Ting vi savner... *inspirert*

Vesten skrev:

relax sjokoladen.. den som var crispi inni va goood

Haha, vonde minner... jeg åt meg kvalm på lakris-relax en gang:P

nussnøff skrev:
HaPå med sjokolade smak, og så var den en potetgull type som var hjerteformet.

Har den i Sverige:)

Smil- toppingsaus!! Var på butikken istad og skulle kjøpe is med smilsaus.. Ble bare is
:( Ikke noe gøy når ,man er gravid og har sett for seg smilsaus..

*Skorpion84* skrev:
Dinosaurkjeksen som LittleMonkey har bilde av. Åhh, nam nam nam!

Ja! Hvorfor i all verden ville de slutte med den ? 

Hvor gammel er du Tøsa? Jeg elsker disse, og kjøpte de ofte når jeg var liten. Gleden var STOR når de kom tilbake.. men ingen jeg kjenner kan huske de
Jeg er født i -84..

Tøsa! skrev:
Disse trådene ender alltid opp med å ramse opp ting som fantes før, ikke ting man egentlig savner.
Det er produkter som er nevnt her som jeg har alvorlig vansker med å tro at noen savner:P

Jeg savner faktisk HaPå Ananas,kjeftjuice'en og salte malacosnører....
tenker på de innimellom og VIL HA....

Tøsa! skrev:
Disse trådene ender alltid opp med å ramse opp ting som fantes før, ikke ting man egentlig savner.
Det er produkter som er nevnt her som jeg har alvorlig vansker med å tro at noen savner:P

Jeg savner alt det jeg har ramset opp..... Spesielt dinosauruskjeks.....

Tøsa! skrev:

Disse. De har de få steder enda, men minner meg veldig om da vi fikk 10 kroner til lørdagsgodt. Da var det rett på bensinstasjonen hvor de bl.a hadde disse.
Bestilte meg noen på nettet for noen år siden og smaken var den samme. Nam!

De hadde jeg glemt! Jeg elsket de da jeg var mindre, kan knapt huske hva de smakte..

Severina! skrev:
Hvor gammel er du Tøsa? Jeg elsker disse, og kjøpte de ofte når jeg var liten. Gleden var STOR når de kom tilbake.. men ingen jeg kjenner kan huske de
Jeg er født i -84..

83 :)

Vesten skrev:

relax sjokoladen.. den som var crispi inni va goood

JAAAAA!!!  Den crispy var rosa tror jeg.  Og shio fersken, beste brusen!  Et sjokoladepålegg som het sjokella.  Og sist men ikke minst LEVIS 555 :)))

Mye av det som er ramset opp og den grønne french friesen

-Shio

-Dove sjokolade! 

Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode! 

Sjokoholiker skrev:

Savner denne selv om det ikke er lenge siden den forsvant...

Åååå, en av mine favoritter og.

Labambie skrev:
-Shio

-Dove sjokolade! 

Og en type ostepop som tydeligvis ingen andre enn meg husker, den het Snap! Posen var rød, bilde av ei rotte på. De var syyykt gode! 

Hmm... Hvordan var den igjen?

Av en eller annen grunn forbinder jeg Dove med shampoo nå??!

Jeg savner virkelig lakrislinser fra brynhild (omtrent som doc men myyyye bedre)

Honningkamfer fra brynhild (de brune firkanta)

Fylt kamfer

Salte Ufo

DIG tyggegummi, husker de kosta 25 øre når jeg var liten... De hadde fruktsmak og lakrissmak, og så kunne man samle på bilde av sånne hunder inni;)

LOVE brusen!

Back
Topp