Ting vi savner... *inspirert*

Mallory Weiss skrev:
Tine hadde en kremost med karri, den var innmari god!!

Mener å huske den het "Thai" og var rosa. (boksen altså).

Mener også å huske at den ble tatt av markedet fordi den mugla leeeeeeeeeeeeeeeeenge før utløpsdato og gjerne allerede i butikken.   Husker den var kjempegod, men var mange bomkjøp :P

Mallory Weiss skrev:

Helt klart denne ja!!
Og PP :)

Dinosaurkjeksen som LittleMonkey har bilde av. Åhh, nam nam nam!

toneany skrev:
Og denne savner jeg. Bringebærkjeft var nydelig. 

de var deilig. jeg likte best den blå (champagne) og den røde (cola).

hapå ananas

LU Digestive hadde en kjeks med sjokolade og karamell. Beste kjeksen ever, denne forsvant også rundt 2001-2002. Like greit kanskje, ellers hadde jeg veid 300 kg... 

*Snuppo+1+1* skrev:

toneany skrev:
Og denne savner jeg. Bringebærkjeft var nydelig. 

de var deilig. jeg likte best den blå (champagne) og den røde (cola).

Jeg husker såvidt den blå. Men den gule pakken kjenner jeg ikke igjen i det hele tatt, kan ikke huske at det fantes sitronkjeft. Kanskje de ikke hadde den på farmors butikk.

relax sjokoladen.. den som var crispi inni va goood

Hmm.. savner masse! :p

Disney Sjokoladen, Kjeft drikken, Riegel sjokoladen, banan milkshake, 24 melken, Risifrutti, Solo pasjonsfrukt...Dinosaurkjeksen <3

... Tja, jeg kom ikke på noe mer. Men jeg savner ORDENTLIG Soho sjokolade! Den derre i Nidar posen smaker virkelig ikke riktig!

HaPå med sjokolade smak, og så var den en potetgull type som var hjerteformet.

toneany skrev:
LU Digestive hadde en kjeks med sjokolade og karamell. Beste kjeksen ever, denne forsvant også rundt 2001-2002. Like greit kanskje, ellers hadde jeg veid 300 kg... 

Åh, ja!! Det var det den het.. ja, den var jammis!!

Disse trådene ender alltid opp med å ramse opp ting som fantes før, ikke ting man egentlig savner.
Det er produkter som er nevnt her som jeg har alvorlig vansker med å tro at noen savner:P

Tøsa! skrev:
Disse trådene ender alltid opp med å ramse opp ting som fantes før, ikke ting man egentlig savner.
Det er produkter som er nevnt her som jeg har alvorlig vansker med å tro at noen savner:P

Hehe, sant sant...

Folk legger nok ikke det samme i å savne noe tror jeg :)

Savner denne....  åsså mener æ det va en til sånn eske bare at den var blå =)

Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!

Back
Topp