Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1980 skrev:
Vesten skrev:
relax sjokoladen.. den som var crispi inni va goood
JAAAAA!!! Den crispy var rosa tror jeg.Og shio fersken, beste brusen! Et sjokoladepålegg som het sjokella. Og sist men ikke minst LEVIS 555 :)))
Rosa Mynthon. Dinosaur kjeksen(!) Skjønner ikke hvorfor de måtte slutte med den :(nr.2:) skrev:
Stratos med nøtter.
Og noen sånne bamse kjeks.Husker ikke hva de het men de kom i sånn pakke som cartoons,mange små. Rød som var med vanilje smak,og grønn som var med sjokolade. Hadde dem da lillesøstra mi var lita,1991..Noen som husker disse ?:P
Tøsa! skrev:
Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!
Sannheten skrev:
Tøsa! skrev:
Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!
De er "relansert" i en ny og moderne pakke :) De har de på kinoen i Lillestrøm

Tøsa! skrev:
-ShioLabambie skrev:
-Dove sjokolade!
Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode!
Husker den godt.
Det var i 95, for da var vi i Drøbak, og jeg forbinder den posen med den hytta:P
Den er ikke ulik de cheeze doodles-greiene i orange pose da.
Labambie skrev:
Tøsa! skrev:
-ShioLabambie skrev:
-Dove sjokolade!
Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode!
Husker den godt.
Det var i 95, for da var vi i Drøbak, og jeg forbinder den posen med den hytta:P
Det stemmer! Jeg husker det også så godt fordi vi også var på ferie i Drøbak faktisk!!!! :-O
Den kan minne om den orange ostepopen ja, men de smaker jo bare smør... De andre smaker jo godt!
Tøsa! skrev:
Labambie skrev:
Tøsa! skrev:
-ShioLabambie skrev:
-Dove sjokolade!
Husker den godt.
Det stemmer! Jeg husker det også så godt fordi vi også var på ferie i Drøbak faktisk!!!! :-O
Den kan minne om den orange ostepopen ja, men de smaker jo bare smør... De andre smaker jo godt!
Haha, seriøst?
Labambie skrev:
Verden er ikke stor! Tanta og onkelen min leide en hytte som lå laaaangt oppi en ås, men like ved stranda. Husker det kjempegodt!