Tirsd. 14.januar

Dere har skravla mye i dag :-o
Hipp hurra for gode netter!
Og ikke fult så hipp hurra for dårlige netter :-/
Lillebror og jeg koste oss på Barnetreff i dag. Tilbake i morgen :)
Det ble bæresele og bærejakke på oss i dag, samt buss begge veier :-p en som sovna på bussen gitt
ImageUploadedByBV Forum1389719138.420002.jpg
T og pappaen er på turn, Lillebror og jeg ser Brannmann Sam. Han sov sent i dag, men vi får spise litt kveldsmat og ta et bad, så blir han nok trøtt til slutt :)
Jeg er i gang med å strikke tunikaen min! Tror det har blitt riktig så langt.
ImageUploadedByBV Forum1389719274.208100.jpg

Nei gjør jo ikke det..da burde jo egentlig de som føder etter termin, fått flere dager/uker ;) men burde jo være de ukene man har fått, uansett! For dem går hvertfall etter ul-termin.. men vet ikke om det er andre regler for planlagt ks;) men tviler nesten på det?

Tror ikke det er andre regler nei, akk ja, ikke noe å gjøre medo_O

Dere har skravla mye i dag :-o
Hipp hurra for gode netter!
Og ikke fult så hipp hurra for dårlige netter :-/
Lillebror og jeg koste oss på Barnetreff i dag. Tilbake i morgen :)
Det ble bæresele og bærejakke på oss i dag, samt buss begge veier :p en som sovna på bussen gitt
Vis vedlegget 47066
T og pappaen er på turn, Lillebror og jeg ser Brannmann Sam. Han sov sent i dag, men vi får spise litt kveldsmat og ta et bad, så blir han nok trøtt til slutt :)
Jeg er i gang med å strikke tunikaen min! Tror det har blitt riktig så langt.
Vis vedlegget 47067

Så fint dere har koset dere:-) Du er jammen sterk som klarer å bære han på magen nå, jeg synes nasse er for tung:rolleyes::D

Ja det er litt tungt. Men koser oss med det innimellom :) den nye selen er supergod!
Jeg liker forsatt magebæring best, og når vi er alene har jeg henne alltid på magen :p ;)

Jeg liker forsatt magebæring best, og når vi er alene har jeg henne alltid på magen :p ;)
Det var veldig koselig i dag.
Men han blir fortere utålmodig på magen. Tror han har bedre utsikt på ryggen egentlig. Men til og fra buss i dag var det helt greit =)

Skal se På liv og død nå kl 20.30. Et vennepar av pappa er med, med deres lille jente som de adopterte for drøye to år siden. Plutselig ble hun alvorlig syk og havna i koma, hun lå bevistløs i ukesvis før hun endelig våkna men ble dessverre veldig hjerneskadet.

Det var veldig koselig i dag.
Men han blir fortere utålmodig på magen. Tror han har bedre utsikt på ryggen egentlig. Men til og fra buss i dag var det helt greit =)
Vi bærer stort sett bare til og fra bhg, og da sier hun "aaaa mamma" og legger hodet inntil meg :rolleyes:

Vi bærer stort sett bare til og fra bhg, og da sier hun "aaaa mamma" og legger hodet inntil meg :rolleyes:
SØTA :D
Ja, jeg tror han koste seg i dag :D
Vi bærer jo mye ellers også, lange strekker med bæring. Da synes jeg det er litt tungt med han foran, i tilllegg til at han blir utålmodig som sagt.

Skal se På liv og død nå kl 20.30. Et vennepar av pappa er med, med deres lille jente som de adopterte for drøye to år siden. Plutselig ble hun alvorlig syk og havna i koma, hun lå bevistløs i ukesvis før hun endelig våkna men ble dessverre veldig hjerneskadet.

Stakkars liten:(:(

Uff ja, må se på vi og!

Da var beslutningen tatt, det gikk mye raskere og enklere enn jeg hadde trodd. Da blir det mest sannsynlig fødsel 24. februar, med planlagt keisersnitt. Føles helt uvirkelig, håper det var rett avgjørelse, men siden det gikk så raskt tror jeg de er enig.

Men du ;) Det er jo samme uka som de håper å ta ks på meg ;) kanskje vi blir liggende på barsel sammen ;)

Men du ;) Det er jo samme uka som de håper å ta ks på meg ;) kanskje vi blir liggende på barsel sammen ;)

Det hadde jo vært utrolig koselig da:-) De tar bare planlagt ks på mandager og tirsdager fortalte jordmor meg:-)

Det hadde jo vært utrolig koselig da:) De tar bare planlagt ks på mandager og tirsdager fortalte jordmor meg:)

Spennende! :) Kan jo hende det blir litt før på meg, men lov å håpe! Uansett så blir jeg nok der oppe så kanskje vi klarer å treffes om begges form tillater det ;)

SÅ vittig om dere hadde fått ungene likt :D

Ja det hadde vært litt komisk ;) skal jo godt gjøres å treffe så bra med så lenge mellom termin!

Back
Topp