Tirsd. 14.januar

søte Mina! :)

Æsj, så kjipe netter dere har :( Det må jo være noe som plager henne! Kan det være at hun er tett, øreverk eller noe sånt? :confused:
Tusen takk og i like måte til Hermine :-)
Tenker tenner,men ingen i sikte nå..
Tror ikke hun har vondt noen sted,for hun er i fin form og gråter ikke hele dagen.
Bare det at hun nekter å sove hmm..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Aaaaw så søt Jenny er da:D

Og så god natt dere har hatt!:) man skjønner fint lite når man våkner sånn :P
Ja, så søt atte.:)
Veldig godt med ei så god natt. Spesielt etter at gårnatta ikke var noe å skryte av!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herlig natt da! :)

Så bra at dere er ferdig med fysio da! Men skjønner at det er litt vemodig, for dere har so sett en utrolig fremgang og fått masse tips. Jeg også er litt slik når "epoker" avsluttes ;-p vi er rare vi ;)

Søte Jenny som ga dama en kos <3 smelta sikkert snøen på utsida av vinduet <3
Ja, ble litt rørt av epokeavslutninga. Smelta nok både snøen og hjertet til fysioterapeuten, for en SÅ koselig dag på jobb var det lenge siden hun hadde hatt, sa hun.♡

God morgen :-)
Deilig for dere med en god natt... Jenny ee nok et lite sjarmtroll kan jeg tenke meg :)

Nok en urolig natt her. For 5 dag. Hun sovner fort,men våkner i 23-00 tiden,og nekter å ta vannflasken eller å sove i sengen sin. Bare skriker!
Måtte ta hun i min seng.. og da sov hun godt til rundt 4-5,deretter urolig igjen.
Wael våknet 3.30 og 4,så måtte ta han inn sammen med oss.... sliten altså...
Men men,sånn er det noen ganger:-)

Her snør det sidelengs,så tror vi blir inne idag. MÅ egentlig på butikken,men er 9-,så litt tiltak . .

Hva er planen deres da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Et skikkelig sjarmtroll ja (syns jeg selvfølgelig) ;)

Så leit med slitsomme netter. Håper det går seg til. Spiser hun godt før hun legger seg?
Her ser vi sammenheng mellom lite inntak av kveldsmat og ei urolig natt.
Håper kommende natt blir bedre for dere!!:)

God morgen:-)

Nasse har begynt å å våkne tidlig igjen, denne gangen var det halv seks, men hun fikk ikke komme opp før klokken var seks.
Jeg la meg litt igjen etter de hadde dratt i barnehagen, og nå skal jeg snart en tur til sykehuset for å snakke med jordmor igjen. Denne gangen skal mannen bli med meg.

Det blir kanskje besøk av ei gammel venninne + barn etterpå, det blir kos:-)
Lykke til hos jordmor!!:)
Og kos deg/dere med besøk senere.

Ja det er litt koselig å spise sammen også :) får nyte det nå for senere blir det å rekke jobb og slt mulig :) Farmora jobber i en annen bhg men har mange gode tips :)

Søte Hermine <3 synst hun er så flink å snakke jeg! Tydelig at hun har interesse for språk! :)

Virker litt kjekt å sende med matpakke slik dere gjør for da kan dere lage noe hun har ekstra lyst på innimellom :) men det er litt deilig at vi slipper å tenke på det på en måte. De får frukt og yoghurt også heldigvis og ikke bare brødmat. Torsdager lager de varmmat. Forrige torsdag var det grove vaffler visstnok :)

Sikkert ikke dumt med en liten bit før man drar avgårde! Jeg har lyst å slutte med morgenmelka på flaske og at hun heller skal drikke av kopp til frokosten, men vi sliter med å få hun til det altså..da føler jeg at det hadde vært enklere med en liten snack før bhg og frokost der evt frokost med melk hjemme. Tenker litt på at det ikke er superbra med flaske når tennene er komt...men det går seg vel til etter hvert som vi øver!

Uff ja...glemmer at jeg er gravid innimellom. Har masse kynnere om jeg blir sliten og da er det eneste som hjelper å hvile. Sist hadde jeg mye av de også. Men skal skjerpe meg og ta mer hensyn de siste ukene, for det er mye kjekkere å leke med Simone enn å ligge å slappe av! ;-p
Hermine vil heller ikke drikke mme av kopp :p Vi blir å gi flaske iallfall til 2 år, eller til vi kan gi annen melk enn mme! Gjør nok ikke noe for tennenes skyld at de får flaske med melk 1-2 ganger om dagen, sålenge de ikke ligger med den i senga og super etter tannpuss om kvelden o.l. ;)

God mor'n! :)

Jeg er på helsestasjon med Leoh:) han er 3 mnd idag!:D og veier 6475g og er 63,5cm lang:eek::cool: lang gutt med andre ord :P hehe..

