Tippe kjønn

Tror det blir én, en gutt. Har gutt og jente fra før. Tippet feil med dem begge, så gjenstår å se om jeg gjør det nå også :p
 
Jeg har alltid sett for meg at jeg kommer til å få tvillinger :D etter å ha prøvd lengd og vært gjennom prøverørsforsøk blir jeg virkelig bare glad hvis det er to der, men også supertakknemlig og glad så lenge det kommer en :Heartred
Jeg har en følelse på jente :happy:
 
prøvde den sist. Fargen blei ubestemmelig mellom blå og rosa. Var vanskelig å tyde. Nå endte det i MA da, så vet heller ikke hva kjønnet var.
De safer vel med lilla, så kan man tolke det selv lissom :hilarious:
 
De safer vel med lilla, så kan man tolke det selv lissom :hilarious:
Ja, den var på en måte det. Men deler av den gikk mer o blå og andre delen i rosa. Skal se om eg finner bilde av den :hilarious:
 
Her er min etter sist. Vet dessverre ikke hva kjønnet var, men testen er ganske defus :hilarious:
 

Vedlegg

  • D16A96D6-01AE-4C5C-AC4C-13304229CBD3.jpeg
    D16A96D6-01AE-4C5C-AC4C-13304229CBD3.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 45
Er nok ei jente, har bare jenter fra før.
 
Tipper gutt, da jeg har sett for meg at jeg kun får gutter (Har en gutt fra før og er selv eneste jenten med 5 brødre).
Men av en eller annen grunn har jeg en liten magefølelse på jente :happy:
 
Tipper gutt, da jeg har sett for meg at jeg kun får gutter (Har en gutt fra før og er selv eneste jenten med 5 brødre).
Men av en eller annen grunn har jeg en liten magefølelse på jente :happy:
Det er mannen som avgjør kjønnet :) Spiller altså ingen rolle hvor mange gutter det er på din side av familien :D
 
Det er mannen som avgjør kjønnet :) Spiller altså ingen rolle hvor mange gutter det er på din side av familien :D

I know;) Men i og med at jeg aldri fikk lillesøsteren jeg hadde lyst på, så er det typisk at jeg ender opp med 3 gutter også :p men ser ikke på det som noe negativt heller da :cool::D
 
Back
Topp