Bruker ofte sjekke tilbudsweb.no jeg om det ikke dukker opp i posten jeg da, men det er noe eget ved å sitte og bla i tilbudsavisene, så jeg prøver å vente til de dukker opp Hahaha..
Jeg er rar
I såfall er jeg like rar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker ofte sjekke tilbudsweb.no jeg om det ikke dukker opp i posten jeg da, men det er noe eget ved å sitte og bla i tilbudsavisene, så jeg prøver å vente til de dukker opp Hahaha..
Jeg er rar
Det er bra tilbud Ellers fant jeg ut igår at billigmerket til rema er parfymefri og miljømerket slik som blenda er osv40% på blenda sensitive hos Spar
Det er bra tilbud Ellers fant jeg ut igår at billigmerket til rema er parfymefri og miljømerket slik som blenda er osv
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ikke jeg heller før igår kosta jo 26 kr ell noe så bra detÅh, ikke værst! Det var jeg ikke klar over. Skal jeg se på neste gang jeg er på Rema
GenialtIkke jeg heller før igår kosta jo 26 kr ell noe så bra det
Det er gjerne like bra som merkeprodukter, trolig lilleborg som produserer det for Rema (elr ka merke dt e), men dem vil ikke fortelle det til kunden da dem helst vil selge det dyre for å tjene mer penger / ikke tape penger. Mest sannsynlig selger Rema den med tap.Det er bra tilbud Ellers fant jeg ut igår at billigmerket til rema er parfymefri og miljømerket slik som blenda er osv
Farlig informasjon!!Handle for over 800kr på babystore.no og få 200kr avslag
Farlig informasjon!!
Neeeeiiiii!! Jeg har ikke penger!!!!! Shit...Handle for over 800kr på babystore.no og få 200kr avslag
Neeeeiiiii!! Jeg har ikke penger!!!!! Shit...
Hehe er lett for!Hehe, jeg hadde nesten vært glad til Her er skapene og skuffene så fulle av klær til han,men hu mor handler bare mer Klarer rett og slett ikke styre meg når det kommer til barneklær Så hjelper farmoren og mormoren godt til også
Alt for lettHehe er lett for!
ooohh, takk! elskar NameIt :-D25-70% på alt fra nameit på lekmer
ooohh, takk! elskar NameIt :-D