Ting vi savner... *inspirert*

Tekanna skrev:

Mallory Weiss skrev:
Tine hadde en kremost med karri, den var innmari god!!

Mener å huske den het "Thai" og var rosa. (boksen altså).

Mener også å huske at den ble tatt av markedet fordi den mugla leeeeeeeeeeeeeeeeenge før utløpsdato og gjerne allerede i butikken.   Husker den var kjempegod, men var mange bomkjøp :P

Ja, det er den jeg tenker på!

Oi, har ikke fått med meg at det var sånne problemer med den. Æsj.

Sjokoholiker skrev:

Savner denne selv om det ikke er lenge siden den forsvant...

Dem har den i Sverige enda:)

Visste dere at i februar så fjerner de masse matvarer fra hyllene.. hvert år.. noe forsvinner.. noe nytt.. og noe gammelt kommer tilbake;) ?

Min veldreide kropp. Den var riktignok aldri til salgs, men jeg savner den for det. Ble borte en gang i tjueårene, og jeg tror ikke den finner veien tilbake. 

New Energy sjokoladen med musli... Jeg digga den, men tror jeg var den eneste desverre;(

Tøsa! skrev:

Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!

Årh.. ja di savner jeg

IsThaBeth skrev:
Min veldreide kropp. Den var riktignok aldri til salgs, men jeg savner den for det. Ble borte en gang i tjueårene, og jeg tror ikke den finner veien tilbake. 

Haha!! Godt sagt! Min ble også borte i 20-åra og kommer nok aaaldri tilbake..

Ellers er jeg potetgulloman og savner dypt et potetgull som het Sundnes (??eller sandnes) med grillsmak, kom i en rød pose og kostet 9,90 i sin tid.. Beste potetgullet EVER og snålt at ingen andre har klart å lage potetgull med slik god smak.. Kanskje likegreit at det ikke er her nå for da ville jeg aldri klart å komme meg ned i vekt..

Den hadde jeg glemt! Drakk den nesten hver dag andre året på vgs - elsket den!  Denne altså :)

Christine11 skrev:

noen som husker denne? :)

hehe skulle akkurat til å skrive denne isen i tråden! når jeg var gravid savnet jeg den skikkelig! kunne bare fylle munnen med lime-kulene og tygge i vei <3

Sillien skrev:

Christine11 skrev:

noen som husker denne? :)

hehe skulle akkurat til å skrive denne isen i tråden! når jeg var gravid savnet jeg den skikkelig! kunne bare fylle munnen med lime-kulene og tygge i vei <3

Den var GOOOOD!

LittleMonkey skrev:

Finnes den noen steder lenger`?

de selger de sukkertøyene på rema her iallefall..ikke i den orginalembalassjen, men i gjennomsiktige poser("kremmerhus")

Skulle gjerne smakt Astronat-is igjen. Husker jeg elsket den isen... Hvit saftis med fruktsmak, i toppen var det en frossen "astronat" av gelegoderi...

Smil med mint forresten! NAM NAM, og stratos med nøtter...

Den gule new energyen.. Mye god sjokolade som er borte :(

Salt smurf. Skjønner ikke hvorfor de skal slutte å lage alt som var godt.

snødott skrev:
Salt smurf. Skjønner ikke hvorfor de skal slutte å lage alt som var godt.

Den rosa smurfen også. Smurfine smurfegodis!! Det var nammenam det, da jeg var liten :)

pink panter dropseske, mener det var ei dropseske som het spinn også (med røde og gule myke drops),som jeg elsket, tutti frutti tyggisen i gjenomsiktig plast (5stk.), fantomet posen med lakriskjærlighet og salmiakkpulver og mye av det som er nevnt over

babylykke nr2 skrev:
pink panter dropseske, mener det var ei dropseske som het spinn også (med røde og gule myke drops),som jeg elsket, tutti frutti tyggisen i gjenomsiktig plast (5stk.), fantomet posen med lakriskjærlighet og salmiakkpulver og mye av det som er nevnt over

nam nam.

Back
Topp