Ting vi ser frem til å kunne gjøre igjen etter graviditeten

Savner medium elgbiff :joyful:
Og generelt spise/drikke det jeg vil uten å bli kvalm, elr tenke på at det skader baby:shy:

Ellers savner jeg å bli litt sprekere igjen, etter 2 ganske tette (og et rimelig stillesittende år innimellom) så er kondisen lik 0 :rolleyes:
 
  • Sove på magen ❤️
  • Sex!
  • Spekemat
  • Snusen…
  • Vin og ei kald øl!
  • Gå med vanlige bukser!
  • Bruke kroppen som normalt :)
 
- Få tilbake kroppen min aleine selv om det blir forhåpentligvis noen måneder med amming så gleder jeg meg til at ingen andre er avhengig av kroppen min :D (ble gravid før første var ferdig med amming så kjenner ekstra på dette:bag:)
- SPEKEMAT
- ost kjeks og vin
 
*Ost og spekemat + ett glass vin til :)
*Klare å se når jeg shaver meg
*sove på magen
*sitte og ligge godt igjen
 
Å som jeg gleder meg! Er så lei av å føle meg dritt.

-ikke ha halsbrann
-ikke måtte opp 10 ganger å tisse om natta
-Klær som passer igjen
-VIN og cocktails en sjelden gang (trodde ikke jeg skulle savne det så mye, men jo)
- Mulighet å bruke de medisiner og hudpleie jeg ønsker og vil igjen. Retinol for eksempel. Eller en god runde peeling, microneedling eller ei lita botox behandling mot sinnarynken
-pepperkaker med blåmuggost nammmm ❤

Salami og roastbiff har jeg spist gjennom hele graviditeten oops. Men én god sushi er lenge siden.
-Å kunne gjøre de aktivitetene jeg ønsker igjen. Løpe, jogge, dra på skytebanen, gå toppturer osv.


Ble en laaang liste det her men jeg er så sykt lei haha.
Gleder meg til å få lille jenta vår til verden. ❤ å se hundene hilse på henne og ta henne inn i flokken vår.
 
Begynner å kjenne på at det blir tyngre og skyver vekk viten om st det er minst 8 uker igjen antagelig et par tre til. Er 31+3 nå. Skjønner ikke hvordan det skal gå:eek:.
Savner å ta meg en løpetu
- ta på meg sokker uten å måtte sette meg ned
- kunne ligge på ryggen og finne en god sovestilling
- å ha sex igjen (etter å ha mistet flere ganger ble sexen til slutt litt mye preget av at det var et annet mål enn bare kos:rolleyes:) . Vi har altså en jobb å gjøre vi også for å fonne tilbake til kosen igjen.
- ta meg en skitur
- kunne trekke til meg beina i sofaen
Jeg synes de fysiske begrensningene er desidert værst. Samtidig så prøver jeg å huske på hvor heldig jeg er som får oppleve dette nå for aller siste gang og at jeg sannsynligvis en vakker dag vil savne den runde harde magen:arghh:. Selv om det er rimelig nattairattata å tenke på nå:D.
 
Som førstegangs gravid i en alder av 36 år, så har magen vært svææært etterlengtet, og jeg gruer meg litt til den dagen jeg ikke lenger vil kunne kjenne på at Lillegull romsterer rundt inni der:rolleyes: Svangerskapet har, frem til nå iallfall, vært forbundet med svært få plager, og per i dag kan jeg leve og bevege meg nesten som normalt, selvfølgelig med enkelte spise- og drikkerestriksjoner. Noen få ting ser jeg imidlertid fram til:

- Normale toalettrutiner; flagget skal heises når det å få ut avføring ikke føles som en prestasjon verdig en OL-medalje, og jeg ikke lenger urinerer (les:skvetter) ørten ganger om dagen som en hannhund:hilarious:
- ‘Normal’ sex der mannen ikke behandler meg som en skjør glassgjenstand som kan knuse når som helst:meh:
- Å slippe ukontrollerte følelsesutbrudd, som å plutselig begynne å grine for at himmelen kan ha så fine farger når sola titter frem om morgenen, eller storhulking på butikken fordi de ikke har favorittdusjsåpa:hilarious:
- Jeg har lyst til å si uforstyrret nattesøvn uten å våkne og måtte opp pga tissetrang, men jeg regner med at det ikke blir mindre nattevåk når Lillegull kommer:D

Det er helt sikkert flere ting som vil gjøre seg gjeldende når magen blir enda større og termin nærmer seg, men per i dag så prøver jeg bare å nyte tida så lenge jeg kan:)
 
*Ost og spekemat + ett glass vin til :)
*Klare å se når jeg shaver meg
*sove på magen
*sitte og ligge godt igjen

Veldig enig i å kunne se når ein barberer seg! Er jo totalt håplaust! Irriterer meg nåke vanvittig om dagane, magen er SÅ i veien! Prøver å slå meg til ro med å la skogen vokse vilt, men det er SÅ uvant!
 
- sove på mage
- spise mat som salami, brie og biff
- bevege meg fritt uten pusting og pesing:hilarious:
 
Veldig enig i å kunne se når ein barberer seg! Er jo totalt håplaust! Irriterer meg nåke vanvittig om dagane, magen er SÅ i veien! Prøver å slå meg til ro med å la skogen vokse vilt, men det er SÅ uvant!

Haha ja og jeg tipper det er igjen noen flekker med hår der
I tillegg føles det ut som om underlivet mitt har falt ned ett hakk og føles hovent…
 
Og det klør når det blir lengre. Ser jo ikke rart ut å sitte og klø der :rolleyes:
Jeg opplever også som om alt har blitt litt større der nede, har det det tro?
Aner ikke men jeg har aldri hatt «bollemus» og det føles ut som om underlivet tar litt mer rom i trusene nå :laughing002
Mener det var slik forrige gang også (maaaange år siden) og alt ble tilbake til normalen
Men ja det føles og ser større/hovent/presset ned ut for min del
 
Aner ikke men jeg har aldri hatt «bollemus» og det føles ut som om underlivet tar litt mer rom i trusene nå :laughing002
Mener det var slik forrige gang også (maaaange år siden) og alt ble tilbake til normalen
Men ja det føles og ser større/hovent/presset ned ut for min del

Hehe, yep sånn er det her også. En annen ting jeg har merket er at når jeg går tur, så kjennes det som om vaginaen er åpen. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Før har jeg aldri tenkt på den delen av kroppen når jeg går tur, men nå er det helt tydelig en sterk følelse av at det er en åpning der, nesten som om vinden kunne ta tak hvis det er en uværsdag. Går jo med samlede ben så er selvfølgelig ikke mulig :D men følelsen er der
 
Hehe, yep sånn er det her også. En annen ting jeg har merket er at når jeg går tur, så kjennes det som om vaginaen er åpen. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Før har jeg aldri tenkt på den delen av kroppen når jeg går tur, men nå er det helt tydelig en sterk følelse av at det er en åpning der, nesten som om vinden kunne ta tak hvis det er en uværsdag. Går jo med samlede ben så er selvfølgelig ikke mulig :D men følelsen er der
Haha uff ja har vel en sammenheng med at det er presset ned litt kanskje
Vi får trøste oss med at det går tilbake til normalen :)
 
Egentlig går det meste greit her enn så lenge *bank i bordet!* Men gleder meg veldig til å:
  • Spise spekemat!
  • Drikke en god, fyldig rødvin!
  • Sove skikkelig på mage
  • Ta på meg sokkene uten å føle meg som en sprengt hval etterpå :p
 
Back
Topp