Tippetråd *barnets kjønn*

Har en følelse av at det er en liten gutt som gjemmer seg i magen denne gangen :) Har ei jente fra før så det blir spennende å se :)
 
Magefølelsen sier voldsomt jente..... Føles så "opplagt"... Hadde jentefølelse sist også, men ikke like sterk... Med et forbehold så tipper jeg JENTE....
 
Hmm...

Tror jeg må tippe gutt jeg...
Har hatt en sinnsyk jentefølelse frem til nå, men det hadde jeg sist også, og nå har den gått mer over til en guttefølelse.....
 
Tror jeg må tippe GUTT jeg...

Har hatt en sinnsyk jentefølelse frem til nå, men det hadde jeg sist også, og nå har den gått mer over til en guttefølelse.... Gleder meg VELDIG til 1.mars når jeg får resultatet!!!
 
Tidlig i svangerskapet var jeg sikker på at det er en gutt, men så er det blitt endret til jentefølelse. Jaja, skal på ultralyd til mandag, så da får vi se. ;)
 
Tidlig i svangerskapet var jeg sikker på at det er en gutt, men så er det blitt endret til jentefølelse. Jaja, skal på ultralyd til mandag, så da får vi se. ;)
 
Med to gutter fra før så tipper jeg gutt igjen!
Ikke at det trenger å ha noe å si, men dette svangerskapet er kliss likt de to forrige, og magen er helt lik!
 
her sitter begge med en sterk guttefølelse, tiden vil vise!
 
her sitter me begge med en sterk guttefølelse, tiden vil vise!!
 
Føler eg er guttemamma, så tipper enda en gutt
 
Vi har hele tiden vært sikre på at det er gutt...helt frem til ultralyden sa jeg var blitt gravid 5 dager etter jeg så kjæresten...(jentesvømmere overlever lengst der inne)...
 
Vi har hele tiden vært sikre på gutt...helt til ultralyden sa jeg var blitt gravid 5 dager etter jeg så kjæresten...(jentesvømmere overlever lengst der inne) glad uansett hva :)
 
Tipper gutt....har jente fra før :)
 
Jeg er sikker på at det blir en jente denne gangen, så det blir spennende å se på UL neste uke. Blir skikkelig overrasket hvis det viser seg at det er en gutt ;-)
 
Back
Topp