>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Allergivennlige da. Det jeg mente uansett. Bare skreiv feil ord tydligvis daIngen dyr er allergifrie, selv ikke nakenhunden / katten.
Men bichon familien er allergivennlige....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allergivennlige da. Det jeg mente uansett. Bare skreiv feil ord tydligvis daIngen dyr er allergifrie, selv ikke nakenhunden / katten.
Men bichon familien er allergivennlige....
Sign. Vi hadde en blanding mellom tibetansk spaniel og mellomsnauzer. Hvis hun ikke var klipt så floket det seg uten daglig børsting. Hun røytet i dotter som det bare var å kaste i søpla.Det er btw. ofte mye pelsstell med en røytefri hund!
Det var planen å få låne den en stundVille nok ha tenkt mer på hvilken type personlighet hunden har enn røytingen. Vi har en dalmatiner, og de røyter mye når de har periodene sine noen ganger i året. Ellers ganske lite hvis den får skikkelig for. Jeg kunne aldri hatt en puddel feks. Da den ikke ville passet inn i familien. Her blir det nok dalmis neste gang også, trass minuset med røyting.
Hvis dere er førstegangseiere så anbefaler jeg tispe, ogvis dere har barn under tre år så ville jeg ha vrntet med valp. De kan være litt viltre.
Går dere for en omplassering så spør om dere kan få "passe" den noen dager før dere bestemmer dere. Lykke til med hund.![]()
Dalmatiner og puddel er faktisk temmelig like, sånn personlighet messigVille nok ha tenkt mer på hvilken type personlighet hunden har enn røytingen. Vi har en dalmatiner, og de røyter mye når de har periodene sine noen ganger i året. Ellers ganske lite hvis den får skikkelig for. Jeg kunne aldri hatt en puddel feks. Da den ikke ville passet inn i familien. Her blir det nok dalmis neste gang også, trass minuset med røyting.
Hvis dere er førstegangseiere så anbefaler jeg tispe, ogvis dere har barn under tre år så ville jeg ha vrntet med valp. De kan være litt viltre.
Går dere for en omplassering så spør om dere kan få "passe" den noen dager før dere bestemmer dere. Lykke til med hund.![]()
Dalmatiner og puddel er faktisk temmelig like, sånn personlighet messigjeg hadde stor puddel selv, mange som skrukka på nesen når jeg sa jeg hadde det. Men han var en super gårshund, løp rundt i søla og var bestandig glad. Tror folk ser utstillingsversjonen av dem og tror de er fisefine og lite vennlige, men det er virkelig ikke sant. Å, som jeg savner Noldus
![]()
Jeg barberte Noldus, lot det bare være igjen litt hår på hodet hans, han så heller rar ut de første to ukene, men det var jo utrolig lettvintSamme har jeg tenkt på.
Jeg har blitt kjent med et par storpudler og syns de er urolig fascinerende. Og urolig lekre når de har vanlig kort klipp. Syns dog storpuddelen er mye penere enn mellom- og dverg.
Jeg kunne faktisk tenkt meg en storpuddel i løpet av livet, selvom de normal ikke er en rase folk ville forbundet meg med![]()
Dalmatiner og puddel er faktisk temmelig like, sånn personlighet messigjeg hadde stor puddel selv, mange som skrukka på nesen når jeg sa jeg hadde det. Men han var en super gårshund, løp rundt i søla og var bestandig glad. Tror folk ser utstillingsversjonen av dem og tror de er fisefine og lite vennlige, men det er virkelig ikke sant. Å, som jeg savner Noldus
![]()
Shih tzu røyterJeg syns shih tzu er fine hunder, de røyter ikke og har en super personlighet. Klipper du dem er det også lite pelsstell, pluss at de er mye finere daDet er ihvertfall rasen jeg kommer til å satse på hvis jeg skal ha ny hund
![]()
Men i perioder, og de har en helt fantastisk personlighet!!Shih tzu røyter![]()
Den er definert som en røytefri hund, og jeg syns det er temmelig trygt å si at den røyter ikke, ihvertfall i forhold til de fleste andre raser. Hvis man skal være skikkelig kverulant det finns det ikke noen raser som er røytefrieShih tzu røyter![]()
Ja, jeg vet den er det, men min røyter både på vinteren og våren selv om det er pelsstell hver dag. Grunnen til at jeg kjøpte shih tzu var at den var røytefri, men 100% er den ikkeDen er definert som en røytefri hund, og jeg syns det er temmelig trygt å si at den røyter ikke, ihvertfall i forhold til de fleste andre raser. Hvis man skal være skikkelig kverulant det finns det ikke noen raser som er røytefriemen desto lengre pels de har anlegg for, desto mindre røyting...
Det var da rart... Hva slags for bruker du, evt olje? Ikke for å være nysgjerrig altså, men jeg jobba mange år i dyrebutikk, så for er noe som interesserer megJa, jeg vet den er det, men min røyter både på vinteren og våren selv om det er pelsstell hver dag. Grunnen til at jeg kjøpte shih tzu var at den var røytefri, men 100% er den ikke![]()
Han får royal canin shih tzu. Oljer, shampoo og balsam tar jeg gjerne imot råd og forslag for det jeg har brukt nå syns jeg ikke er så godt. Husker ikke hva det heter nå da :/Det var da rart... Hva slags for bruker du, evt olje? Ikke for å være nysgjerrig altså, men jeg jobba mange år i dyrebutikk, så for er noe som interesserer meg![]()
Da får han jo et skikkelig bra forHan får royal canin shih tzu. Oljer, shampoo og balsam tar jeg gjerne imot råd og forslag for det jeg har brukt nå syns jeg ikke er så godt. Husker ikke hva det heter nå da :/
Han får royal canin shih tzu. Oljer, shampoo og balsam tar jeg gjerne imot råd og forslag for det jeg har brukt nå syns jeg ikke er så godt. Husker ikke hva det heter nå da :/
Okei, takk for tipsLaser light!! Kjempe serie!