Tippe kjønn

Vi har ei jente fra før av, så mannen håper på gutt. Uansett blir vi selvsagt like glad for både gutt eller jente begge to. Hadde vært praktisk med ei jente til pga alle klær osv. vi har liggende, men hadde vært gøy å oppleve og være foreldre til en gutt også. Har guttenavn klart, men veldig usikker på jentenavn nå som vi har brukt favorittnavnet. Utover det har jeg ingen ordentlig følelse enda om hvilket kjønn den lille er, kanskje det kommer senere. Blir spennende på oul om vi får se kjønnet :)
 
Har to av hver fra før, med første var jeg sikker på det var ei jente. Kunne ikke være gutt i mitt hode. Sist tok jeg feil, tippa gutt. Har litt guttefølelse denne gangen og.
 
Med første trodde jeg det var jente. Var gutt. Med andre trodde jeg på gutt (tross helt ulikt svangerskap). Var jente. Denne gangen tror jeg på jente, så da blir det vel gutt da :D
 
Last edited:
Nå har det kommet annhver gutt og jente,så følger jeg det blir det jente denne gangen. Aner virkelig ikke men har kun jentenavnet helt klart
 
Begynner å få mer jentevibber nå, til tross for at jeg hadde magefølelse på gutt ved positiv test:wideyed:
 
Tror egentlig det er gutt- aner ikke hvorfor :p
Har fått erfare blant venner at det er bare halvparten av dem som gjetter riktig :hilarious: så får vente å se!
 
Jeg vet ikke. Men vi ønsker oss mest ei jente, uten at vi helt vet hvorfor. Og så har vi jo alt klart etter jenta vi mistet i sommer. :Heartred
 
Skal alle vite kjønn?
Jeg har visst kjønnet med de to siste barna, ikke de to første. Tror nok mannen ønsker å vite om vi får sjansen, men jeg leker litt med tanken på å ikke vite.
 
Kinesisk fødselskart sier jente, men tipper egentlig gutt. Veldig likt så langt med førstemann (gutt), så får se hvordan det blir videre:joyful: hadde vært hyggelig med en av hver da, men alt er velkomment:Heartred
 
Skal alle vite kjønn?
Jeg har visst kjønnet med de to siste barna, ikke de to første. Tror nok mannen ønsker å vite om vi får sjansen, men jeg leker litt med tanken på å ikke vite.
Vi har en av hvert kjønn så hadde vært sååå gøy å ikke vite. Men jeg er svært usikker på om jeg klarer å ikke vite det. Er litt for planleggende og sånn til det. Min samboer ønsker å ikke vite det, men er med på å vite det også. Mannfolk. Hehe
 
Skal alle vite kjønn?
Jeg har visst kjønnet med de to siste barna, ikke de to første. Tror nok mannen ønsker å vite om vi får sjansen, men jeg leker litt med tanken på å ikke vite.

vi har en av hver fra før, så jeg har lyst til å ikke vite. Men mannen vil vite, så vi får se hva vi blir enige om:D
 
Skal alle vite kjønn?
Jeg har visst kjønnet med de to siste barna, ikke de to første. Tror nok mannen ønsker å vite om vi får sjansen, men jeg leker litt med tanken på å ikke vite.
Leker litt med tanken jeg også... Vi visste ikke med min første. Det var helt spesielt!
 
Spent på denne. Kom i posten i går. Tar den til lørdag, mindre styr på morningen da :hilarious:
 

Vedlegg

  • 19194BC6-4CD8-49DB-BA6E-9589923F1FC4.jpeg
    19194BC6-4CD8-49DB-BA6E-9589923F1FC4.jpeg
    34,6 KB · Visninger: 18
Back
Topp