Natten har vært forstyrrende (for meg), Liana er småforkjøla og har hosta en del inatt, noe som jeg har våkna ofte av! Også tror jeg hun har klart å slå nesa si i senga, for det var noen få blodstriper på lakenet og når hun nøys etter å ha stått opp, så kom det en del "gammelt blod" ut!:eek: men det rant ikke lissom..var mer som tykkt snørr.. (sorry detaljer) så tror hun har slått seg bare.. hører stadig vekk noen dunk innpå rommet hennes:P

Nå skal vi snart hjem, og da skal jeg slappe litt av med en deilig mocca og fyr i peisen :D

Ha en fin dag!♡

Jeg er på helsestasjon med Leoh:) han er 3 mnd idag!:D og veier 6475g og er 63,5cm lang:eek::cool: lang gutt med andre ord :p hehe..

Natten har vært forstyrrende (for meg), Liana er småforkjøla og har hosta en del inatt, noe som jeg har våkna ofte av! Også tror jeg hun har klart å slå nesa si i senga, for det var noen få blodstriper på lakenet og når hun nøys etter å ha stått opp, så kom det en del "gammelt blod" ut!:eek: men det rant ikke lissom..var mer som tykkt snørr.. (sorry detaljer) så tror hun har slått seg bare.. hører stadig vekk noen dunk innpå rommet hennes:p

Nå skal vi snart hjem, og da skal jeg slappe litt av med en deilig mocca og fyr i peisen :D

Ha en fin dag!♡
Så flotte mål! :)

huff, stakkars Liana! Hermine gjør det samme. I går morges sto jeg opp før henne og så hørte jeg "au-au hodet" fra babycallen :P Da jeg kom inn på rommet satt hun i senga og holdt seg til hodet "ao hodet, bang der" sa hun og pekte på sengegjerdet :P Tydelig hva som hadde skjedd! ;)

Hellu! :)

Lilla: Så deilig med slike netter!!! :D Også så tillittsfull som lille Jenny er da, herlig! Det er jo helt supert at dere ikke trenger mer fysio, det betyr at jenta er akkurat der hun skal være fysisk :)

Hermine sov fra 19-07, deilig! Fikk såklart mme kl 05.30, men det teller vi ikke som oppvåkning :P ;) ...hadde bare jeg hatt vett til å legge meg i tide, så kanskje jeg også ville vært uthvilt :rolleyes: menmen! :p
Er ganske stolt over at fra vi sto opp 07.08 gikk det nøyktig en time før vi var utav døra, stelt begge to, smurt matpakker, drukket kaffe, sett Timmy og ennå alt med ro i kroppen :D Vi var i bhg hele 8 minutter FØR frokost, OG jeg måtte vente 10 min på bussen før den kom (i rute) :eek: Så her begynner ENDELIG hverdagsrutinene å falle på plass ;) Hva som hjalp? Planlegging kvelden før!!! :p ;)

I går bestilte vi feriereise, vi skal reise hit den 28.jun:
http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/kreta/rethymnon-by/hotell/atlantis-beach
tror 14 dager der kommer til å bli helt ok etter ferdigstilt mastergrad!!! :D :D :D

God tirsdag dere! :)
Ja, natta gjorde oss godt.:)
Ei veldig tillitsfull jente vi har, men så har hun jo nærmest vokst opp med denne fysioterapeuten, så jeg skjønner at hun fikk en klem.♡

Så effektiv dere er på morran da! Og hurra for ei god natt hos dere også. Herlig at dere har fått bestilt ferien, slik at dere har en reell dato å forholde dere til/se frem til.:)

Hermine vil heller ikke drikke mme av kopp :p Vi blir å gi flaske iallfall til 2 år, eller til vi kan gi annen melk enn mme! Gjør nok ikke noe for tennenes skyld at de får flaske med melk 1-2 ganger om dagen, sålenge de ikke ligger med den i senga og super etter tannpuss om kvelden o.l. ;)

Så godt å høre at det ikke bare er vi som sliter med mme på kopp! Alt annet på kopp glir ned da..men då får vi også fortsette med flaska..hun får to-tre om dagen. Plana er å slutte med den midt på dsgen før soving men bhg vil vente litt til hun er vant til å sove i bhg for hun sover litt kort der. Morgen og kveldsmelka er viktig for kosen sin del virker det som :)

Jeg er på helsestasjon med Leoh:) han er 3 mnd idag!:D og veier 6475g og er 63,5cm lang:eek::cool: lang gutt med andre ord :P hehe..

Natten har vært forstyrrende (for meg), Liana er småforkjøla og har hosta en del inatt, noe som jeg har våkna ofte av! Også tror jeg hun har klart å slå nesa si i senga, for det var noen få blodstriper på lakenet og når hun nøys etter å ha stått opp, så kom det en del "gammelt blod" ut!:eek: men det rant ikke lissom..var mer som tykkt snørr.. (sorry detaljer) så tror hun har slått seg bare.. hører stadig vekk noen dunk innpå rommet hennes:P

Ha en fin dag!♡

Fine mål :) han er blitt stor gutt :) tenk så fort tida går!!!

