Tips om tilbud og salg på barneutstyr/klær osv

Der var det mye fint:)
Ja, det er masse fint der, og ganske ofte salg! Har blandt annet kjøpt miniaturejakker til begge de to "store" på salg både ein og to gonger. Trur og huske at det er gratis frakt og fra dei, og veldig kjapp levering!
 
Der var jeg i stad. Ble ikke så mye shopping:( Men fikk oversikten over hva de har hvertfall.
Greit det og. Jeg har funnet noe fint der men den andre gangen jeg var der var det mindre, så virker som det er veldig opp og ned. Ei venninne av meg som har termin nå snart har kjøpt ALT av utstyr og klær der :p Men så har hun sikkert vært innom der 50 ganger og :p Hehe
 
Det er 50% på eva ull og silke hos spar kjøp til tirsdag. Til voksne vel og merke, men er vel noen ferske mammaer som trenger å holde seg varme i vinter:)
 
Kan jo nevne det her også!!!

Vi kjøpte Maxi-Cosi CabrioFix med base på Toshov bilrekvesita til rett under 2000,- kr.

Barnas Hus selger samme setet og basen til 3500,-


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kiddies24.de har billige vogner og mye annet!
 
Det er 50% på alt til badet bortsett fra til barn på kid. Hvis noen skal ha noen "vanlige" hånklær til bebisene.(og 50%på oppbevaring hvis noen trenger ting til sortering av bleier, kremer osv:))
 
Har dere foresten vært inne på epla.no? der er det mye fint til bebisene, og dere som er så flinke til å lage, kan jo kanskje få litt inspirasjon:)
 
Det er 50% på alt til badet bortsett fra til barn på kid. Hvis noen skal ha noen "vanlige" hånklær til bebisene.(og 50%på oppbevaring hvis noen trenger ting til sortering av bleier, kremer osv:))

Lurt!
 
Har dere foresten vært inne på epla.no? der er det mye fint til bebisene, og dere som er så flinke til å lage, kan jo kanskje få litt inspirasjon:)


etsy.com litt det sammen bare litt større, men ikke norsk side da.
 
Jeg og :) har gått amokk der innimellom, spesielt i forkant av bryllupet vårt :p og har kjøpt en del foto rekvisitter der som jeg bruker til bryllupsfotograferinger og andre fotograferinger :D
 
Strålende, trenger "ekstradyner" ;-)


Supert!! Men vil bare slenge inn at Spar Kjøp sin knallgode dyne til baby får man til 89kr ;) Minst like god som Kid sin ;)
 
Anbefaler Outlet-butikkene til Barnashus (finnes litt overalt, sjekk nettsiden) fikk masse Reima utstyr til 50% i går, samt 30-50% på masse ulltøy til baby og barn:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp