Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Trodde slike aldri kom på tilbud jeg..-30% på klemmeposer fra ellas kitchen og nestlè på meny til uken.
Så bra! Trodde slike aldri kom på tilbud jeg..
Pleier å lage selv, og har en frysehylle full av barnemat og -frukt nå, men kan jo plutsleig få bruk for en ferdig-smoothie kanskje![]()
Er ingen meny i nærmeste omkrets herover
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Kjekt det daAha,synd daBor i Bergen,så her er de fleste butikker
![]()
Ingen Meny her heller. Men10kr marked på Spar. Med Ella's kitchen ogEr ingen meny i nærmeste omkrets herover![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har ikke fått tilbudsavisene endaNoen gode tilbud denne uka?![]()
Har ikke fått tilbudsavisene endaHehe...
Men èn ting som kanskje er relevant for dere som kjøper Hipp: På ICA koster den ca 45 kr, mens den koster 55 kr på andre dagligvarebutikker!
Nei, mme tenker jeg på!Hehe, nei sant detKommer vel noe i postkassa i dag sikkert
Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da
Hipp risgrøt du mener?![]()
Bruker ofte sjekke tilbudsweb.no jeg om det ikke dukker opp i posten jeg da, men det er noe eget ved å sitte og bla i tilbudsavisene, så jeg prøver å vente til de dukker oppHehe, nei sant detKommer vel noe i postkassa i dag sikkert
Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da
Hipp risgrøt du mener?![]()
Nei, mme tenker jeg på!
Har ikke sjekket andre priser på grøten der ift andre steder. Men kanskje jeg burde det![]()