Tips til katt/hund

Da får han jo et skikkelig bra for :-) Jeg syns den beste oljen er en type de selger hos dyrlege, jeg husker ikke hva den heter, men den er i en gul og hvit pumpeflaske. Det er ikke fiskeolje, så man slipper den ekle lukta :-p Når det kommer til shampo liker jeg biogroom godt, men der er det masse bra å velge mellom, jeg vet mange shi tzu folk sverger til vellus. Ååå, kjenner jeg får lyst på shi tzu jeg og, men det er mindre praktisk å få seg valp før veslegutt blir større, han er 8 mnd....
Okei, takk :) er ikke vellus nokså dyr? :p eller er d et annet merke d kanskje :p hehe

Okei, takk :) er ikke vellus nokså dyr? :p eller er d et annet merke d kanskje :p hehe
Kommer jo selvsagt ann på hva du syns er dyrt det;) billig er det helt klart ikke, men den er jo temmelig drøy, så hvis man bare har en hund blir det ikke alt for galt.

Kommer jo selvsagt ann på hva du syns er dyrt det;) billig er det helt klart ikke, men den er jo temmelig drøy, så hvis man bare har en hund blir det ikke alt for galt.
Okei, da får jeg teste den :)

Back
Topp