Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Trodde slike aldri kom på tilbud jeg..-30% på klemmeposer fra ellas kitchen og nestlè på meny til uken.
Så bra! Trodde slike aldri kom på tilbud jeg..
Pleier å lage selv, og har en frysehylle full av barnemat og -frukt nå, men kan jo plutsleig få bruk for en ferdig-smoothie kanskje
Er ingen meny i nærmeste omkrets herover
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Kjekt det daAha,synd da Bor i Bergen,så her er de fleste butikker
Ingen Meny her heller. Men10kr marked på Spar. Med Ella's kitchen ogEr ingen meny i nærmeste omkrets herover
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har ikke fått tilbudsavisene enda Hehe...Noen gode tilbud denne uka?
Har ikke fått tilbudsavisene enda Hehe...
Men èn ting som kanskje er relevant for dere som kjøper Hipp: På ICA koster den ca 45 kr, mens den koster 55 kr på andre dagligvarebutikker!
Nei, mme tenker jeg på!Hehe, nei sant det Kommer vel noe i postkassa i dag sikkert Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da
Hipp risgrøt du mener?
Bruker ofte sjekke tilbudsweb.no jeg om det ikke dukker opp i posten jeg da, men det er noe eget ved å sitte og bla i tilbudsavisene, så jeg prøver å vente til de dukker opp Hahaha..Hehe, nei sant det Kommer vel noe i postkassa i dag sikkert Pleier også sjekke litt rundt på nettet jeg da
Hipp risgrøt du mener?
Nei, mme tenker jeg på!
Har ikke sjekket andre priser på grøten der ift andre steder. Men kanskje jeg burde det