Ting vi ser frem til å kunne gjøre igjen etter graviditeten

Gleder meg mest til:
- å kunne sove i den stillingen jeg vil
- kunne spise speke mat når man har lyst på
- at mat jeg liker til vanlig ikke smaker ekkelt

- kunne spille innebandy kamp:joyful::hilarious:
 
Gleder meg aller mest til vin/øl og kunne trene ordentlig igjen. Lurer på å ta med meg en sånn liten vinflaske man får på flyet i fødebagen som en premie til meg selv etter at jeg har trykket henne ut - men tenker at det kanskje ikke er så populært blant jordmødrene:hilarious:
*Spøk*
 
Gleder meg til å få puste igjen!!
 
Litt lengre fram i tid dette da, men jeg gleder meg sykt til å handle meg masse nye klær til våren/sommeren - jeg har vært gravid elr ammet siden sommeren 2019, og har gått i «gamle» klær siden, kjøpt en str større ect..
Nå gleder jeg meg sykt til å finne fine og litt mer passende klær igjen :hilarious::joyful:
 
Gledeleg sinnsykt til å sove på magen igjen. Ser frem til Jul og spekemat. Ikke minst Pizza Parma med serranoskinke og parmesan.
Gleder meg til å kunne plukke opp ting fra gulvet uten å måtte sette meg helt ned i knebøy og til og med da ha dårlig samvittighet for at jeg «klemmer» babyen.
Gleder meg til å ikke høre pusten min hele tiden:laughing002 føler jeg peser som et lokomotiv.
 
Åh, det er vel ganske mange ting. Spekeskinke, biff og cider står høyest på matmenyen, kunne bøye meg, sove godt uten å våkne, ha normal strl på meg selv igjen, kunne ha s*x i misjonæren uten å svime av :angel4
ha normalt blodtrykk og jernlager igjen, og at hormonnivåene ikke er så out of whack, nå er jeg så tørr som jeg aldri har vært før.
Også trene igjen da... selv om jeg vet at jeg mest sannsynlig IKKE kommer til å ha tid til å trene tre timer om dagen lenger på en god stund.
 
Gledeleg sinnsykt til å sove på magen igjen. Ser frem til Jul og spekemat. Ikke minst Pizza Parma med serranoskinke og parmesan.
Gleder meg til å kunne plukke opp ting fra gulvet uten å måtte sette meg helt ned i knebøy og til og med da ha dårlig samvittighet for at jeg «klemmer» babyen.
Gleder meg til å ikke høre pusten min hele tiden:laughing002 føler jeg peser som et lokomotiv.
Men det kan du vel spise? Skinka blir jo stekt i ovnen på over 200 grader? Eller tar du den på etterpå?
 
Men det kan du vel spise? Skinka blir jo stekt i ovnen på over 200 grader? Eller tar du den på etterpå?
Ja, hender jeg spiser den om den er stekt.
Men savner å bare ha revet parmesan uten å tenke på om den er pasteurisert eller upasteurisert og om den skal varmebehandles eller ikke. Spise spekemat. På noen pizza så tar en bare på skinka i ovnen og varmer den litt rett før servering.
 
Ja, hender jeg spiser den om den er stekt.
Men savner å bare ha revet parmesan uten å tenke på om den er pasteurisert eller upasteurisert og om den skal varmebehandles eller ikke. Spise spekemat. På noen pizza så tar en bare på skinka i ovnen og varmer den litt rett før servering.
Enig! Pizza parma er best med fersk spekeskinke og en haug parmesan:woot: har planer om å kjøpe det på vei hjem fra barsel når den tid kommer:hilarious:
 
Enig! Pizza parma er best med fersk spekeskinke og en haug parmesan:woot: har planer om å kjøpe det på vei hjem fra barsel når den tid kommer:hilarious:
Tror jeg skal gjøre det samme:hilarious:
 
Gleder meg helt sykt til en god biffmiddag!
En iskald Juicy IPA:rolleyes:
Bli kvitt bekken- og symfysesmerter!!!
 
Gå normalt!!!! :eek:
 
^ Hehe! :D

Gleder meg til å kunne ta en lang og god gåtur med hundene uten at det stikker i lysken eller korsryggen streiker.
 
Kunne snu meg i senga uten å vekke halve nabolaget. Og spise/drikke (nesten) hva jeg vil igjen :happy:
 
Spise enorme mengder lakris!! Fått lakris på hjernen nå de siste dagene, og klarer ikke tenke på annet:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp