Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står at de anbefaler å ikke bruke postafen under graviditet, bare høyst nødvendig, i felleskatalogenEn reisesyketablett, som opprinnelig var allergimedisin. Den hadde så kraftige bivirkninger at den ble omgjort til reisesyketablett senere. Bivirkninger var trøtthet, og det dempet også kvalme.
Kan selvfølgelig også være andre bivirkninger som jeg ikke har opplevd, men den er okey mot svangerskapskvalme![]()
Står at de anbefaler å ikke bruke postafen under graviditet, bare høyst nødvendig, i felleskatalogenPrøvde sist svangerskap men funket ikke.
Legen ville gi meg det denne gangen også
Men fikk afipran også.
Enig med deg her!Blir litt provosert av dere som slår opp i felleskatalogen og finner ut at man hverken skal bruke afipran, phenergan eller postafen når man er gravide.. selvfølgelig skal man ikke ta disse preparatene om man er frisk og opplagt, eller bare litt kvalm/uvell.. men er man så dårlig som TS her, så gjør legen en vurdering og da er det den vurderingen man skal gå utifra.. sier legen man skal ta ett legemiddel for kvalmen så gjør man dethar selv hypermesis for 2. gang og det er ikke slik at seaband og ingefærte hjelper alle.. så.. pjuuuu.. dagens utblåsning ;-) mulig en smule hormonella...
Ja, skummelt å ta afipran da når du reagerte på det sistFikk postafen hos legen idag, da jeg reagerte ganske kraftig på afipran![]()
Jeg har ikke snakket om afipran eller phenerganBlir litt provosert av dere som slår opp i felleskatalogen og finner ut at man hverken skal bruke afipran, phenergan eller postafen når man er gravide.. selvfølgelig skal man ikke ta disse preparatene om man er frisk og opplagt, eller bare litt kvalm/uvell.. men er man så dårlig som TS her, så gjør legen en vurdering og da er det den vurderingen man skal gå utifra.. sier legen man skal ta ett legemiddel for kvalmen så gjør man dethar selv hypermesis for 2. gang og det er ikke slik at seaband og ingefærte hjelper alle.. så.. pjuuuu.. dagens utblåsning ;-) mulig en smule hormonella...
I felleskatalogen står det på omtrent alle medisiner. Finnes steder å slå opp som er mer riktige/nøyaktige og ikke en helgardering for søksmål fra produsentene...Står at de anbefaler å ikke bruke postafen under graviditet, bare høyst nødvendig, i felleskatalogenPrøvde sist svangerskap men funket ikke.
Legen ville gi meg det denne gangen også
Men fikk afipran også.
Jeg setter pris på alle tips og råd jeg fårviktig at alle har forskjellige meninger, tenk så kjedelig verden ellers hadde vært
![]()
Postafen funker veldig bra så langt, har fått i meg et lite måltidså så langt er jeg storfornøyd
![]()
Så braJeg setter pris på alle tips og råd jeg fårviktig at alle har forskjellige meninger, tenk så kjedelig verden ellers hadde vært
![]()
Postafen funker veldig bra så langt, har fått i meg et lite måltidså så langt er jeg storfornøyd
![]()