Ting vi ser frem til å kunne gjøre igjen etter graviditeten

Elli<3

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Aprilspirene 2023
Hei! For mange begynner graviditeten å bli litt tung og med mye plager. Har selv termin 1.desember og begynner å bli litt smålei av å gå gravid nå:shy:
Tenkte derfor det kunne være litt artig å skrive opp ting vi ser frem til/gleder oss til å kunne gjøre igjen når vi ikke er gravid:happy:

Min liste:
-Spise salami igjen!
-Spise salt kjeks med white castello ost og spekemat:cat:
-Gå med vanlige klær(og bukser)!
-Kunne sove i akkurat den stillingen jeg vil.
-Kunne ligge flatt uten å få fæl halsbrann:confused:

Spent på å høre deres ting, hva ser du frem til å endelig kunne gjøre igjen? :Heartred
 
Spise medium biff og roastbeef :joyful:
Og ligge mer på magen og ryggen.
 
Signerer deg på spekemat, White Castello og vanlige klær:woot:
I tillegg savner jeg å kunne sitte med føttene i buddha-stilling i sofaen uten å få smerter i bekkenet:rolleyes:
 
Spise salami!
Ligge på magen ❤
At kroppen ikke skal være så tung og vond!!!
 
Desember kan ikke komme fort nok, er ganske lei allerede så håper de to neste mnd flyr avgårde! ser frem til å kunne:
- Sove i en behagelig stilling uten å måtte ordne og styre for å få det til.
- Spise spekemat og brie.
- Forhåpentligvis få igjen litt mer tålmodighet og føle meg litt mer som meg selv.
 
Salami og myke oster!
Rød biff og rødvin
Trene, trene og trene

..og ikke minst; leke med ungene ute og på gulvet igjen!!! :woot::Heartred
 
Bøye meg :shifty:
 
Savner veldig å kunne gå! Nå vagger jeg bare, og går tregere enn damer med rullator:hilarious:
Vil kunne gå til butikken uten smerter, gå opp bakler i normalt tempo igjen:rolleyes:
 
Savner veldig å kunne gå! Nå vagger jeg bare, og går tregere enn damer med rullator:hilarious:
Vil kunne gå til butikken uten smerter, gå opp bakler i normalt tempo igjen:rolleyes:
Jaa, samme her! Og å kunne leke/gjøre mer med sønnen min:Heartblue
 
Bli meg selv igjen og få tilbake overskudd og energi :)
 
- ha mer energi og overskudd
- få kroppen min tilbake
- sove komfortabelt
- spise spekemat
- bøye meg
 
- Slippe de kroppslige smertene og plagene.
- Å ikke være så hormonell og nærtakende.
- Sove på ryggen og magen.
- Spise all mulig sushi, ost og spekemat.
 
Jeg gleder med til å kunne gå igjen!
Spekemat
Klær som passer
Fungere i hverdagen
 
Sova :hilarious: men får vell ikkje heilt det tilbake med det førsta :happy:

Men idag kjente eg veldig på den følelsen at eg kunne tenkt meg å tatt av magen å hengt den på ein knagg for ei stund:hilarious: e jo berre i veien! Så å bli kvitt den e vell det eg glede meg mest til, sjøl om det e jysla kos med masse liv og baby inni der :love017
 
Kunne røre meg slik som jeg ønsker, bruker ha en ganske grei fysikk. Nå er det hvalross og pust og pes bare av å gå opp trappa:bored: Savner å ha ei midje og å kunne ligge på mage. Bruker aldri ligge på magen, men har iaf muligheten om jeg skulle ville:woot:
Mat og alkohol er ikke så farlig med, men trives bedre med å ha kontroll over egen kropp uten at noen påvirker den. Fremforalt å ha bæsjerutiner:hilarious:
Og jeg gleder meg til sex med mannen der ikke alt handler om å avle! Etter snart 5 år har vi havnet i en kjip trall som vi må lære oss å komme ut av. Skal bli et spennende liv fremover der det handler om oss, og ikke bare «babymaking»:(

Ble visst en del på lista alikevel :happy: Skal si jeg gleder meg til ost og kjeks-kveld med mann og barna i romjula som vi bruker.

Sist men ikke minst: ligge henslengt i soffan akkurat som jeg ønsker, nå er det 90°-vinkel rett opp eller hengslende over et fjell av puter for å kunne ha en behagelig stilling for rygg/kropp. Hate it:shifty:
 
Last edited:
Å kunne leve som normalt igjen!
Men høydepunkter blir nok roastbiff, vin, alle typer mat og å bli kvitt den j@#$%*la halsbrannen :singing:
 
Å kunne få sovne først uten å bli vekket x-antall ganger etterpå av mannen fordi han ikke får til å sove fordi jeg snorker og bråker som en gigantisk dinosaur :bag:
 
Hei! For mange begynner graviditeten å bli litt tung og med mye plager. Har selv termin 1.desember og begynner å bli litt smålei av å gå gravid nå:shy:
Tenkte derfor det kunne være litt artig å skrive opp ting vi ser frem til/gleder oss til å kunne gjøre igjen når vi ikke er gravid:happy:

Min liste:
-Spise salami igjen!
-Spise salt kjeks med white castello ost og spekemat:cat:
-Gå med vanlige klær(og bukser)!
-Kunne sove i akkurat den stillingen jeg vil.
-Kunne ligge flatt uten å få fæl halsbrann:confused:

Spent på å høre deres ting, hva ser du frem til å endelig kunne gjøre igjen? :Heartred


Hei.

Jeg savnet og salami lenge helt til jeg nylig fant en i butikken der det stod bakpå at den var sikker for gravide! Grillstad fersk salami. Den er nemlig kokt!
 
Back
Topp