Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Drømmeren
Er bare bursdag en gang i året , å den dagen er hans..
Da får han kose seg[:D]
ORIGINAL: Mamsen t gullungan
Her blir det også kake på bursdagen! [:)]
Får jo ikke sukker og usunn mat til vanlig!
Fest er fest!![8D]
ORIGINAL: mor80
kjenner jeg blir litt provosert over de som ikke vil gi kake til ungene på bursdagen..det spiller ingen rolle for tennene sin skyld om de får i seg litt søtt..er jo bare å pusse normalt etterpå.. dessuten så trenger vi litt sukker.
Men for all del, gjør som dere vil. Her blir det iallefall kake!!!

kjenner jeg blir litt provosert over de som ikke vil gi kake til ungene på bursdagen..det spiller ingen rolle for tennene sin skyld om de får i seg litt søtt..er jo bare å pusse normalt etterpå.. dessuten så trenger vi litt sukker.
ORIGINAL: novembermams
Her blir det kake på lillemann, bekymrer meg ingen ting for litt kake på bursdagen hans! I barnehagen tenkte jeg skulle lage grove vaffler eller lignende så kan de få et hjerte eller to hver[:)]
ORIGINAL: TonjeJenta
haha.. må jo bare le da. DET er jo også noe å la seg bli provosert over... [:D][:D]
FY SØREN som jeg mishandler barnet mitt fordi jeg vurderer å skippe sukkerbomber og velge litt sunnere alternativer frem til hun begynner i barnehagen (og vil bli påvirket).
Skulle nesten vært tatt i fra ungen vøtt.....
Nei. Tror nok hun skal heller få no vafler med hjemmelaget jordbærsyltetøy eller muffins eller slikt. Bursdagen er uansett kun for oss voksne og vi har ALDRI kaker med krem ellers heller. Vi spiser ikke bløtkake i vår familie nemlig.
ORIGINAL: novembermams
Her blir det kake på lillemann, bekymrer meg ingen ting for litt kake på bursdagen hans! I barnehagen tenkte jeg skulle lage grove vaffler eller lignende så kan de få et hjerte eller to hver[:)]
har du en god oppskrift?
har en i boka til mamma, men husker ikke åssen den smaker.... så vet ikke om den er veldig god sånn egentlig.[:)]
ORIGINAL: Minismurf
haha.. må jo bare le da. DET er jo også noe å la seg bli provosert over... [:D][:D]
FY SØREN som jeg mishandler barnet mitt fordi jeg vurderer å skippe sukkerbomber og velge litt sunnere alternativer frem til hun begynner i barnehagen (og vil bli påvirket).
Skulle nesten vært tatt i fra ungen vøtt.....
Nei. Tror nok hun skal heller få no vafler med hjemmelaget jordbærsyltetøy eller muffins eller slikt. Bursdagen er uansett kun for oss voksne og vi har ALDRI kaker med krem ellers heller. Vi spiser ikke bløtkake i vår familie nemlig.
Ingen som sier du mishandler barnet ditt for det vel [8|] Men seriøst, - mener du at Tiril ALDRI har fått i seg sukker?? Du selv da? Fruktsukker er ikke alltid så mye sunnere... Kan bli for mye av det og, så som alltid sier jeg alt med måte!