Synd med urolig natt for deg. Håper neste blir bedre :) De tåler en del de barna når de slår seg! Ofte jeg tenker når Simone dunker bort i noe, at jeg sikkert hadde fått kjempevondt! Det er sikkert fort gjort å dunke seg i senga. Skjer ihvertfall her innimellom.

Nesten hver morgen nå, så ligger dyna, kosen, smokken og sokkene på gulvet. En morgen var pysjen og bleia av ogsåå ;-p gikk over til pysj med glidelås etter det ;) så de jobber nok på!

Så godt å høre at det ikke bare er vi som sliter med mme på kopp! Alt annet på kopp glir ned da..men då får vi også fortsette med flaska..hun får to-tre om dagen. Plana er å slutte med den midt på dsgen før soving men bhg vil vente litt til hun er vant til å sove i bhg for hun sover litt kort der. Morgen og kveldsmelka er viktig for kosen sin del virker det som :)
Hermine fikk også flaske i bhg de første ukene der. Men så spiste hun så mye mat at hun orket aldri flaska, og ikke sov hun noe lengre heller, så vi droppa den bare :P Hun har alltid slitt med søvnen der, og det er ganske slitsomt! Spesielt når man får hjem en sur og utslitt unge som må i seng kl 18 :oops:

Fine mål :) han er blitt stor gutt :) tenk så fort tida går!!!

Synd med urolig natt for deg. Håper neste blir bedre :) De tåler en del de barna når de slår seg! Ofte jeg tenker når Simone dunker bort i noe, at jeg sikkert hadde fått kjempevondt! Det er sikkert fort gjort å dunke seg i senga. Skjer ihvertfall her innimellom.

Nesten hver morgen nå, så ligger dyna, kosen, smokken og sokkene på gulvet. En morgen var pysjen og bleia av ogsåå ;-p gikk over til pysj med glidelås etter det ;) så de jobber nok på!
Hahahaha, åh, jeg dævver! Simone er iallfall oppfinnsom, det skal hun ha! :D
Søstera mi måtte begynne med nattpose, att fram med glidelåsen på ryggen, på si jente da hun var 1.5 år oga samme "problemet" :p

Hermine fikk også flaske i bhg de første ukene der. Men så spiste hun så mye mat at hun orket aldri flaska, og ikke sov hun noe lengre heller, så vi droppa den bare :P Hun har alltid slitt med søvnen der, og det er ganske slitsomt! Spesielt når man får hjem en sur og utslitt unge som må i seng kl 18 :oops:

Ja vi sliter med å holde hun våken. Hun er vant til å sove i senga si hjemme og der er det stille, men i bhg sover de ute i vogner. I går hadde de trilla ei vogn inn på et rom, og da sov hun 1 time og 45 min, så de sa de skulle se om de kunne venne hun gradvis til å sove i "bråk". Så i går la vi hun kl 19.30. Ellers har vi klart å drøye det til kl 19, men da har hun lagt seg ned på gulvet og prøvd å sove der ;)

Det går seg sikkert til over tid når hun blir vant til rutinene. Hun sov senere før hun begynte i bhg, for hun var ikke trøtt før i 1 tida. I bhg sovna hun kl 10 på fredag. Da endte det med en minidubb på ettermiddagen.

Håper Hermine også får til å sove bedre etter hvert! Ikke gøy med sliten, trøtt og sur unge nei! Sover de ute der også?

Hahahaha, åh, jeg dævver! Simone er iallfall oppfinnsom, det skal hun ha! :D
Søstera mi måtte begynne med nattpose, att fram med glidelåsen på ryggen, på si jente da hun var 1.5 år oga samme "problemet" :p

Haha! Ja kanskje vi må til med det etter hvert ;-p det er veldig komisk å komme inn til hun ihvertfall, for hun lager trutmunn og ser forskrekka ut ;)

Da var beslutningen tatt, det gikk mye raskere og enklere enn jeg hadde trodd. Da blir det mest sannsynlig fødsel 24. februar, med planlagt keisersnitt. Føles helt uvirkelig, håper det var rett avgjørelse, men siden det gikk så raskt tror jeg de er enig.

Et skikkelig sjarmtroll ja (syns jeg selvfølgelig) ;)

Så leit med slitsomme netter. Håper det går seg til. Spiser hun godt før hun legger seg?
Her ser vi sammenheng mellom lite inntak av kveldsmat og ei urolig natt.
Håper kommende natt blir bedre for dere!!:)

Hun spiser og drikker godt på dagen og kvelden. Masse middag og en porsjon grøt før hun la seg.. skjønne det den som kan :-)

Det snur seg nok snart får vi håpe :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Noen som vet om permisjonen blir kortere når man føder før termin, eller blir den bare kortere før man rekker å gå ut i permisjon?

Back
Topp