Tipsetråd om gode tilbud:-D

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Har me ein slik tråd? Der me kan tipse kvarandre om gode tilbud forskjellige stadar? Viss ikkje så har me ein no:)

Eg har ikkje noko tilbud å starte med her, men er veldig mottakelig for andre tips:)
 
Vi har hatt en tidligere i hvert fall, men den har ikke vært så mye i bruk.
Vi får prøve å bli flinkere til å tipse hverandre :)
 
Ja, det har vel vært en som Lillegull skriver.
Var det jeg som startet den mon tro,eller tar jeg veldig feil nå?:p haha

Kjempe flott med tips om tilbud!!:)
 
50% på mykje Reima på Barnas Hus:)
 
Veit ikkje om det er landsdekkende, men den lokale Coop xtra her hadde massevis av babymat, graut og flasker og smokkar til halv pris, pga skifte til nytt sortiment:) billig:)
 
50% på masse Reimavarer og på ulltøy fra både Claire og Lille lam på baby shop. Løp og kjøp:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
-30% på klemmeposer fra ellas kitchen og nestlè på meny til uken.
Så bra! Trodde slike aldri kom på tilbud jeg.. :p
Pleier å lage selv, og har en frysehylle full av barnemat og -frukt nå, men kan jo plutsleig få bruk for en ferdig-smoothie kanskje :p
 
Så bra! Trodde slike aldri kom på tilbud jeg.. :p
Pleier å lage selv, og har en frysehylle full av barnemat og -frukt nå, men kan jo plutsleig få bruk for en ferdig-smoothie kanskje :p

Tydeligvis gjør de det:D;)
Jeg vet ikke om det forresten varer hele uken,eller kun man-ons. Meny kommer med en ny kundeavis fra torsdagen av nemlig. Så noen uker følger de samme tilbudene,andre ikke....Jeg har virkelig peil på kundeaviser og meny høres det ut til:p haha
 
Xxl sport har hamax sykkelsete til 499,- fra 9mnd.
 
Er ingen meny i nærmeste omkrets herover :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Noen gode tilbud denne uka?:D
Har ikke fått tilbudsavisene enda :p Hehe...

Men èn ting som kanskje er relevant for dere som kjøper Hipp: På ICA koster den ca 45 kr, mens den koster 55 kr på andre dagligvarebutikker!
 
Har ikke fått tilbudsavisene enda :p Hehe...

Men èn ting som kanskje er relevant for dere som kjøper Hipp: På ICA koster den ca 45 kr, mens den koster 55 kr på andre dagligvarebutikker!

Hehe, nei sant det:p Kommer vel noe i postkassa i dag sikkert;) Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da:D
Hipp risgrøt du mener?:)
 
Hehe, nei sant det:p Kommer vel noe i postkassa i dag sikkert;) Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da:D
Hipp risgrøt du mener?:)
Nei, mme tenker jeg på! :)
Har ikke sjekket andre priser på grøten der ift andre steder. Men kanskje jeg burde det :p
 
Hehe, nei sant det:p Kommer vel noe i postkassa i dag sikkert;) Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da:D
Hipp risgrøt du mener?:)
Bruker ofte sjekke tilbudsweb.no jeg om det ikke dukker opp i posten jeg da, men det er noe eget ved å sitte og bla i tilbudsavisene, så jeg prøver å vente til de dukker opp :p Hahaha..
Jeg er rar :p
 
Back
Topp