Tippe kjønn

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hva tror dere den lille blir? Gutt eller jente?
Noen som tror de får mer enn en?

Jeg tror det er en i magen min, og jeg tror det blir en gutt

Jeg tror det er ei jente..
Gubben tror det er 1-2 babyer :hilarious: (jf. CB digital (1-2 uker)) hahaha!! Han ønsker ei jente.

Tipper gutt, og jeg har egentlig alltid sett for meg to, men tror og «håper» at det kun er en :joyful:

Jeg har jente og gutt fra før, og det skulle ikke forundre meg om dette også er ei jente. Grunnen er kvalmen/uggenheten som var mye mer tilstede da jeg gikk med min datter, enn da jeg gikk med min sønn. Da var jeg i «uforskammet bra form» som min venninne så fint sa :D Jeg kan ikke klage nå heller, men kvalmebølgene og trettheten er så absolutt mer tilstede enn sist:angelic:

Tipper jente :Heartred kun fordi det stemmer med det kinesiske fødselskartet og det stemte med storebror også :D

Kjæresten har sakt han skal kjøpre på med tvillinger. Å slik det kan se ut i fra symptomer og tester, så blir jeg ikke forfær hvis det er mere enn 1 der inne, samt alderen spiller jo også litt inn. Skal på tidlig ul på nyåret håper jeg. Hvis ikke må det være jente pga kvalmen. Har da 3 jenter og 1 gutt, så hadde vært kjekt med gutt da :) er så mye mindre drama med dem :hilarious::hilarious:

Kinesikefødselskartet sier gutt, eg tror det blir jente. Sambo har ei jente fra før og eg to gutter. Med de andre har eg vært ekstremt kvalm fra før eg testa positivt. Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Jeg tror jente. Var veldig dårlig da jeg venta gutt, og nå starter det enda tidligere..:facepalm: Håper det ikke blir verre enn sist gitt!

Kinesikefødselskartet sier gutt, eg tror det blir jente. Sambo har ei jente fra før og eg to gutter. Med de andre har eg vært ekstremt kvalm fra før eg testa positivt. Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt.

jeg har to gutter fra før, ikke spesielt kvalm. Veldig kvalm denne gangen :hilarious:

Det kinesiske fødselskartet sa forøvrig at jeg skulle fått jente med begge gutta mine..nå sier det gutt :rolleyes: haha

Vi har en gutt fra før av, og jeg er nok en typisk guttemamma.. Velger allikevel å tippe på jente denne gangen ;) hadde vært veldig koselig med en av hver:Heartred

Back
Topp