Tirsdaaaag :)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Ja, då va det vørte Tirsdag, fie fant ut i dag va ho ferdig å søv klokka 05.30 :/ Men eg sto ikje opp i lamme ho før klokka va 06.30.

Så vi ha spist frokost, og ho lek no på golve :)

Her e det suuupert ver i dag :D vi ska tell parken å lek å kos åss lamme et par ainner jente med baby/onga i dag :) Meeen det bi ikje før snuppa ha søve kvila si :)

Da må dere kose dere masse i parken! :D høres kjempe fint ut ;):)

Liana tok morgenen kl 7, men jeg sov videre til nesten 10:30 :D herlig :P
Når jeg sto opp så var gjengen ute, men hører de kommer nå! :D
Vi tar en tur til mamma og dem seinere idag, så kan vi kose oss ute med dem ;):)

Ha en fin dag!

Kose dere masse i parken idag med både finvær, venninner og unger:D
Jeg har fått vaska badet og lagt inn klær i skapet:) Idag kommer stemammaen min på besøk med gaver til Mathea og vi skal kose oss med skravling og kaffe før vi henter jentene:D Ikveld skal jeg bake verden beste gulrotkake som Mathea skal ha med i bhgen i morgen siden hu har BURSDAG :wav :cool05 :dance008 :dance011 :gen014 :love7 Tenk at i morgen er det 6 år siden hu kom til verden :love2 Tiden går så altfor fort noen ganger.. Blir litt sentimental her jeg sitter :smiley-ashamed008 :love017 Ha en fin dag, alle sammen<3

Jeg har fått vaska badet og lagt inn klær i skapet:) Idag kommer stemammaen min på besøk med gaver til Mathea og vi skal kose oss med skravling og kaffe før vi henter jentene:D Ikveld skal jeg bake verden beste gulrotkake som Mathea skal ha med i bhgen i morgen siden hu har BURSDAG :wav :cool05 :dance008 :dance011 :gen014 :love7 Tenk at i morgen er det 6 år siden hu kom til verden :love2 Tiden går så altfor fort noen ganger.. Blir litt sentimental her jeg sitter :smiley-ashamed008 :love017 Ha en fin dag, alle sammen<3

Så koselig med besøk :D Kos deg med det ;):) mmmmm gulrotkake :D det er godt det :P hehe..
Kan tenke meg tiden har gått veldig fort for dere ja! 6 år å greier :D plutselig sitter vi her med en gjeng tenåringer:eek: :P hahah

Vi sto opp litt over 9;)
Han er en syvsover nå om dagen;) Han er nå oppe og sover dagens første lur:) Anita87: Koooose dere masse hos bestemor idag:D<3

Gratulerer masse til jenta di i morgen:-) Tia går utrolig fort, nifst.

Heisann

Halvåtte i morrest var det tid for nasses morgenkos, men mor fikk sove ti ni, det var deilig:)

Godvår så langt øyet kan se i dag også herlig:)

Så koselig med besøk :D Kos deg med det ;):) mmmmm gulrotkake :D det er godt det :p hehe..
Kan tenke meg tiden har gått veldig fort for dere ja! 6 år å greier :D plutselig sitter vi her med en gjeng tenåringer:eek: :p hahah

Ja, den er skikkelig digg den kaka:D
Kose dere dere også;) Jaaah, helt utrolig hvor fort tiden går:O

God formiddag:)
Er på jobb jeg da:p er så himla trøtt etter at jeg begynte på jobb at jeg hører ikke snuppa lengre på natta:eek: bra mannen hører henne, får ikke engang med meg at hun får melk på natta :p:confused: bare to arbeidsdager igjen så får jeg fire dager fri, det blir deilig!

