Tippe kjønn

Siterer meg selv...den viste jente. Akkurat som magefølelsen min. Så det blir veldig spennende å se! :D
Vil du legge ut bilde? Var den tydelig rosa eller en mellomting mellom blå og rosa? :joyful: Var den tydelig så vurderer jeg å kjøpe selv :hilarious:
 
Vil du legge ut bilde? Var den tydelig rosa eller en mellomting mellom blå og rosa? :joyful: Var den tydelig så vurderer jeg å kjøpe selv :hilarious:

Tydelig rosa, vil jeg si!
 

Vedlegg

  • Lwj+uNUjTZOBoznD9YE+2w.jpg
    Lwj+uNUjTZOBoznD9YE+2w.jpg
    44,7 KB · Visninger: 37
Tenker automatisk lillebror hver gang jeg tenker på den lille, ser uten å tenke meg om på guttetøy osv., men er usikker om det er pga. det er mer spennende siden vi har jente fra før eller om det er underbevisstheten som prøver å fortelle meg noe. På en annen side føler jeg meg veldig som jentemamma, så det er ikke godt å si :hilarious:
 
Har faktisk ingen følelse på hva det blir..? :hilarious: Kinesisk fødselskart sier gutt, men jeg håper på jente. Mannen håper gutt såklart :angelic:
Men uansett hva som kommer så blir jeg like glad :Heartred Vi skal GARANTERT vite kjønnet!
 
Tipper gutt, men håper på jente siden jeg har gutt fra før.
 
Ifølge det kinesiske fødselskartet skal jeg få gutt. Det er egentlig ganske fint, da jeg bare har et guttenavn og ingen jentenavn....
 
Skal alle vite kjønn?
Jeg har visst kjønnet med de to siste barna, ikke de to første. Tror nok mannen ønsker å vite om vi får sjansen, men jeg leker litt med tanken på å ikke vite.

Jeg har veldig lyst til å ikke vite :) Så foreløpig er jeg innstilt på det. Samboeren vil gjerne vite, men sier han kan være med å ikke vite hvis jeg har veldig lyst. Så i utgangspunktet vil vi ha en overraskelse, men vi får se. Sist var jeg så innmarri sikker på at det var gutt. Babyen var alltid gutt når jeg drømte at den var kommet ut. Så da var jeg bare nødt til å vite, for hvis det skulle vise seg å være jente, så ville jeg trenge tid til å venne meg til det :hilarious: Det var en liten gutt da, så drømmene var sanne den gangen :dummy: Så ja, hvis det blir sånn igjen, så må jeg kanskje vite, men satser på å ikke vite :)
 
Tipper gutt denne gangen og :)
 
Jeg har absolutt ingen følelse av hvilket kjønn det blir! Blir spennende å se.
 
Jeg må vite kjønn. Jeg har gutt fra før så jeg vil ha jente, jeg tror mer og mer at det er jente fordi jeg er så dårlig. Men barnefaren har bare gutter fra før så blir nok en gutt til.
 
Tipper jente.sist fikk jeg gutt, og da var jeg ikke kvalm, men veeeeeldig trøtt, veldig tissetrengt fra før testen var svaaak positiv. Puppene vokste veldig fort tidlig, og ble store.
Denne gangen dør jeg av kvalme, fra uke 5 en gang.lite tissetrengt, ikke sååå trøtt som sist. Puppene har vokst minimalt til nå.

Håper også litt på ei jente (men like glad for en perfekt gutt), da jeg føler meg enda mer som en jentemamma, og har hatt jentenavnet klart så lenge jeg kan huske, men guttenavn er umulig å velge. Men hadde nok vært kjekt med en lillebror til storebror, og vi har jo en del klart til gutt fra sist.

Alt for lang avhandling. Unnskyld hadde følelsen på gutt sist, og det ble gutt
 
Jeg klarer bare å finne jentenavn jeg liker. Så da blir det garantert en gutt Uten tvil mest gutter i slekta til mannen min så ligger godt i genene
 
Back
Topp