Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste blir anbefalt å ha den klar ca 3 uker før termin så man slipper å hastepakke når fødselen starter. Greit å ha et klart hode når man pakker å man får med seg det man trenger. Og er vel ikke alle om vil overlate den pakkingen til barnefaren eller den som skal være ledsager på sykehusetHvor tidlig pakker dere fødebag?
Har nesten ikke tenkt på det enda engang, men jeg har heldigvis god tid fortsatt 6 uker til termin
Får vel snart begynne å tenke på det da enda tre uker til jeg er 37 fullgåtte så får god tid til å tenke på detDe fleste blir anbefalt å ha den klar ca 3 uker før termin så man slipper å hastepakke når fødselen starter. Greit å ha et klart hode når man pakker å man får med seg det man trenger. Og er vel ikke alle om vil overlate den pakkingen til barnefaren eller den som skal være ledsager på sykehuset
Jeg har tenkt en god del på hva jeg skal ha med, men ikke fysisk pakket enda. Tror jeg skal pakke når jeg runder 37 uker. (Vi bor bare 10 minutter unna sykehuset, så mannen får heller kjøre hjem å hente litt ting og tang om det plutselig skulle gå unna her før 37 uker, noe jeg håper virkelig ikke skjer, hehe...)Hvor tidlig pakker dere fødebag?
Har nesten ikke tenkt på det enda engang, men jeg har heldigvis god tid fortsatt 6 uker til termin