Ting vi savner... *inspirert*

**AM** skrev:
Skulle gjerne smakt Astronat-is igjen. Husker jeg elsket den isen... Hvit saftis med fruktsmak, i toppen var det en frossen "astronat" av gelegoderi...

tror de har den i danmark ennå

Savner veldig en karamell som jeg mener heter Rollo. Den hadde et senter av sjokolade. Mmmm.

Labambie skrev:
-Shio

-Dove sjokolade! 

Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode! 

Husker den godt.
Det var i 95, for da var vi i Drøbak, og jeg forbinder den posen med den hytta:P

Den er ikke ulik de cheeze doodles-greiene i orange pose da.

**AM** skrev:
Skulle gjerne smakt Astronat-is igjen. Husker jeg elsket den isen... Hvit saftis med fruktsmak, i toppen var det en frossen "astronat" av gelegoderi...

Åhh skulle akkurat til å si det!
Jeg kjenner smaken og konsistensen av den frosne vingummiastronauten hvis jeg forestiller meg den!

Ellers coco bahia. Både is og brus. Fant den i Sverige i sommer. Nam!

Jeg glemmer aldri Tusenfryd-dropsene som var i barne-tv-posen.
De solgte de også utenom da.
Nidar.
Mørkerød/burgunder eske med bilde av dropsa utapå.
De var gode, den hvite smakte litt såpe, men god.

Tøsa! skrev:
Jeg glemmer aldri Tusenfryd-dropsene som var i barne-tv-posen.
De solgte de også utenom da.
Nidar.
Mørkerød/burgunder eske med bilde av dropsa utapå.
De var gode, den hvite smakte litt såpe, men god.

Ja tusenfryd dropsa var kjempegode!!!

BonBon Pytt-i-panne. Var to poser i ett; der ene var hardt godteri og den andre var mykt. Var lørdagsgodtet mtt i årevis. emoticon

Savner tusenfryddropsene,tyggis,tom&jerryisen, den lakrisgodtet vist tidligere i tråden

Ingen som husker Mr Yankee-isen?
Pistasj-is, kroneis-fasong og det amerikanske flagget på papiret.

Sharps halsdrops, pære-is(i samme form som før), stor soho-sjokolade, sursild(godteri), kjeft.. Og resten av det som er nevnt tidligere. 

Labambie skrev:
-Shio

-Dove sjokolade! 

Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode! 

Jeg leste et sted her om dagen at den skal komme tilbake...

Shio fersken...mmmm...

Pinpon skrev:
Sharps halsdrops, pære-is(i samme form som før), stor soho-sjokolade, sursild(godteri), kjeft.. Og resten av det som er nevnt tidligere. 

Ja de halsdropsene virket jo....
De var firkantet og pakket inn en og en tror jeg.

LittleMonkey skrev:

Er delivio borte? Jeg har lett, men finner ikke noen steder!

De salte!

det bilde med snørrene tror jeg at jeg har tatt?! hehe

har forresten ca.8 poser med salte lakrissnører liggene her hjemme ;) spiser de ikke så kanskje jeg skal selge de? 

Rosa Mynthon. Dinosaur kjeksen(!) Skjønner ikke hvorfor de måtte slutte med den :(

Stratos med nøtter. 
Og noen sånne bamse kjeks.Husker ikke hva de het men de kom i sånn pakke som cartoons,mange små. Rød som var med vanilje smak,og grønn som var med sjokolade. Hadde dem da lillesøstra mi var lita,1991..Noen som husker disse ?:P

*Snuppo+1+1* skrev:

Pinpon skrev:

Ja de halsdropsene virket jo....
De var firkantet og pakket inn en og en tror jeg.
Stemmer! Også så god smak! Nom-nom!

Mallory Weiss skrev:

Denne savner jeg også!!! :( Også Shio brusen de solgte før og den ostepopen med rotta på posen som har blitt nevnt. :)

Toro Greek Wraps..

Og grandiosa mild taco...

og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på ifarta, pluss mye av det som jeg har sett er nevnt tidligere her(ikke lest hele tråden så vet ikke om disse to er nevnt)

Jeg er enig i mye ser jeg; men Shio-brus, Salte lakrissnører, Chicken Pommes topper nok listen.

Back
Topp