg straks i dusjen
![]()
Så fin hun er!Vi har sykla tur i ettermiddag til bestemorHermine STORKOSA seg i sykkelsetet, og sovna nesten på den 15 minutter lange turen
så har hun fått prøvd skoene sine og ble jo SÅ mye mer stødig på beina
Vis vedlegget 23357Vis vedlegget 23358
*Surfer mobilt*
Veldig god. Man kan stramme hjulene på denne![]()
Hjelmen er veeeldig innstrammet i alle kanterSå fin hun er!
Vi prøvde sykkelsete med Eskil i i går![]()
Men hjelmen var så veldig stor... Må prøve å stramme bedre![]()
Så teit at de tok på henne bleie!Så masse fiiine bilder av nydelige små<3<3<3
Nå er kaka ferdigbakt og står til kjøling også er det på med smør/ostekremen og pyntMannen er igang med middag
Neline hadde bæsja på seg i bhgen idag, så hu kom hjem med bleie på, noe jeg ikke er så veldig glad for. Da mener jeg heller de skal ta på henne ny truse! Spent på hva crp viser hos legen i morra, mistenker ørene har blitt verre og det er derfor hu har uhell i trusa og veldig trassig, pleier og bli sånn når hu har vondt! Sitter nå og daffer litt og hiver meg straks i dusjen
![]()
Så masse fiiine bilder av nydelige små<3<3<3
![]()
Vi har sykla tur i ettermiddag til bestemorHermine STORKOSA seg i sykkelsetet, og sovna nesten på den 15 minutter lange turen
så har hun fått prøvd skoene sine og ble jo SÅ mye mer stødig på beina
Vis vedlegget 23357Vis vedlegget 23358
*Surfer mobilt*