Tippetråd *barnets kjønn*

**AM**

Elsker forumet
Hadde vært morro å hatt en tippetråd på hvilket kjønn vi tror vi venter/hva magefølelsen sier. Så kan vi ta den frem igjen etter ordinær ul å se om vi trippet rett. Noen som tør bli med?

Jeg har en følelse for at jeg kommer til å få en gutt til. Ser liksom bare for meg at jeg blir gutte-mamma

*Oppdatert*

Jeg har tippet feil for andre gang. I første svangerskap tippet jeg jente, og fikk gutt. Denne gangen hadde jeg guttefølelse, men ser ut til at vi får ei jente. Så tror bare jeg skal la være å tippe mer, jeg hehe

 
Tipper gutt! Er guttemamma fra før, så vet ikke om noe annet <3
 
veldig tidlig å tippe syns jeg....men har en liten jente-følelse =)

men denne gangen vurderer jeg å ikke vite kjønnet på forhånd!
 
Jeg tipper at det er enda en jente på vei, sambo tipper gutt! Sist gang var det motsatt (jeg tippet gutt og sambo tippet jente) han fikk retter kjempenysgjerrig!!

******oppdatert******

Vi venter en jente til! Sambo ombestemte seg rett før vi skulle inn på UL og sa at han var skråsikker på jente:-p Jeg var ganske sikker hele tiden jeg! Svangerskapet har vært identisk med forrige og alle kjerrigråd og tester jeg har tatt har vist jente
 
Tipper gutt jeg også. Og det tror visst sambo også. 
Sist tippet jeg også gutt, og han jente, og da fikk han rett.

Spennende denne gangen da. :) 
 
Jeg tror vi venter en gutt! Og det er helt rart, for jeg er nesten sikker på det;)
 
Mmmmm...................
Holder en liiiten knapp på jente!!!

-----------------------------------------------
Oppdatert!
Den aller første magefølelsen stemte!
 
Jeg er nesten helt sikker på at det blir ei jente til :-)

-----oppdatert------

Magenfølelsen var rett for andre gang! Blir ei JENTE til :D
 
jeg tipper gutt :) hadde skikkelig følelse på jente sist gang og det var jente men denne gangen har jeg egentlig ingen spesiell følelse så da tipper jeg gutt :)
 
Tipper gutt egentlig, men samtidig er dette svangerskapet veldig annerledes i forhold til da jeg gikk med min lille gutt :P så skal bli spennende å se til fødselen ;)
 
Jeg tipper jente...

Vi hadde sex noen dager før el og symptomene er akkurat som da jeg gikk med jenta mi.

Og så er det litt vanskelig å forestille seg noe annet enn det jeg kjenner til fra før... Hva i all verden gjør man med en gutt liksom, jente er jo det jeg kan...

Men jeg blir glad uansett hva jeg får, er mer spent på HVEM jeg får og om jeg får... :-/
 
Har hatt en følelse av at det blir gutt fra før jeg ble gravid ;) og i flg kinesisk fødekart blir det gutt. Men nå som sv.skapet er anderledes enn sist, tror jeg det blir jente. Har en gutt fra før.
 
Jeg tror det blir jente her, å blir det 2 tror jeg det blir 1 gutt og 1 jente :) Blir spennende å se :)
-------------------------
Å venter jente :)
 
Er nesten helt sikker på at det blir en jenteemoticon
Var sikker på at det var en gutt sist, og hadde rett :)
 
hmmm....Jeg har følelse på gutt. Alle mulige tester sier litt forskjellig, så vanskelig å si. Ei på jobben som kan lese i hender mener det blir en gutt, og at alt kommer til å gå bra i svangerskapet....så krysser fingrene for at hun har rett, selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal tro :) hehe
 
Har en følelse på gutt, testen sa gutt også, kinesisk kalender mener jente. Vi får se :)

***oppdatert***
Hadde rett, det blir en liten gutt ifølge ultralyd :)
 
Back
Topp