Tips til fødebagen

Jeg fant hårføneren, så ett steg nærmere ;) må få handlet inn singlettene og ny bukse, for det jeg har er ikke noe å ha på sykehuset, annet enn det er alt pakket og klart :)

Wiiii, nesten ferdig! Må bare finne en større bag, for når snacks, ladere, iPad og de tingene jeg bruker til vanlig skal med har jeg ikke plass. Skal kjøpe noe kjeks og annen snacks i morgen som kan ligge i bagen uten å bli dårlig. Tenkte også å kjøpe sånn pulver iste også, inneholder en del sukker og kan blandes rett i drikkeflaska på sykehuset :happy:

Pulver-iste var lurt ja!

Noen som har prøvd de nye high waist boxere fra Pierre Robert? Tenkte å kjøpe inn et par av dem, de så ut til å "holde inn" litt etter fødselen;)

Noen som har prøvd de nye high waist boxere fra Pierre Robert? Tenkte å kjøpe inn et par av dem, de så ut til å "holde inn" litt etter fødselen;)
Ikke prøvd den, men kjøpte inn to stk. Som er sømløse og høye i livet for hold-in effekt. Vet ikke merke, men kjøpte de fordi de var billige og fant de på Rusta av alle steder!

1uke til termin i dag og bagen er ferdig pakket:). Må bare se over å kanskje kjøpe inne litt snacks til fødebagen:). Hvordan har dere andre gjort det med bager/sekker? Jeg har pakket en sekk jeg tenkte jeg skulle ha med under fødsel som inneholder et skift til meg og barnefar,toalettmappe,innesko og litt drikke/snacks. I tillegg har jeg en bag med klær til meg og babyen som jeg tenkte evt kan ligge i bilen frem til vi kommer over på barsel. Erfaringsmessig fra sist så hadde jeg med alt for mye og det er jo ikke alt man trenger under fødselen. Kamera må jo med da:).

Back
Topp