filledokka
Glad i forumet
Pink panter brus, stupedama, salte snører og salte smurfer:) Glad i salt lakris:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne smakt Astronat-is igjen. Husker jeg elsket den isen... Hvit saftis med fruktsmak, i toppen var det en frossen "astronat" av gelegoderi...**AM** skrev:
-ShioLabambie skrev:
-Dove sjokolade!
Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode!
Skulle gjerne smakt Astronat-is igjen. Husker jeg elsket den isen... Hvit saftis med fruktsmak, i toppen var det en frossen "astronat" av gelegoderi...**AM** skrev:
Jeg glemmer aldri Tusenfryd-dropsene som var i barne-tv-posen.Tøsa! skrev:
De solgte de også utenom da.
Nidar.
Mørkerød/burgunder eske med bilde av dropsa utapå.
De var gode, den hvite smakte litt såpe, men god.
-ShioLabambie skrev:
-Dove sjokolade!
Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode!
Sharps halsdrops, pære-is(i samme form som før), stor soho-sjokolade, sursild(godteri), kjeft.. Og resten av det som er nevnt tidligere.Pinpon skrev:
LittleMonkey skrev:
Er delivio borte? Jeg har lett, men finner ikke noen steder!
De salte!
Stemmer! Også så god smak! Nom-nom!*Snuppo+1+1* skrev:
Sharps halsdrops, pære-is(i samme form som før), stor soho-sjokolade, sursild(godteri), kjeft.. Og resten av det som er nevnt tidligere.Pinpon skrev:
Ja de halsdropsene virket jo....
De var firkantet og pakket inn en og en tror jeg.