*Surfer mobilt*

Vi sto opp litt over 9;)
Han er en syvsover nå om dagen;) Han er nå oppe og sover dagens første lur:) Anita87: Koooose dere masse hos bestemor idag:D<3

Sånn var Emira å, sov til halv 9 - halv 10 :) det er godt det :P

Hehe takk så mye :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Koselig at vi får sove på morgen. Fikk sove til halv ti. Våknet av meg selv. Elsker A-menneske-mannen-min♡
Wael er med pappaen sin ut på kjøretur,og Mina og jeg er hjemme. Ser på mtv arabia. Har ikke mtv i oslo,men her. Masse bra serier her :-)
Spiser potetgull,det samme som sombreros . . Uff,og jeg som skulle kutte det ut ;-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1374576113319.jpg
    1374576113319.jpg
    51,5 KB · Visninger: 25
God formiddag:)
Er på jobb jeg da:p er så himla trøtt etter at jeg begynte på jobb at jeg hører ikke snuppa lengre på natta:eek: bra mannen hører henne, får ikke engang med meg at hun får melk på natta :p:confused: bare to arbeidsdager igjen så får jeg fire dager fri, det blir deilig!

*Surfer mobilt*

Deilig å sove så tungt da! Men er jo en uvanlig følelse :P skal nok bli deilig med så mange dager fri:D

Gratulerer med Mathea. Tiden går fort. Sittet hvert øyeblikk med en 1 åring og 2 åring :-) kos dere med kakrbaking og kaffe:-)

Sent from my GT-I9300

Deilig å sove så tungt da! Men er jo en uvanlig følelse :P skal nok bli deilig med så mange dager fri:D

Ja, det er så rart for er jo vandt til å våkne i det øyeblikket hun spytter ut smokken:p;) sa til mannen at han fikk ta det som ei tillitserklæring :p:cool:

*Surfer mobilt*

Koselig at vi får sove på morgen. Fikk sove til halv ti. Våknet av meg selv. Elsker A-menneske-mannen-min♡
Wael er med pappaen sin ut på kjøretur,og Mina og jeg er hjemme. Ser på mtv arabia. Har ikke mtv i oslo,men her. Masse bra serier her :-)
Spiser potetgull,det samme som sombreros . . Uff,og jeg som skulle kutte det ut ;-)

Sent from my GT-I9300
Haha, stilig med arabisk cola :D

*Surfer mobilt*

Ja, det er så rart for er jo vandt til å våkne i det øyeblikket hun spytter ut smokken:p;) sa til mannen at han fikk ta det som ei tillitserklæring :p:cool:

*Surfer mobilt*

Ja ikke sant:eek::p har skjedd bare et par ganger at jeg ikke har våknet av Liana, for det er som du sier, man våkner av den minste lille lyd :P

God tirsdag!
Vi hadde en super natt!
Og jeg sov til nesten 11 for å lade opp før min første nattevakt! Det blir utrolig spennende! Men om lillebror sover som i natt burde det gå fint her hjemme og :)
Lillebror og jeg har vært hos mampap og endelig fått gåtrillla han var blitt lovet!
Han gikk masse rundt med den! Koste seg veldig :)
Nå ligger vi slik
ImageUploadedByBV Forum1374583485.145694.jpg
Han våknet med er hyl etter å ha sovet altfor kort i vogna! Håper han sover litt til :)

God tirsdag!
Vi hadde en super natt!
Og jeg sov til nesten 11 for å lade opp før min første nattevakt! Det blir utrolig spennende! Men om lillebror sover som i natt burde det gå fint her hjemme og :)
Lillebror og jeg har vært hos mampap og endelig fått gåtrillla han var blitt lovet!
Han gikk masse rundt med den! Koste seg veldig :)
Nå ligger vi slik
Vis vedlegget 23328
Han våknet med er hyl etter å ha sovet altfor kort i vogna! Håper han sover litt til :)

Så ut som om han hadde det bra der:)

Hiv å hoy for en daaaag! så langt værtfall! Vart ikje nå tur på oss tell parken, fie har feber i dag :/ Ikje så msyje, men nokk tell at eg vill ha ho heime, ho e litt suttrat å vill stort sett ha mamma kos <3

Men vi tok tur en bæsteforeldran tell fie i dag :) og en tur på butikken, dete det hele :P

Fækk ikje i fie nå særle med middag i dag heller :/ så det vart et halvt middagsglass, en danonino (eller ke de heit, den der yoghurt´n) og litt knekke brø :P ooooog vannmelon :P så det vart no litt av ein middag :P Men men, drakk åg litt melk når ho la seg :) Og ho søv endå <3

Eg sku "liksom" sett ute i sola mens ho søv...meeeen mått rydd litt istede :P jaja...

Back
Topp