Ting vi savner... *inspirert*

Husker dere de dropsene fra tidlig nittitall som het Molekyler eller noe slikt? Innbiller meg at de var gode. :)

MilkyWay pålegget savner jeg skikkelig, husker lørdagsmorgener hvor jeg fikk en skive med det på, og jeg var i himmelen.
Ellers savner jeg kjeft, farmor kom alltid med det til meg. 
Bugg, disney sjokolade med en hvit figur på, cool fisk isen og dinosaurkjeks er også høyt savnet.

1980 skrev:

Vesten skrev:

relax sjokoladen.. den som var crispi inni va goood

JAAAAA!!!  Den crispy var rosa tror jeg.  Og shio fersken, beste brusen!  Et sjokoladepålegg som het sjokella.  Og sist men ikke minst LEVIS 555 :)))

EG OG SAVNE LEVIS  555..bootcut

Har to bukser  hjemme hos mor som nesten ser ubrukte ut...en lys denim og en svart .
*kremt* sist eg passa de buksene var 10 år siden

nr.2:) skrev:
Rosa Mynthon. Dinosaur kjeksen(!) Skjønner ikke hvorfor de måtte slutte med den :(

Stratos med nøtter. 
Og noen sånne bamse kjeks.Husker ikke hva de het men de kom i sånn pakke som cartoons,mange små. Rød som var med vanilje smak,og grønn som var med sjokolade. Hadde dem da lillesøstra mi var lita,1991..Noen som husker disse ?:P

Ja, de husker jeg og! Når du nevner de!

Tøsa! skrev:

Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!

De er "relansert" i en ny og moderne pakke :) De har de på kinoen i Lillestrøm 

Sannheten skrev:

Tøsa! skrev:

Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!

De er "relansert" i en ny og moderne pakke :) De har de på kinoen i Lillestrøm 

Ja de har vært her hele tiden, er en stund siden den plastpakka kom.
Har hatt den på kinoen i Trheim hele tiden og.

Får du nå kjøpt i sverige :)

- Shio (brusen)
- Dinosaurusbrus
- Dinosauruskjeks
- Soho-sjokoladen (den gode gamle)
- Pink Panterbrus
- Tyggispakke med gjennomsiktig papir, også var det kanskje 5-6 tyggiser inni som var i fargene lysegrønn, rosa og gule.
- Solo pasjonsfrukt
- Aquarius på glassflaske (ååååh)

Jordbær oboy pulver og en grønn sur tyggis som ble solgt oppi en sånn mini melkekartong <3 Den var digg

Sursild finnes jo? Er en pose på butikken her i alle fall med gule sure gelegodteri i?

IsThaBeth skrev:
Min veldreide kropp. Den var riktignok aldri til salgs, men jeg savner den for det. Ble borte en gang i tjueårene, og jeg tror ikke den finner veien tilbake. 

Hehehe savner min jeg også. Mener min forsvant for 10-12 år siden

Lilla mynthon og disney sjokoladen! De savner jeg seriøst :( 
også Kims Xtra og Chicken Pomms..

Tøsa! skrev:

Labambie skrev:
-Shio

-Dove sjokolade! 

Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode! 

Husker den godt.
Det var i 95, for da var vi i Drøbak, og jeg forbinder den posen med den hytta:P

Den er ikke ulik de cheeze doodles-greiene i orange pose da.

Det stemmer! Jeg husker det også så godt fordi vi også var på ferie i Drøbak faktisk!!!! :-O

Den kan minne om den orange ostepopen ja, men de smaker jo bare smør... De andre smaker jo godt! 

Labambie skrev:

Tøsa! skrev:

Labambie skrev:
-Shio

-Dove sjokolade! 

Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode! 

Husker den godt.
Det var i 95, for da var vi i Drøbak, og jeg forbinder den posen med den hytta:P

Det stemmer! Jeg husker det også så godt fordi vi også var på ferie i Drøbak faktisk!!!! :-O

Den kan minne om den orange ostepopen ja, men de smaker jo bare smør... De andre smaker jo godt! 

Haha, seriøst?

Tøsa! skrev:

Labambie skrev:

Tøsa! skrev:

Labambie skrev:
-Shio

-Dove sjokolade! 

Husker den godt.

Haha, seriøst?

Verden er ikke stor! Tanta og onkelen min leide en hytte som lå laaaangt oppi en ås, men like ved stranda. Husker det kjempegodt! 

Labambie skrev:

Verden er ikke stor! Tanta og onkelen min leide en hytte som lå laaaangt oppi en ås, men like ved stranda. Husker det kjempegodt! 

Vi leide et gammelt sommerhus, tror det var oppe i en ås det og:P Men det var i byen da. Andre året leide vi en hytte som jeg tror lå ved sjøen.
Har veldig lyst til å tilbake dit. Var så fint.
Så enda en ting jeg savner (siden det er det denne tråden handler om) : Drøbak!

Savner også isbjørndrops,sånne gjennomsiktige med mintsmak. Og så noen drops som hadde samme form som en bosu, med rennende fyll inni. De hadde forskjellige smaker,men husker at jeg likte best de røde:-) noen som husker de? Og så hender det at jeg får lyst på Trine-ringer. Det var bilde av Trine i mot i brøstet utenpå, og hadde peanøttsmak:-)

Back
Topp