Ja, det kan man si.. Er jo gode priser fra før, og mid season salg på toppen, da blir det brukbart! Svidde av noen lapper der, jaDet var vi også Kom dere over noe bra?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan man si.. Er jo gode priser fra før, og mid season salg på toppen, da blir det brukbart! Svidde av noen lapper der, jaDet var vi også Kom dere over noe bra?
Ja, det kan man si.. Er jo gode priser fra før, og mid season salg på toppen, da blir det brukbart! Svidde av noen lapper der, ja
Kva er woodbury common? blei nysgjerrig herÅh, heldiggriser! NY er fantastisk, vi var der selvfor 2år siden. Koste oss enormt. Jetlag kan jeg tenke meg ja
Var dere på woodbury common?
Jeg også! Tror vi må få til en tur til året igjenSå bra Vil tilbake selv snart!!
En giga svær outlet utenfor NYC Wæææ, så mye fintKva er woodbury common? blei nysgjerrig her
Så kjekt. Den skal eg sjekke ut neste gong eg reiser overEn giga svær outlet utenfor NYC Wæææ, så mye fint
Så kjekt. Den skal eg sjekke ut neste gong eg reiser over
Ehh, hørtes ut som eg reiser over ofte... Haha... Gjer ikkje det. Men håper på ein tur i løpet av året eller neste år
Jeg også! Tror vi må få til en tur til året igjen
Ja, elskar den byen! Har vore der tre gongarHaha NY er virkelig elsk! Hvor mange ganger har du vært der?
Ja, elskar den byen! Har vore der tre gongar
Er du der ofte?
Vi betalte 10-12 000 (husker ikke helt, bestilte i januar) for flybilletter, men har kjentfolk å bo hos, så slipper billig unna sånn sett. Det gjør det liksom mulig å reise oftere, og litt mer "på sparket", i den grad det lar seg gjøre. Er jo godt å ha litt mer enn ei langhelg, mener jeg, når man skal reise så langt. Men inkludert shopping, var vi nok oppe i godt over det dobbelte Men det var egentlig mest ting vi skulle ha uansett, som vi hadde utsatt å kjøpe her hjemme fordi vi visste at vi skulle ditJa Her blir det nok ikke på noen år enda Har planene klare for i år og neste år iallefall så. NY er ikke en tur man bare kan ta på sparket heller Jeg må spørre...nyskjerrig som jeg er...Hvor mye kostet hele turen dere?
Vi betalte 10-12 000 (husker ikke helt, bestilte i januar) for flybilletter, men har kjentfolk å bo hos, så slipper billig unna sånn sett. Det gjør det liksom mulig å reise oftere, og litt mer "på sparket", i den grad det lar seg gjøre. Er jo godt å ha litt mer enn ei langhelg, mener jeg, når man skal reise så langt. Men inkludert shopping, var vi nok oppe i godt over det dobbelte Men det var egentlig mest ting vi skulle ha uansett, som vi hadde utsatt å kjøpe her hjemme fordi vi visste at vi skulle dit
Ja, veldig kjekt med kjente der. Hehe, nei 13. etg, hva er vel det..Utrolig genialt med kjentfolk der nede da
Vi bodde på hotell, et veldig flott sådan...Mannen får rabatter gjennom jobben...Vi var i tillegg så heldig å få et mye større og mer lukseriøst rom når vi kom. Vi hadde lagt inn et ønske om rom høyest mulig opp, de mente tydeligvis ikke 13 etg var høyt nok... Så derfor fikk vi et annet rom
Ja, veldig kjekt med kjente der. Hehe, nei 13. etg, hva er vel det..