Tippetråd *barnets kjønn*

har alltid trodd jeg bare skulle få gutter, men nå er jeg litt i tvil;) er skikkelig kvalm i dette svangerskapet, det vR jeg ikke sist, da fikk vi en gutt :)
 
Tipper gutt! Veldig ulikt forrige svangerskap :-)
 
Jeg tipper det er en liten gutt inni her, alt er så forskjellig i forhold til di to andre og det er jo to jenter da;) så det haddé jo vert stas og da, men en liten gutt;)
 
Jeg har jente følelse:)
 
Jeg tror jeg får en jente.
Sambo tror det blir gutt, men det er vel mer et ønske enn en realitet. Vi kommer begge fra en jenterik familie ;)

Men vi skal ikke vite det ved ul. Så det blir veldig spennende!!
 
Tror det blir gutt..så da blir det sikkert jente 
 
Jeg tipper gutt, har en fra før. Har ingen følelse på hva dette kan bli men når man ser på våres familier så blir det nok gutt :)

*Oppdatert*
Her blir det jente :D
 
Jente ;)
 
Jeg tipper at jeg har en jente i magen. Mannen håper på at det er en gutt.
 
Hadde skikelig guttefølelse sist og da ble d gutt, nå er det annerledes så tipper jente:)
 
Jeg pleier ofte å få en følelse av hva andre skal ha, og det stemmer som oftest. Men med meg selv er det noe helt annet. Ingen særlig magefølelse verken ene eller andre veien. Jeg holder en ørliten knapp på at det blir en jente, men greier ikke helt å slå fra meg tanken om at vi kan få se et lite vedheng på UL heller:) Mamma og ene lillesøsteren min derimot, er overbevist om at det blir jente.

Uansett blir det mest spennende å se hvilken person som kommer, ikke kjønnet:)
 
Her dt tippa ca. 70% gutt og 30% jente :D
Fikk nemlig beskjed at en trodde det var jente, for jentene stjeler skjønnheten til mor!!!
Joda, tusen takk for det liksom! hahahahah

Selv tror jeg at det blir gutt, men...
 
Har en liten følelse om at det blir en gutt her :) Vært veldig koselig med en liten jente da, sluppet å være eneste jenta i gjengen, hehe. Guttemamma fra før, men får bare vente å se! Kos blir det uansett hvilket kjønn
 
Jeg tror det blir en jente her. Vet ikke helt hvorfor, har bare en jente følelse ;)
 


Skytten84 skrev:
Tipper gutt! Er guttemamma fra før, så vet ikke om noe annet <3


<3 :) samme her
 
jeg gjetter...hmmm...jente kanskje :) som så mange andre her skriver så er det kun det jeg kjenner til fra før så hvis det blir en gutt så starter jeg helt fra scratch føler jeg :p
 
Jeg er så veldig delt.
Med guttungne var det ingen tvil, da var jeg helt sikker på at det var en gutt, så vi handlet inn gutteklær før vi viste noe :P

Jeg tror at mannen bare kan produsere gutter, samtidig som jeg har en pitteliten jentefølelse.
Så, dette er VIRKELIG spennende :D
Bare 8 dager igjen til ul :D
 
Jeg tipper det gjemmer seg en liten guttebaby i magen denne gangen. Har en skikkelig guttefølelse, uten at jeg vet hvorfor ;) Fikk ei jente i 2010, så det blir spennende å se :)
 
Back
Topp